ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تجربه سوپر دیوایس هواوی در ورزش

هواوی نام اکوسیستم خود را سوپر دیوایس گذاشته تا تاکید زیادی روی هماهنگی محصولاتش با یکدیگر داشته باشد. در این ویدیو قصد داریم از تجربه این اکوسیستم در ورزش صحبت کنیم. با دیجیاتو هراه باشید.

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

برای تجربه سوپر دیوایس هواوی در ورزش شما نیاز به یک گوشی، ساعت هوشمند به عنوان قلب ورزش و هدفون‌های هواوی دارید تا بهترین تجربه یکپارچه را از این اکوسیستم داشته باشید. هواوی نوا ۸، واچ ۳ و هدفون‌های کاملا بی‌سیم فری‌بادز ۴ که هر کدام را پیش از این در دیجیاتو بررسی کرده‌ایم به لطفا سیستم‌عامل هارمونی، به سادگی با یکدیگر در ارتباط هستند تا ورزش را به تجربه‌ای دلچسب تبدیل کنند.

سوپر دیوایس

برای مثال ما می‌توانید به کمک قابلیت پایش خودکار چندین مدل فعالیت ورزشی مختلف، پایش اکسیژن خون و ضربان قلب، از کیفیت و مدل ورزش خود با خبر شوید. خبر خوب دیگر این است که اگر نمی‌خواهید گوشی هوشمند همراهتان باشد و همچنان از شنیدن موسیقی بی بهره نمانید، به سادگی هدفون‌های خود را به ساعت متصل کرده به و کمک ۴ گیگابایت فضای داخلی ساعت، هر نوع موسیقی که علاقه دارید را گوشی دهید.

در نهایت اپلیکیشن سلامت هواوی نوا ۸ اطلاعات دقیق و کاملی از مدل فعالیت شما در اختیارتان می‌گذارد تا بتواند با جزئیات برای جلسه دوم تمرین خود برنامه‌ریزی کنید. برای درک بهتر این تجربه سوپر دیوایس هواوی در ورزش، حتما ویدیوی فوق را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین طاهری
    حسین طاهری | ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

    واقعا تحریم گوگل حقارت آمریکایی ها رو نشون میده که حتی چشم ندارن ببینند یه برند چینی داره با اپل رقابت می‌کنه و به جای اون که یه رقابت سالم و مهیج داشته باشند رقیب اصلی خودشون رو حذف میکنند don't with USA

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.