ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باندل Pixel Pass معرفی شد: خرید اقساطی گوشی‌های پیکسل و سرویس‌های گوگل

«گوگل پیکسل پس» (Google Pixel Pass) سرویس اشتراک باندل جدیدی است که برای کاربران آمریکایی طراحی شده تا بتوانند ضمن پرداخت هزینه گوشی‌های پیکسل در اقساط ماهانه به سرویس‌هایی مثل ۲۰۰ گیگابایت گوگل وان، یوتیوب ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۶

«گوگل پیکسل پس» (Google Pixel Pass) سرویس اشتراک باندل جدیدی است که برای کاربران آمریکایی طراحی شده تا بتوانند ضمن پرداخت هزینه گوشی‌های پیکسل در اقساط ماهانه به سرویس‌هایی مثل ۲۰۰ گیگابایت گوگل وان، یوتیوب پریمیوم، یوتیوب موزیک پریمیوم و گوگل پلی پس دسترسی داشته باشند.

گوگل می‌گوید قیمت این اشتراک برای پیکسل ۶ ماهانه ۴۵ دلار و برای پیکسل ۶ پرو ماهانه ۵۵ دلار است. این سرویس برای نسخه‌های آنلاک و لاک همه اپراتورهای بزرگ آمریکا در دسترس قرار می‌گیرد. مشترکان «پیکسل پس» بعد از دو سال می‌توانند دستگاه خود را ارتقا دهند. با استفاده از این سرویس یک سال به گارانتی استاندارد یک ساله محصولات گوگل اضافه می‌شود.

اشتراک پیکسل پس ظاهرا سرویسی شبیه iPhone Upgrade Program در ترکیب با باندل اپل وان است. اپل وان در حال حاضر ترکیبی از اپل موزیک، اپل تی‌وی پلاس، اپل آرکید، اپل نیوز پلاس، اپل فیتنس پلاس و آی‌کلاود را ارائه می‌کند. ولی نکته مهم درباره پیکسل پس این است که کاربران تنها پس از دو سال می‌توانند دستگاه خود را ارتقا دهند، در حالی که اپل یک سال را کافی می‌داند.

گوگل می‌گوید اگر کاربران قبل از پایان سال دوم اشتراک خود را لغو کنند، باید هزینه کامل گوشی پیکسل را پرداخت نمایند و قید دسترسی به سرویس‌های این شرکت را بزنند. گوگل همچنین هشدار داده که ارتقای دستگاه در پایان سال دوم ممکن است با هزینه اشتراک متفاوتی همراه باشد.

اهالی ماونتین ویو می‌گویند سرویس پیکسل پس از طریق گوگل Fi و گوگل استور در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی