ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ‌تی‌سی از هدست واقعیت مجازی Vive Flow با قیمت ۴۹۹ دلار رونمایی کرد [تماشا کنید]

هدست Vive Flow اچ‌تی‌سی با طراحی جمع‌ و جور و وزن سبک ۱۸۹ گرمی که دارد، از طراحی متفاوتی نسبت به هدست‌های واقعیت مجازی بهره می‌برد و تنها با هدف عرضه به گیمرها طراحی نشده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۳

هدست Vive Flow اچ‌تی‌سی با طراحی جمع‌ و جور و وزن سبک ۱۸۹ گرمی که دارد، از طراحی متفاوتی نسبت به هدست‌های واقعیت مجازی بهره می‌برد و تنها با هدف عرضه به گیمرها طراحی نشده است.

هدست جدید دارای بلندگوهای داخلی دوگانه، میکروفون دوگانه با قابلیت اکو و حذف نویز و پشتیبانی از صدای بلوتوث، دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۴ گیگابایتی است.

اچ‌تی‌سی Vive Flow از نمایشگر دوگانه ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل با نرخ تازه سازی ۷۵ هرتز و میدان دید ۱۰۰ درجه بهره می‌برد. همچنین هدست جدید مجهز به فن داخلی است که باعث جریان پیدا کردن هوا در اطراف صورت کاربر می‌شود و هوای گرم را از دریچه بالایی خارج می‌کند.

HTC  توان مصرفی هدست را تا ۷.۵ وات کاهش داده و استفاده از تلفن هوشمند سازگار یا پاوربانک را برای تغذیه Vive Flow آسان کرده است.

در هر طرف هدست لنزهای فوکوس قابل تنظیم وجود دارد تا کاربران بدون نیاز به لنزهای اصلاحی بتوانند به وضوح آن استفاده کنند.

دو دوربین در قسمت جلوی هدست جای گرفته که به کمک آن کاربر می‌تواند از محیط اطراف خود آگاه شود. Vive Flow دارای ریموت یا کنترل نیست، در عوض می‌تواند با گوشی هوشمند همگام سازی شده و با استفاده از یک برنامه کنترل شود. هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سیاز بلوتوث 5.0، Wi-Fi و اتصالات Miracast پشتیبانی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند هدست واقعیت مجازی Vive Flow  را با قیمت ۴۹۹ دلار پیش خرید کنند و احتمالا ماه نوامبر این محصول به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی