ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE ظاهرا تنها در بازار اروپا عرضه می‌شود

تاکنون چندین بار عرضه گوشی گلکسی S21 FE (فن ادیشن) سامسونگ به تعویق افتاده و اکنون برخی منابع آگاه بازار می‌گویند احتمالا این گوشی هوشمند در جریان نمایشگاه CES 2022 در ژانویه از راه می‌رسد، با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

تاکنون چندین بار عرضه گوشی گلکسی S21 FE (فن ادیشن) سامسونگ به تعویق افتاده و اکنون برخی منابع آگاه بازار می‌گویند احتمالا این گوشی هوشمند در جریان نمایشگاه CES 2022 در ژانویه از راه می‌رسد، با این حال فقط کاربران در کشورهای اروپایی می‌توانند آن را تهیه کنند.

در ابتدا قرار بود این دستگاه در بازار ایالات متحده به صورت رسمی عرضه شود، اما ظاهرا اکنون شرایط تغییر کرده است. گزارش‌های جدید منتشر شده از سوی منابع آگاه در کره جنوبی حاکی از آن هستند که سامسونگ ظاهرا قصد دارد گلکسی S21 فن ادیشن را تنها در بازارهای اروپایی در دسترس کاربران قرار دهد.

با وجودی که در برخی گزارش‌ها گفته شده بود که سامسونگ در فکر لغو عرضه این گوشی هوشمند است، اما رئیس بخش موبایل سامسونگ اصرار داشت که این گوشی را عرضه ‌می‌کنند.

به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در بازار اروپا تنها از طریق اپراتورهای منتخب در دسترس کاربران قرار بگیرد. باید دید در صورت عرضه این گوشی هوشمند، آیا کاربران از آن استقبال می‌کنند یا خیر.

غول کره جنوبی عرضه نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S22 را از ژانویه به فوریه منتقل کرده است. انتظار می‌رود سری گلکسی S22 در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه (۸ فوریه) معرفی و از ۲۹ بهمن‌ماه (۱۸ فوریه) به بازار عرضه شود.

گلکسی S21 FE احتمالا با نمایشگر ۶.۴ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و چیپست‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هر دو تراشه با فرآیند ۵ نانومتری تولید می‌شوند.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در دو نسخه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و نسخه دیگری با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود. همچنین ظاهرا سامسونگ قصد دارد موبایل جدید را با باتری ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی به بازار عرضه کند. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با قیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی