ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت ویندوز ۱۰ را به صورت سالانه با ویژگی‌های جدیدی آپدیت می‌کند

مایکروسافت قصد دارد تا سال ۱۴۰۴ ویندوز ۱۰ را به صورت سالانه به‌روزرسانی کند و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران آن قرار دهد. مایکروسافت از امروز، به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ را منتشر می‌کند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

مایکروسافت قصد دارد تا سال ۱۴۰۴ ویندوز ۱۰ را به صورت سالانه به‌روزرسانی کند و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران آن قرار دهد.

مایکروسافت از امروز، به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ را منتشر می‌کند و به‌روزرسانی بزرگ بعدی در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. سرعت انتشار نسخه‌های جدید سیستم عامل قبلی مایکروسافت با به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۱ مطابقت دارد که به صورت سالانه ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند.

جان کیبل، سرپرست واحد خدمات و عرضه ویندوز مایکروسافت توضیح می‌دهد:

ما برای هماهنگی با فراز و نشیب‌های ویندوز ۱۱ سرعت انتشار نسخه‌های جدید ویندوز ۱۰ را با هدف ارائه ویژگی‌های سالانه جدید متحول می‌کنیم. آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ که ویژگی‌های جدیدی به همراه دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

ویندوز ۱۰

تعهد مایکروسافت برای ارائه به‌روزرسانی‌های آینده ویندوز ۱۰ که ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌کند، در حالی اعلام شده که ردموندی‌ها در مورد برنامه‌های خود در جریان رونمایی از ویندوز ۱۱ جزئیاتی ارائه نکردند. با این وجود هنوز مشخص نیست که غول نرم‌افزار در آینده چه ویژگی‌هایی را برای ویندوز قبلی ارائه خواهد کرد.

به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۱ بسیار جزئی است و تنها ویژگی برجسته آن برای کاربران، پشتیبانی از پردازش GPU در زیرسیستم ویندوز برای لینوکس (WSL) محسوب می‌شود. مایکروسافت همچنین در اوایل این ماه، استور ویندوز ۱۱ را در دسترس اینسایدرهای ویندوز ۱۰ قرار داده بود.

طبق این گزارش، غول فناوری تا ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ (۲۲ مهر ۱۴۰۴) حداقل یک نسخه جدید از ویندوز ۱۰ را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. با این وجود تا پایان تاریخ پشتیبانی احتمالا ۲ یا ۳ به‌روزرسانی دیگر برای نسخه قبلی ویندوز منتشر شود اما انتظار نمی‌رود ویژگی‌های مهمی برای سیستم عامل قبلی مایکروسافت منتشر شود.

مایکروسافت همچنین از امروز عرضه ویندوز ۱۱ خود را با سرعت بیشتری ادامه می‌دهد. کیبل می‌گوید «بر اساس تجربه مثبت ارائه به‌روزرسانی‌های جدید و بازخورد کاربران، سرعت عرضه سیستم عامل جدید را از پیش‌بینی خود بیشتر می‌کنیم و اکنون ارتقا به ویندوز ۱۱ را به طور گسترده‌تری برای دستگاه‌های واجد شرایط در دسترس قرار می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی