ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رنجرور SV 2022 معرفی شد؛ پکیجی بی‌نقص از تجمل، کیفیت، زیبایی و قدرت

دو ماه پیش بود که کمپانی لندرور از نسل جدید رنجرور رونمایی کرد‌. حالا پس از مدت کوتاهی نوبت به معرفی نسخه SV از این شاسی‌بلند لوکس انگلیسی رسیده است. همچون گذشته این نسخه در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

دو ماه پیش بود که کمپانی لندرور از نسل جدید رنجرور رونمایی کرد‌. حالا پس از مدت کوتاهی نوبت به معرفی نسخه SV از این شاسی‌بلند لوکس انگلیسی رسیده است. همچون گذشته این نسخه در مقایسه با نسخه استاندارد لوکس‌تر بوده و خریداران آن به امکان شخصی‌سازی بیشتر و آپشن‌های گسترده‌تر دسترسی دارند. گستردگی و تنوع این آپشن‌ها به حدی است که به گفته لندرور می‌توان به بیش از ۱.۶ میلیون ترکیب متفاوت رسید!

قطعات سرامیکی موجود روی بدنه و داخل کابین اصلی‌ترین ‏وجه تمایز ظاهری رنجرور SV با مدل استاندارد است. به غیر از قطعات سرامیکی، رنجرور SV از روکش پشمی نیز در قسمت‌های مختلف خود بهره می‌برد. برای این نسخه لندرور آپشن خاتم‌کاری کنسول را نیز تدارک دیده است.

در نسخه SV از قطعات چوبی هم به وفور در داخل کابین استفاده شده است. این قطعات با لیزر برش خورده و دقت بسیار بالایی دارند. برای مثال برخی از این تزئینات چوبی ۶ میلیمتر در ۸ میلیمتر هستند.

برای ایجاد تمایز بیشتر، رنجرور SV با صندلی‌های مجهز به چرم نیمه آنیلین تک‌رنگ و الگوهای اختصاصی قابل انتخاب است. لندروور برای مشتریان این نسخه آپشن چرم تقریبا آنیلین و چرم پرکاربرد در لوازم خانگی را هم در نظر گرفته است. این کمپانی دوستداران محیط زیست و مواد پایدار را فراموش نکرده و برای آنها آپشن اولترافبریک را در لیست گنجانده است.

فرایند ساخت این نسخه از رنجرور ده هفته زمان می‌برد

در نمای بیرونی رینگ‌های بسیار بزرگ ۲۳ اینچی شاخص‌ترین تفاوت نسخه SV با مدل استاندارد است. این رینگ‌ها در مجموع ۷ طرح متنوع دارند. از دیگر تفاوت‌های این نسخه باید به مواردی مثل جلوپنجره و سپر جلوی اختصاصی و همچنین قطعات فلزی نصب شده در پایین چراغ های عقب و روی درها اشاره کرد.

از نظر بدنه باید گفت رنجرور SV علاوه‌بر رنگ‌های استاندارد با ۱۴ رنگ اختصاصی قابل سفارش است. چنانچه این رنگ‌ها باب میل مشتریان نباشد، امکان سفارش هر رنگ دلخواه برای آنها فراهم شده است.

بد نیست اشاره کنیم رنجروور برای این که کار مشتریان خود را در انتخاب از بین ۱.۶ میلیون ترکیب موجود راحت‌تر کند، تم‌های پیشفرضی را تعریف کرده است. این تم‌ها بسیار متنوع و جذاب بوده و مشتری می‌تواند دو یا چند تم را به طور مستقل برای نمای بیرونی و نمای داخلی سفارش دهد.

طبق انتظار وظیفه تامین نیروی رنجرور SV به موتور V8 تویین توربو با ۵۲۳ اسب بخار قدرت محول شده است. در رابطه با قیمت و زمان عرضه فعلا حرفی به میان نیامده، اما لندرور سفارشات مشتریان را از اوایل سال آینده خواهد پذیرفت. این نسخه برای اولین بار در فاصله محوری طولانی با ظرفیت حمل ۵ سرنشین تولید خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی