ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه گشایی و نگاه نزدیک به گلکسی S21 FE پیش از معرفی [تماشا کنید]

گلکسی S21 FE احتمالا یکی از موردانتظارترین گوشی‌های دنیاست و تاکنون بارها در گزارش‌ها مشاهده شده است. حالا کار به جایی رسیده که در آستانه رونمایی شاهد انتشار ویدیوی نگاه اولیه این دستگاه هستیم. کانال ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

گلکسی S21 FE احتمالا یکی از موردانتظارترین گوشی‌های دنیاست و تاکنون بارها در گزارش‌ها مشاهده شده است. حالا کار به جایی رسیده که در آستانه رونمایی شاهد انتشار ویدیوی نگاه اولیه این دستگاه هستیم.

کانال یوتیوب HDblog در جدیدترین ویدیوی خود گلکسی S21 FE را به نمایش گذاشته و توضیحاتی درباره آن ارائه کرده است. در ابتدا جعبه‌ گشایی گوشی را می‌بینیم که مطابق انتظار حاوی آداپتور نیست. در این جعبه فقط یک کابل USB-C، یک سوزن خروج سیم‌کارت و یک دفترچه راهنما دیده می‌شود. این دستگاه نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس دارد و قاب عقب آن مات و به رنگ ماژول دوربینش است.

در ادامه نگاه کوتاهی به نرم‌افزار گلکسی S21 FE انداخته می‌شود که دارای One UI 4 بر مبنای اندروید ۱۲ است. سامسونگ تغییرات سیستم عامل گوگل را روی رابط کاربری خود اعمال کرده و زبان طراحی جدید «متریال یو» را در اختیار کاربران قرار داده است.

گلکسی S21 FE دوربین قابل قبولی خواهد داشت

این کانال یوتیوبی همچنین دوربین جلو و عقب موبایل سامسونگ را آزمایش می‌کند و به نظر می‌رسد که با خروجی خوبی روبرو هستیم. مدل طرفداری گلکسی S21 از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند اما برخی مدل‌های این دستگاه ممکن است در برخی بازارها از جمله بازارهای اروپایی با اگزینوس ۲۱۰۰ به بازار بیایند.

گوشی حاضر در این ویدیو به رنگ گرافیتی دیده می‌شود، اما احتمالا با رنگ‌های سبز زیتونی، بنفش و سفید هم عرضه خواهد شد. چند روز پیش ویدیویی از مدل بنفش آن منتشر شده بود. گلکسی S21 FE احتمالا ۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد داشت. این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی سامسونگ همچنین با پشتیبانی از 5G و IP67 روانه بازار می‌شود. انتظار داریم که این محصول را با قیمتی مناسب در اوایل ماه ژانویه ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی