ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE 5G اواسط دی ماه معرفی می‌شود: مشخصات و رندرهای جدید

گلکسی S21 FE 5G تاکنون به دفعات در گزارش‌ها دیده شده و دیگر زمان زیادی باقی نمانده تا این گوشی معرفی شود. حالا در جدیدترین گزارش اعلام شده که این دستگاه ۱۴ دی از راه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵

گلکسی S21 FE 5G تاکنون به دفعات در گزارش‌ها دیده شده و دیگر زمان زیادی باقی نمانده تا این گوشی معرفی شود. حالا در جدیدترین گزارش اعلام شده که این دستگاه ۱۴ دی از راه می‌رسد و اکنون مشخصات فنی و رندرهای جدیدی از این محصول در دست داریم.

بر طبق جدیدترین شایعات، گلکسی S21 FE 5G نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع داینامیک امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. این گوشی مثل سایر اعضای خانواده S21 دوربین سلفی خود را که یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است، درون حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش قرار داده است.

موبایل سامسونگ در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری است. پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که نسخه طرفداری S21 با اندروید ۱۲ به بازار می‌آید.

گلکسی S21 FE 5G با جدیدترین قطعات از راه می‌رسد

قلب تپنده این تلفن هوشمند اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد بود. سامسونگ دو پیکربندی از S21 FE 5G عرضه می‌کند که شامل مدل دارای ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مدل ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد که از شارژ سیمی سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گفته شده که گلکسی S21 FE 5G با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار می‌آید اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ قیمت پایین‌تری را تعیین کند تا راه برای ورود سری گلکسی S22 باز شود. به هر ترتیب زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه باقی نمانده و تا چند هفته دیگر می‌توانیم این تلفن هوشمند را که مدت‌هاست عرضه آن به تعویق افتاده ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی