ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندرهای وان پلاس ۱۰ پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

اولین رندرهای کامپیوتری وان پلاس ۱۰ پرو فاش شده و دستگاهی را نشان می‌دهد که ماژول دوربین عقب آن کمی شبیه گلکسی S21 اولترا است. البته این ماژول اندازه بسیار بزرگ‌تری دارد و از سه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

اولین رندرهای کامپیوتری وان پلاس ۱۰ پرو فاش شده و دستگاهی را نشان می‌دهد که ماژول دوربین عقب آن کمی شبیه گلکسی S21 اولترا است. البته این ماژول اندازه بسیار بزرگ‌تری دارد و از سه سنسور میزبانی می‌کند.

رندرهای وان پلاس ۱۰ پرو به لطف دو منبع آگاه به نام OnLeaks و Zouton به سطح اینترنت راه پیدا کرده‌اند و نشان می‌دهد که پرچمدار بعدی این شرکت از نظر ظاهری چگونه خواهد بود. وان پلاس ۱۰ پرو از ماژول دوربینی بهره می‌برد که با نسل‌های قبلی بسیار متفاوت است. این ماژول حالا بزرگ‌تر شده و مثل سری گلکسی S21 در فریم دستگاه ترکیب می‌شود.

در این ماژول ۳ سنسور را می‌بینیم که با چینش ۲ در ۲ در کنار یک فلش LED قرار گرفته‌اند. اندازه سنسورها بسیار بزرگ به نظر می‌رسد و به همین خاطر فضای زیادی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. خود قاب عقب ظاهرا دارای الگوی خاصی است که نگه داشتن دستگاه در داخل دست را راحت‌تر می‌کند.

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست بدنه دیده می‌شوند و به نظر می‌رسد که روی دکمه پاور هم شیارهای خاصی تعبیه شده تا از دکمه‌های تنظیم صدا متمایز باشد. متاسفانه برخلاف نسل‌های قبلی اثری از اسلایدر هشدار در این گوشی دیده نمی‌شود.

وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این گوشی با چیپست پرچمدار بعدی کوالکام به بازار می‌آید که احتمالا اسنپدراگون ۸۹۸ نام دارد. وان پلاس ۱۰ پرو انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد که با فناوری شارژ سریع Warp Charge سازگار خواهد بود.

انتظار داریم این موبایل را با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ببینیم. وان پلاس ۱۰ پرو با اندروید ۱۲ عرضه می‌شود اما مشخص نیست که رابط کاربری آن OxygenOS خواهد بود یا ColorOS. با توجه به اینکه زمان زیادی تا عرضه این گوشی مانده، باید منتظر گزارش‌های بیشتری درباره آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی