ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای جزئیات جدید از سری پیکسل ۶: مدل استاندارد با قیمت پایه ۵۹۹ دلار از راه می‌رسد

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات کامل پیکسل ۶ پرو از طریق وب‌سایت آمازون انگلیس و قیمت احتمالی آن از طریق یکی از منابع آگاه بازار فاش شد. همچنین بر اساس برچسب قیمت ارائه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات کامل پیکسل ۶ پرو از طریق وب‌سایت آمازون انگلیس و قیمت احتمالی آن از طریق یکی از منابع آگاه بازار فاش شد. همچنین بر اساس برچسب قیمت ارائه شده از طریق وب‌سایت یک خرده فروشی در ایالات متحده، ظاهرا پیکسل ۶ با قیمت پایه ۵۹۹ دلار عرضه می‌شود.

گوگل قرار است در رویداد Pixel Fall در تاریخ ۲۷ مهرماه، از پرچمداران نسل جدید پیکسل در دو نسخه معمولی و پرو رونمایی کند، اما حالا در فاصله کوتاهی از برگزاری این مراسم، جزئیات جدیدی از این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده است.

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «رونالد کوانت» با انتشار توییتی، دو لینک از وب‌سایت آمازون در انگلیس به اشتراک گذاشته است. با کلیک روی لینک‌ها، مشخصات پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو قابل رویت هستند. همچنین این منبع آگاه در توییت خود به قیمت هر دو دستگاه اشاره کرده است.

به نظر می‌رسد پیکسل ۶ پرو با نمایشگر ۶.۷۱ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل عرضه شود. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، ظاهرا دوربین سلفی دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین چیپ ۵ نانومتری گوگل تنسور قرار است در گوشی هوشمند در کنار رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی جای گیرد.

در پنل پشتی پیکسل ۶ پرو ماژول دوربین سه‌گانه قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) و لرزشگیر اپتیکال (OIS) می‌شود. یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابری و بهره‌مندی از PDAF و OIS در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض آن را همراهی می‌کنند. از ویژگی‌های دوربین این دستگاه می‌‌توان به پیکسل شیفت،‌ Auto HDR، فیلمبرداری 4K با سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه و پانوراما اشاره کرد.

در فهرست به اشتراک گذاشته شده در وب‌سایت آمازون انگلیس اشاره‌ای به ظرفیت باتری و جزئیات شارژر نشده، اما تایید می‌کند که موبایل مذکور مجهز به حسگر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر خواهد بود.

پیکسل ۶ پرو در ترکیب رنگ آفتابی (زرد روشن) و مشکی طوفانی در دسترس خواهد بود و طبق گفته کوانت، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۸۴۹ پوند و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن ۹۴۹ پوند به بازار عرضه خواهد شد. این منبع آگاه همچنین اعلام کرده که طبق اعلام وب‌سایت آمازون انگلیس،‌ گوشی‌های مذکور از اول ماه نوامبر (۱۰ آبان) عرضه می‌شوند.

علاوه بر این، یک وب‌سایت خرده فروشی در ایالات متحده نیز قیمت موبایل‌های پیکسل ۶ را فاش کرده و ظاهرا قرار است با قیمت پایه ۵۹۹ دلار عرضه شوند.

یکی از خریداران فروشگاه خرده فروشی Target، با انتشار توییتی از قیمت ۵۹۹ دلاری پیکسل ۶ با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت ۸۹۸ دلاری پیکسل ۶ پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خبر داده است. البته اینکه قیمت‌ها آن‌ها با اعداد ۸ و ۹ ختم می‌شود کمی عجیب به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی