ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از ساعت هوشمند جدید ۲۰۳ دلاری مخصوص کودکان رونمایی کرد

شیائومی از ساعت هوشمند مخصوص کودکان با نام «Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro» رونمایی کرد. برند تجاری Mi Rabbit دارای محصولات زیادی از جمله ساعت هوشمند است که روی کودکان و نیاز آن‌ها ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

شیائومی از ساعت هوشمند مخصوص کودکان با نام «Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro» رونمایی کرد. برند تجاری Mi Rabbit دارای محصولات زیادی از جمله ساعت هوشمند است که روی کودکان و نیاز آن‌ها تمرکز دارد.

ساعت مخصوص کودکان جدید شیائومی جدیدترین محصول خط تولید این مجموعه محسوب می‌شود و نسبت به مدل‌های قبلی چندین ارتقا دارد. برخی از ویژگی‌های جدید آن دوربین دوگانه، پشتیبانی از NFC و موقعیت‌یابی سه‌بعدی کف است. ساعت کودکان جدید غول فناوری چین با قیمت ۲۰۳ دلاری عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند جدید

واچ ۵ پرو از نمایشگر ۱.۷۸ اینچی رتینا با وضوح ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر این ساعت توسط لایه محافظ گوریلا گلس با پوشش شبیه به امسال محافظت می‌شود که در برابر خراش مقاومت بالایی ایجاد می‌کند. محصول جدید شیائومی با صفحه مربعی شکل طراحی شده که در بالای آن روزنه قطره‌ای شکل دوربین سلفی دیده می‌شود.

از جمله مشخصات دیگر این محصول می‌توان به ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین از طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های آموزشی و کمکی برای کودکان پشتیبانی می‌کند. ساعت شیائومی همچنین از سنسور نظارت بر ضربان قلب پشتیبانی می‌کند و حالت‌های ورزشی مختلفی مانند طناب زدن، کوهنوردی، دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز و پیاده‌روی را ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند جدید

سنسور ضربان قلب PPG داخلی ساعت هوشمند جدید شیائومی نیز به صورت مداوم در حین حرکت، ضربان قلب را بررسی می‌کند تا در صورت بالا بودن، هشدارهای اولیه را صادر کند.

در بالای نمایشگر یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است که این امکان را به والدین می‌دهد تا محیط اطراف کودک خود را مشاهده کنند. همچنین در نمایشگر دستگاه از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده که برای تماس‌های ویدیویی کاربرد دارد.

از نظر عملکرد نیز این ساعت از اپلیکیشن‌های Hand WeChat و QQ، چت صوتی و تماس تصویری پشتیبانی می‌کنند. والدین به راحتی می‌توانند اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی آن را از طریق Mi Rabbit غیرفعال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی