ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ون جدید بهمن‌موتور اینرودز
خودرو

بهمن‌موتور از ون اینرودز رونمایی کرد؛ 498 میلیون تومان برای یک ون جمع و جور

شرکت بهمن‌موتور صبح امروز از ون اینرودز رونمایی کرده و قیمت آن را 498 میلیون تومان اعلام کرد. مدیرعامل بهمن موتور در حین رونمایی از این محصول در خصوص خط تولید و میزان داخلی‌سازی قطعات ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۱

شرکت بهمن‌موتور صبح امروز از ون اینرودز رونمایی کرده و قیمت آن را 498 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرعامل بهمن موتور در حین رونمایی از این محصول در خصوص خط تولید و میزان داخلی‌سازی قطعات آن گفت: «بر‌اساس سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش سطح داخلی‌سازی، میزان داخلی‌سازی این خودرو در سال اول تولید به 30 درصد خواهد رسید و این عدد در سال 1402 به بیش از 40 درصد افزایش خواهد یافت.»

این ون محصولی از گروه دانگ‌فنگ است و نام اصلی آن برابر با دانگ‌فنگ C35 است. اما همچون دیگر خودروسازان بهمن‌موتور نیز نام این ون را تغییر داده و حالا قرار است که این محصول با نام اینرودز در بازار کشورمان عرضه شود.

با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی بهمن‌موتور این ون با ظرفیت تولید 6 دست در هر ساعت وارد خط تولید شده و 300 محصول نخست خط تولید آن نیز به صورت SDK خواهند بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر مشخصات فنی، امکانات و آپشن‌های احتمالی ون جدید بهمن‌موتور اینرودز:

مشخصات فنی ون اینرودز بهمن موتور

این ون به یک قوای محرکه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 105 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 140 نیوتن‌متر مجهز است. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیروی تولیدی این قوای محرکه را به چرخ‌های عقب آن منتقل می‌کند.

میزان مصرف ترکیبی سوخت این محصول برابر با 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است. ضمنا گفته می‌شود قوای محرکه این ون براساس استانداردهای آلایندگی یورو 5 طراحی شده است.

تعمیرکاران این خودرو برای انجام سرویس‌های دوره‌ای آن ناچار هستند صندلی‌های خودرو را از جای خود بلند کنند. اما با این حال چک کردن مواردی همچون سطح آب رادیاتور یا مخزن شیشه‌شور با باز‌ کردن کاپوت کوچک جلو اینرودز امکان‌پذیر است.

بهمن‌موتور قصد دارد فعلا تنها تیب باری اینرودز را تولید کند و به همین جهت نیز مالک این ون می‌تواند 725 کیلوگرم بار را با آن جابجا کند. مطابق کاتالوگ اعلام‌شده از سوی بهمن‌موتور 33 درصد حجم این خودرو به فضای بار اختصاص یافته است که کاربر می‌تواند محموله‌ای با حجم 5.1 متر مکعب یا 5100 لیتر را در آن جای دهد.

ابعاد و اندازه ون اینرودز به ترتیب عبارتند از: 4500 میلیمتر طول، 1680 میلیمتر عرض، 2000 متر ارتفاع و 3050 فاصله بین دو محور.

اینرودز بر پایه یک شاسی نردبانی با 9 اتصال عرضی طراحی شده و سیستم تعلیق آن در جلو از نوع مک فرسون مستقل است و در عقب از فنر تخت بهره می‌برد.

امکانات ون جدید بهمن‌موتور اینرودز

  • مولتی مدیای لمسی 9 اینچی مجهز به دوربین عقب
  • سنسور پارک
  • دو ایربگ ایمنی راننده و سرنشین جلو
  • سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها (TPMS)
  • فرمان برقی
  • چراغ‌های روشنایی در روز (دی لایت)
  • ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب
  • سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش
  • سیستم تهویه مطبوع
  • ترمز ABS

قیمت و شرایط فروش بهمن اینرودز

قیمت اعلام شده از سوی بهمن‌موتور برای این محصول برابر با 498 میلیون تومان است. قیمتی که رقابت این خودرو تازه وارد را در برابر وانت‌های سنتی بازار کمی سخت خواهد کرد اما تجربه نشان داده‌است که با توجه به تنوع بسیار اندک خودروهای تجاری در کشور٬‌ معمولا سازمان‌ها نسبت به محصولات تازه وارد روی خوش نشان می‌دهند.

بهمن‌موتور اعلام کرده است که نخستین شرایط فروش این محصول را ماه جاری یعنی اسفند ماه برگزار خواهد کرد و خودروهای ارائه شده در این طرح فروش اردیبهشت سال آینده به دست خریداران آن‌ها می‌رسند.

گفتنی است که این ون اقتصادی از نظر عملکردی در رده وانت‌های مسقف قرار می‌گیرد و با توجه به وجود فنر شمش در محور عقب احتمالا می‌تواند به عنوان خودرو کار و تجاری در شهرها کاربرد فراوانی داشته باشد.

همچنین به لطف وجود سیستم ESP و رعایت استانداردهای 85 گانه، تولید و شماره گذاری ایندورز برای طولانی مدت ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی