ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سینماهای زنجیره‌ای AMC حالا از خرید با بیت کوین پشتیبانی می‌کنند

شرکت AMC Theaters به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای دنیا تابستان امسال وعده داده بود که تا آخر ۲۰۲۱ این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در سینماهای این شرکت قابلیت خرید آنلاین بلیت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

شرکت AMC Theaters به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای دنیا تابستان امسال وعده داده بود که تا آخر ۲۰۲۱ این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در سینماهای این شرکت قابلیت خرید آنلاین بلیت و تنقلات با بیت کوین را داشته باشند. AMC حالا به وعده خود عمل کرده و این شرایط را برای مشتریانش فراهم کرده است.

بیت کوین تنها رمزارز قابل پذیرش در سینماهای AMC نخواهد بود. به گفته «آدام ارون»، مدیرعامل این شرکت، کاربران می‌توانند در خریدهای آنلاین از اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین هم استفاده کنند. کاربران همچنین امکان استفاده از سرویس‌هایی مثل اپل پی، گوگل پی و پی‌پل را هم دارند که در مجموع ۱۴ درصد از همه تراکنش‌های آنلاین این شرکت را تشکیل داده‌اند.

البته شایان ذکر است که آقای ارون فقط به خریدهای آنلاین اشاره کرده و بعید به نظر می‌رسد که کاربران بتوانند به‌صورت حضوری در محل سینماها از رمزارزها استفاده کنند. مدیرعامل AMC در انتهای توییت خود وعده داده که در آینده امکان استفاده از دوج کوین را فراهم خواهد کرد.

آدام ارون قبلا در یک نظرسنجی از کاربران پرسیده بود که آیا AMC باید پشتیبانی از دوج کوین را به سینماهای خود بیاورد یا نه. در پایان، ۱۴۰ هزار شرکت‌کننده اعلام کردند که خواستار پذیرش این ارز دیجیتالی در سینماها هستند. رمزارز محبوب دوج کوین در یک سال اخیر حدود ۹ هزار درصد رشد پیدا کرده است. مدیرعامل AMC همچنین چندی پیش نظرسنجی مشابهی را برای پذیرش «شیبا اینو» برگزار و نتیجه مشابهی را دریافت کرده بود.

بازار رمزارزها بعد از یک دوره ریزش حالا دوباره به سقف‌های جدیدی دست پیدا کرده و موجب جلب توجه بسیاری از کاربران و شرکت‌ها شده است. بیت کوین در حال حاضر در حوالی قیمت ۶۴ هزار دلار معامله می‌شود ولی چند روز پیش با پشت سر گذاشتن قیمت ۶۸ هزار دلار رکوردشکنی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی