ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای رسمی اوپو A95 4G طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد

تاکنون چندین تصویر و رندر از گوشی اوپو A95 4G منتشر شده است که به زودی توسط تولیدکننده چینی معرفی خواهد شد. اکنون رندرهای رسمی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

تاکنون چندین تصویر و رندر از گوشی اوپو A95 4G منتشر شده است که به زودی توسط تولیدکننده چینی معرفی خواهد شد. اکنون رندرهای رسمی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

در رندرهای منتشر شده توسط یک افشاگر حوزه تکنولوژی به نام Sudhanshu Ambhore در توییتر، گوشی اوپو A95 4G در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای دیده می‌شود.گوشی جدید اوپو از پنل نمایشگر اولد با روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای آن و ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی عرضه خواهد شد. بر روی لبه سمت چپ دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و در لبه سمت راست آن نیز شاهد دکمه پاور هستیم.

هرچند مشخصات اوپو A95 4G هنوز به صورت رسمی فاش نشده است اما برخی شایعات ادعا دارند که این گوشی نسخه جدیدی از «اوپو F19» خواهد بود که اخیرا در بازار هند عرضه شده است و اکنون اوپو قصد دارد با تغییر نام تجاری، آن را در دسترس بازار‌های آسیای جنوب شرقی نیز قرار دهد.

اوپو A95

با این وجود می‌توان انتظار داشت اوپو A95 از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با وضوح تصویر +Full HD، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره ببرد. در زیر کاپوت دستگاه نیز احتمالا شاهد پردازنده موبایل اسنپدراگون ۶۶۲ و ۸ گیگابایت رم خواهیم بود.

همچنین این دستگاه می‌توان به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه روانه بازار شود. در بخش نرم‌افزار نیز احتمالا از ColorOS 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. ماژول دوربین اصلی دستگاه نیز می‌تواند شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی شود و دوربین سلفی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره ببرد.

در نهایت این گوشی می‌تواند از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات وارد بازار شود.

با وجود انتشار عرضه‌های دقیق اوپو A95 4G می‌توان انتظار داشت که چیزی به زمان معرفی و عرضه این گوشی باقی نمانده است و احتمالا به زودی شاهد انتشار اخبار بیشتری درباره آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی