ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هواوی واچ D احتمالا به‌زودی با قابلیت اندازه‌گیری فشار خون عرضه می‌شود

هواوی احتمالا به‌زودی ساعت هوشمند جدیدی به نام واچ D را معرفی می‌کند که یک قابلیت نادر خواهد داشت. این شرکت اخیرا برای محصول خود مجوزی دریافت کرده که نشان می‌دهد ساعت هوشمند بعدی آن‌ها ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

هواوی احتمالا به‌زودی ساعت هوشمند جدیدی به نام واچ D را معرفی می‌کند که یک قابلیت نادر خواهد داشت. این شرکت اخیرا برای محصول خود مجوزی دریافت کرده که نشان می‌دهد ساعت هوشمند بعدی آن‌ها می‌تواند فشار خون را اندازه‌گیری کند.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو، تصویر تبلیغاتی دستگاهی موسوم به هواوی واچ D را پیدا و منتشر کرده است. این دستگاه احتمالا در مراحل پایانی آزمایش قرار گرفته و در انتهای ماه دسامبر معرفی خواهد شد. هواوی واچ D یکی از معدود ساعت‌های هوشمندی خواهد بود که می‌تواند فشار خون را اندازه‌گیری کند و به گفته منبع گزارش کسی که این دستگاه را امتحان کرده می‌گوید ساعت هواوی در این زمینه دقت مناسبی دارد.

هواوی واچ D صفحه‌ای مستطیلی با فریم فلزی دارد که در سمت راست آن دو دکمه قرار گرفته است. کنار دکمه بالایی واژه Home و کنار دکمه پایینی واژه Health دیده می‌شود. این ساعت توانسته به عنوان یک دستگاه پزشکی State Drug Administration Class II از چین مجوز بگیرد، اما احتمالا به زمان بیشتری نیاز دارد تا مجوز استفاده در سایر کشورها را دریافت کند.

هواوی قبلا گفته بود که به دستاوردهای مهمی در زمینه فناوری‌های اندازه‌گیری فشار خون در ساعت‌های هوشمند رسیده است. این شرکت درنظر داشت تا با پشت سر گذاشتن مراحل کارآزمایی بالینی اطلاعات دقیق‌تری درباره عملکرد ساعت هوشمند خود کسب کند و در صورت امکان این محصول را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به بازار بفرستد.

پیش‌تر وب‌سایت LetsGoDigital هم از ثبت نشان تجاری جدیدی در اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا (EUIPO) خبر داده بود. در آن پتنت که در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ به ثبت رسیده، از ساعت هوشمندی به نام واچ D اسم برده شده است. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم در هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری درباره این محصول جدید منتشر خواهد شد. قابلیت اندازه‌گیری فشار خون یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از شرکت‌ها در تلاش برای ارائه آن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی