ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر جدیدی از گلکسی S22 اولترا در ترکیب رنگ قرمز رویت شد

یکی از منابع آگاه رندر جدیدی از گلکسی S22 اولترا در ترکیب رنگ قرمز به همراه قلم S PEN با همین رنگ به اشتراک گذاشته است. گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 سامسونگ در سه مدل ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۷

یکی از منابع آگاه رندر جدیدی از گلکسی S22 اولترا در ترکیب رنگ قرمز به همراه قلم S PEN با همین رنگ به اشتراک گذاشته است.

گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 سامسونگ در سه مدل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا به بازار عرضه خواهند شد.

از ماه‌ها قبل از مشخصات کلیدی گرفته تا برخی ویژگی‌های کم‌اهمیت‌ترسری جدید گلکسی S22 به صورت غیررسمی به اشتراک گذاشته شده است.

جای تعجب ندارد که نسخه اولترا این سری توجه کاربران را به خود جلب کند و به همین دلیل منابع آگاه نیز برای پاسخگویی به نیاز کاربران، اطلاعاتی از این سری منتشر می‌کنند. اکنون باوجودی که هنوز حدود دو ماه تا زمان عرضه گوشی‌های این سری باقیمانده، یکی از منابع آگاه بازار، رندرهایی از گلکسی S22‌ اولترا به اشتراک گذاشته است که آن را در ترکیب رنگ قرمز نشان می‌دهد.

در تصاویر منتشر شده، گلکسی S22 اولترا در ترکیب رنگ قرمز نشان داده می‌شود. هرچند در تصاویر قلم S PEN نیز به رنگ قرمز آتشین دیده می‌شود. البته رنگ آن کمی تیره‌تر از رنگ دستگاه به نظر می‌رسد. البته هر چقدر هم که قلم دستگاه شیک به نظر برسد، می‌توان انتظار داشت که گلکسی S22 اولترا از اسلات مخصوص قلم هوشمند برای قرارگیری قلمS PEN بهره خواهد برد.

چند روز قبل نیز Ice Universe، منبع شناخته شده دنیای فناوری در توییتر عنوان کرده که سامسونگ احتمالا برای گلکسی S22 اولترا/نوت از رنگ سبز با کد #27423a استفاده خواهد کرد. در ادامه وب‌سایت Let's Go Digital برای نمایش دقیق این نسخه از پرچمدار سامسونگ، رندرهای آن را با همین کد رنگ به اشتراک گذاشت که ظاهرا تحت عنوان Burnham Green شناخته می‌شود

باید دید وقتی ویژگی‌های جدیدی به گوشی اضافه می‌شود چه تغییری در قیمت آن خواهد داشت. گمانه زنی‌های مختلفی در مورد قیمت این موبایل جدید به اشتراک گذاشته شده است و به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با حافظه 256 گیگابایتی با قیمت پایه حدود 1299 دلار به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.R
    A.R | ۲ دی ۱۴۰۰

    الان چرا عکس اون رندر جدید نیست تو خبر😐
    چرا ناقص کار میکنید🥲

مطالب پیشنهادی