ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استیکر اشتراک لینک در استوری‌ها در دسترس تمام کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرد

شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک اعلام کرد که استیکر مربوط به اشتراک لینک اینستاگرام که به کاربران اجازه می‌دهد، لینک‌های خود را به شکل استیکر در استوری‌ها قرار دهند، در دسترس تمام کاربران این پلتفرم ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک اعلام کرد که استیکر مربوط به اشتراک لینک اینستاگرام که به کاربران اجازه می‌دهد، لینک‌های خود را به شکل استیکر در استوری‌ها قرار دهند، در دسترس تمام کاربران این پلتفرم قرار گرفته است.

اینستاگرام آزمایش قابلیت استیکر اشتراک لینک در استوری‌ها را از اوایل تابستان آغاز کرده بود، اما تاکنون این ویژگی در دسترس حساب‌های تایید شده یا حساب‌هایی با تعداد فالوور زیاد قرار داشته است.

اینستاگرام

به گفته این شبکه اجتماعی، استیکر اشتراک لینک برای تمام کسب و کارها می‌تواند مفید باشد تا مدیران، محصولات و خدمات خود را به منابع خارجی متصل کنند. با این وجود اینستاگرام ادعا می‌کند که تمام کاربران می‌توانند از ویژگی اشتراک لینک در استوری برای تعامل با فالوورهای خود بهره‌مند شوند. همچنین حساب‌هایی که به صورت مکرر اطلاعات نادرست یا سخنان نفرت انگیز را نشر می‌کنند، دسترسی خود به این ویژگی را از دست خواهند داد.

استفاده از این ویژگی نیز بسیار ساده است و برای افزودن یک لینک جدید، پس از آپلود محتوای خود در استوری، از نوار پیمایش بالای صفحه به بخش استیکرها بروید و برچسب «لینک» را انتخاب کند تا در نهایت بتوانید آدرس URL مورد نظر خود را وارد کنید. سپس این استیکر مانند هر برچسب دیگری در استوری شما عمل خواهد کرد.

هنگامی که اینستاگرام ویژگی استفاده از لینک را در تابستان اعلام کرده بود، تاکید داشت که این ویژگی فقط برای استوری‌ها در نظر گرفته شده است، بنابراین شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک قصد ندارد آن‌ها را به فید اصلی اینستاگرام یا سایر بخش‌های اپلیکیشن اضافه کند.

اگر به خاطر داشته باشد، در گذشته برای استفاده از لینک‌ها، کاربران باید صفحه گوشی خود را به بالا می‌کشیدند. اینستاگرام از ماه آگوست ویژگی استیکر اشتراک لینک را جایگزین این قابلیت قدیمی کرده است. همچنین ویژگی قدیمی فقط برای حساب‌های تایید شده یا حساب‌هایی با بیش از ۱۰ هزار فالوور فعال بود اما استفاده از لینک در استوری‌ها اکنون در دسترس کاربران بسیار بیشتری قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی