ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام قابلیت‌ تبدیل متن به گفتار و افکت‌های صوتی را به Reels اضافه می‌کند

اینستاگرام در رقابت با تیک تاک، پلتفرم خود را به قابلیت‌های جدیدی از جمله تبدیل متن به گفتار و همچنین افکت‌های صوتی جدید در Reels مجهز می‌کند تا کاربران بتوانند با تجربه کاربری بهتری از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

اینستاگرام در رقابت با تیک تاک، پلتفرم خود را به قابلیت‌های جدیدی از جمله تبدیل متن به گفتار و همچنین افکت‌های صوتی جدید در Reels مجهز می‌کند تا کاربران بتوانند با تجربه کاربری بهتری از این پلتفرم استفاده کنند.

رقابت با تیک‌تاک برای اینستاگرام از هر زمان دیگری سخت‌تر شده و به همین دلیل شبکه اجتماعی متعلق به متا ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران خود معرفی کرده است.

اینستاگرام با انتشار پستی در پلتفرم خود، توضیح داد که ویرایشگر Reels اکنون به قابلیت تبدیل متن به گفتار مجهز شده که در یک ویدیو، امکان استفاده از صداهای مصنوعی به جای صدای اصلی خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در بیانیه اینستاگرام آمده است:

این ویژگی در ابزار متنی در بخش Reels وجود دارد و به صدایی که کاملا خودکار تولید شده اجازه می‌دهد تا متن شما را با صدای بلند بخواند. ویژگی متن به گفتار به شما کمک می‌کند تا بدون استفاده از صدای خود، خلاق باشید و برخی روایت‌ها را به پست‌های خود اضافه کنید.

اینستاگرام

تیک‌تاک مدت‌ها است که ویژگی تبدیل متن به گفتار را در اختیار کاربران خود قرار داده و ویدیوهای با صدای رباتیک این پلتفرم به قدری محبوب شده‌اند که اکنون اینستاگرام نیز تصمیم گرفته تا همین مسیر را دنبال کند. با این وجود، اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود تنها همین یک ویژگی را برای سازندگان ویدیو ارائه نکرده است.

شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک سابق همچنین ویژگی افکت‌های صوتی را به پلتفرم خود اضافه کرده که می‌توان از آن در ویدیوها استفاده کرد. با وجود گزینه‌هایی مانند هلیوم، ربات و خواننده ساخت ویدیوهای سرگرم‌کننده با صداهای مختلف، آسان‌تر شده است.

سازندگان Reels توجه داشته باشید! ما می‌دانیم که استفاده از صدا یکی از جالب‌ترین جنبه‌های ایجاد یک Reels جذاب است! بنابراین امروز دو ابزار صوتی جدید به نام جلوه‌های صوتی و متن به گفتار را ارائه کرده‌ایم.

ویژگی‌های جدید اینستاگرام اکنون در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته است. برای استفاده از آن‌ها کافی است تا آخرین نسخه اپلیکیشن را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی