ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصویر رسمی و جزئیات نمایشگر موتورولا موتو اج X30 منتشر شد

موتورولا آخر هفته از گوشی اج X30 به عنوان اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی خواهد کرد. در حالی که هنوز مشخصات این گوشی منتشر نشده، یکی از مقامات شرکت تصویری از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

موتورولا آخر هفته از گوشی اج X30 به عنوان اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی خواهد کرد. در حالی که هنوز مشخصات این گوشی منتشر نشده، یکی از مقامات شرکت تصویری از آن را به اشتراک گذاشته که طراحی‌اش را نشان می‌دهد.

در تصویر منتشر شده از گوشی موتو اج X30 حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار باریک دیده می‌شوند و همچنین در بالای آن یک روزنه برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد.

علاوه بر این تصویر، حساب رسمی موتورولا در شبکه اجتماعی ویبو کلیپ ویدیویی کوتاهی منتشر کرده که مشخصات نمایشگر این گوشی را فاش می‌کند. طبق این ویدیو، نمایشگر موتو اج X30 از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، گواهی +HDR و یک میلیارد رنگ پشتیبانی خواهد کرد.

موتورولا هنوز اندازه و رزولوشن نمایشگر گوشی جدید خود را فاش نکرده، اما طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، می‌توان انتظار یک پنل ۶.۶۷ اینچی با وضوح فول اچ‌دی را داشت.

 موتو اج X30

هنوز طراحی پنل پشتی موتو اج X30 که در خارج از چین احتمالا با نام «اج ۳۰ اولترا» عرضه می‌شود، مشخص نشده است اما طبق رندرهایی که تاکنون از این گوشی فاش شده، می‌توان انتظار داشت که از ماژول دوربین سه‌گانه بهره ببرد. همچنین گفته می‌شود در این ماژول سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق قرار می‌گیرند.

دوربین سلفی دستگاه نیز احتمالا یک سنسور ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود که در روزنه بالای نمایشگر قرار گرفته و می‌تواند ویدیو‌های 4K ضبط کند.

در نهایت، موتو اج X30 به طور رسمی در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) رونمایی خواهد شد و فروش آن از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در چین آغاز می‌شود. موتورولا هنوز زمان عرضه این گوشی در بازار جهانی و قیمتش را مشخص نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی