ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت نیسان ماکسیما 2022 تعیین شد؛ ارزان‌تر از بسیاری از خودروهای خارجی بازار ایران!

نیسان لیست قیمت مدل 2022 از سدان محبوب و پرطرفدار ماکسیما را منتشر کرد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت، مدل پایه ماکسیما 2022 با پرداخت 37,240 دلار قابل خرید خواهد بود. ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

نیسان لیست قیمت مدل 2022 از سدان محبوب و پرطرفدار ماکسیما را منتشر کرد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت، مدل پایه ماکسیما 2022 با پرداخت 37,240 دلار قابل خرید خواهد بود. کامل‌ترین یا به قول ما ایرانی‌ها نسخه فول هم 42,550 دلار  قیمت‌گذاری شده است. این ارقام به ترتیب معادل تقریبا یک میلیارد و هشتاد میلیون و یک میلیارد و دویست و سی و سه میلیون تومان هستند، البته اکنون در لحظه نگارش مطلب!

مدل پایه ماکسیما با کد SV شناخته می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، این تریم 37,240 قیمت دارد و از مشخصات اصلی آن باید به مواردی مثل رینگ‌های آلومینیوم-آلیاژی 18 اینچی با جداره‌های رنگی، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم دستی زاویه، غربیلک فرمان چرمی، تایرهای چهار فصل 245/45، چراغ‌های LED و چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم صوتی با 8 اسپیکر، تزئینات کرومی کابین و دوربین دید عقب اشاره کنیم.

یک پله بالاتر تریم SR قرار دارد. این تریم 42,400 قیمت‌گذاری شده و ویژگی‌های آن عبارتند از: پوشش چرم آلکانتارا و گرمکن برای غربیلک فرمان، پدال‌های تعویض دنده از پشت فرمان، سیستم تعلیق اسپرت‌تر، رینگ‌های 19 اینچی براق، مه‌شکن‌های LED، مونروف پانورامیک با دو پنل، سیستم صوتی Bose با 11 اسپیکر، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده و سیستم دید هوشمند به اطراف.

اما قوی‌ترین تریم ماکسیما 2022 یعنی پلاتینوم با پرداخت 42,550 قابل خرید است. این تریم از نظر تجهیزات اشتراکات فراوانی با تریم SR دارد، ولی به اندازه آن اسپرت نیست. به عبارتی نیسان با تریم پلاتینوم افرادی را نشانه گرفته که به دنبال کابینی لوکس‌تر هستند تا رانندگی اسپرت و هیجان انگیز. صندلی‌های چرمی با منافذ مشبک، ورود و خروج خودکار، زیرآرنجی گرم‌شونده، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و امکان تنظیم برقی فرمان از جمله مشخصات ماکسیما پلاتینوم هستند.

ناگفته نماند تمامی تریم‌های مختلف نیسان ماکسیما به یک موتور 3.5 لیتری V6 مجهز هستند. این موتور 300 اسب بخار قدرت و 354 نیوتن متر گشتاور دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو هم به گیربکس XTRONIC CVT محول شده است. این سدان ژاپنی در تمامی تریم‌ها از ضربه‌گیرهای تعلیق ZF Sachs و سیستم کنترل داینامیک نیسان بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mamaf Ugk
    Mamaf Ugk | ۷ آذر ۱۴۰۰

    دوروزه ماشین پراید خوابه واسه 100تومن پول بنزین که ندارم حرف میلیارد میزنی؟

مطالب پیشنهادی