ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کلاب هاوس با امکان نمایش کپشن برای کاربران نسخه iOS به‌روز شد

اپلیکیشن گفتگوی صوتی کلاب هاوس با اضافه کردن ویژگی زیرنویس کردن محتوای صوتی برای کاربران iOS استفاده از آن را به ویژه برای کاربران ناشنوا یا کم شنوا در ۱۳ زبان مختلف آسان‌تر کرده است. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اپلیکیشن گفتگوی صوتی کلاب هاوس با اضافه کردن ویژگی زیرنویس کردن محتوای صوتی برای کاربران iOS استفاده از آن را به ویژه برای کاربران ناشنوا یا کم شنوا در ۱۳ زبان مختلف آسان‌تر کرده است.

کلاب هاوس در بیانیه خود برای این ویژگی جدید اعلام کرد که در حال حاضر ویژگی تازه اضافه شده زیرنویس از ۱۳ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و در آینده تعداد بیشتری در دسترس این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت. هم اکنون زیرنویس‌ها به زبان‌هایی از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، کره‌ای، عربی، روسی، ترکی، کانتونی، چینی ماندارین و چینی یوه نمایش داده می‌شوند.

کلاب هاوس

با این حال یکی از کاربران توییتر از مشکلات خود در نمایش زیرنویس به زبان اسپانیایی توضیح داد که ظاهرا در برخی اتاق‌های گفتگو به زبان انگلیسی عجیب و غریبی نمایش داده می‌شود. طبق گفته یکی از مهندسین کلاب هاوس، به نظر می‌رسد این ویژگی در تشخیص زبان درست کار نکرده باشد که با این وجود می‌توان گفت هنوز در مراحل آزمایشی تشخیص زبان‌های غیر انگلیسی قرار دارد.

هرچند کلاب هاوس باعث رشد و محبوبیت بسیار زیاد پلتفرم‌های گفتگوی صوتی شده، اما اپلیکیشن‌های رقیب از بسیاری جهات عملکرد بهتری داشته‌اند. با این وجود ویژگی جدید این پلفترم صوتی در iOS می‌تواند تفاوت زیادی به وجود بیاورد. هرچند این ویژگی هم اکنون در دسترس کاربران پلتفرم صوتی توییتر یعنی Spaces قرار گرفته، اما می‌تواند کمک زیادی به کلاب هاوس در زمینه جذب کاربران جدید کند.

کلاب هاوس در چند وقت گذشته ویژگی‌های جدید زیادی را مانند Wave برای کاربران خود ارائه کرده است که شروع مکالمات را ساده‌تر می‌کند. همچنین ویژگی مهم دیگری که اخیرا به این پلتفرم اضافه شد قابلیت ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌داد. هنوز مشخص نیست که ویژگی نمایش زیرنویس در اتاق‌های گفتگو چه زمانی برای کاربران اندروید ارائه خواهد شد اما با توجه به عرضه آن برای دستگاه‌های iOS می‌توان انتظار داشت که به‌روزرسانی اندروید آن نیز به زودی منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی