ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی جزئیات جدیدی از سری ردمی نوت ۱۱ منتشر کرد: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و وای‌فای ۶

شیائومی دو روز دیگر از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی می‌کند، اما این فاصله کوتاه باعث نشده چینی‌ها اطلاعات بیشتری از آن‌ها در اختیار کاربران قرار ندهند. طبق جدیدترین تیزرها، شیائومی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، وای‌فای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شیائومی دو روز دیگر از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی می‌کند، اما این فاصله کوتاه باعث نشده چینی‌ها اطلاعات بیشتری از آن‌ها در اختیار کاربران قرار ندهند. طبق جدیدترین تیزرها، شیائومی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را به این سری می‌آورد.

این اولین باری نیست که شیائومی اطلاعاتی از این گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کند. برای مثال این کمپانی در گذشته از تجهیز آن‌ها به نمایشگر امولد و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی خبر داده بود. ردمی نوت ۱۱ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود، اما انتظار می‌رود تنها نسخه پرو پلاس قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی باشد.

تیزرهای جدید از پشتیبانی سری ردمی نوت 11 از تراشه NFC برای پرداخت‌ها، بلوتوث ۵.۲ و وای‎‌فای ۶ خبر می‌دهند. به گفته شیائومی، شارژ سریع ۱۲۰ واتی موفق به کسب تاییدیه TUV Rheinland شده، بنابراین ایمن خواهد بود. یکی از تیزرها به موتور ویبره خطی محور X اشاره دارد که تجربه بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ردمی نوت ۱۱

شیائومی همچنین در دو تیزر دیگر مشخصات دوربین این سری را مشخص کرده. حداقل یکی از اعضای این خانواده به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و از اندازه پیکسل بزرگ ۲.۱ میکرومتر بهره می‌برد. البته باید بدانید اندازه پیکسل‌ها در حقیقت برابر ۰.۷ میکرومتر است اما به لطف ترکیب ۹ در ۱ پیکسل، اندازه آن‌ها به ۲.۱ میکرومتر می‌رسد و امکان ورود بیشتر نور را ممکن می‌کند.

رزولوشن پیش فرض دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این سری ۱۲۰۰۰ در ۹۰۰۰ پیکسل با نسبت تصویر ۴:۳ خواهد بود. به نظر می‌رسد شیائومی دوباره به سراغ سنسور HM2 سامسونگ که در نسل قبلی مورد استفاده قرار گرفته، می‌رود و خبری از HM3 در سری ردمی نوت ۱۱ نخواهد بود.

طبق نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، شیائومی در ردمی نوت ۱۱ پرو از تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ استفاده خواهد کرد. نسخه استاندارد این خانواده احتمالا تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ خواهد داشت و مدل پرو پلاس هم با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ از راه می‌رسد. این دستگاه‌ها پنجشنبه همین هفته معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی