ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین گوشی تاشو آنر فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

با وجودی که انتظار می‌رفت آنر اولین موبایل تاشو خود را تا پایان ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند ولی ظاهرا این موضوع به تعویق افتاده و زمان معرفی نخستین موبایل تاشو این شرکت به سه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

با وجودی که انتظار می‌رفت آنر اولین موبایل تاشو خود را تا پایان ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند ولی ظاهرا این موضوع به تعویق افتاده و زمان معرفی نخستین موبایل تاشو این شرکت به سه ماهه اول ۲۰۲۲ موکول شده است.

همچنین به گفته منابع آگاه بازار، این شرکت روی توسعه دو موبایل تاشو کار می‌کند و احتمالا کاربران شاهد عرضه دو مدل گوشی تاشو آنر خواهند بود.

هرچند نام رسمی این گوشی‌های تاشو هنوز مشخص نشده، اما طبق علائم تجاری ثبت شده اخیر، این احتمال وجود دارد که آنر آن‌ها را «آنر مجیک فولد» و «آنر مجیک وینگ» نامگذاری کند.

به گفته Changan Digital King در شبکه اجتماعی ویبو، آنر تا قبل از بهار دو گوشی تاشو را روانه بازار چین خواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اولین گوشی تاشو آنر در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

گوشی تاشو
هواوی میت X2

طبق گفته این افشاگر حوزه فناوری، یکی از گوشی‌ها به بالا و پایین باز و دیگری به سمت چپ و راست باز می‌شود. به عبارت دیگر، تولیدکننده چینی گوشی‌های تاشو و همچنین شبیه به تبلتی مانند گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ سامسونگ به بازار عرضه خواهد کرد.

در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود که گوشی بزرگ تاشو آنر شبیه به «هواوی میت X2» خواهد بود. البته این موضوع تعجب‌آور نخواهد بود زیرا تقریبا تمام دستگاه‌هایی که توسط آنر و پس از فروخته شدن این شرکت توسط هواوی روانه بازار شده، شبیه محصولات شرکت مادر سابق آن است. گفته می‌شود دلیل این امر، می‌تواند این موضوع باشد که توسعه این دستگاه‌ها احتمالا زمانی شروع شده که آنر زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شد.

علاوه بر این «راس یانگ» مدیرعامل شرکت DSCC عنوان می‌کند که آنر از پنل‌های تاشو عرضه شده توسط BOE و Visionox استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود گوشی تاشو شبیه تبلت این شرکت از نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی بهره ببرد.

تاکنون پیش‌بینی شده بود که آنر اولین دستگاه تاشو خود را در سه ماهه چهارم سال جاری عرضه خواهد کرد، اما اکنون این گزارش، جدول زمانی قبلی را رد می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی