ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اگزینوس 2200
تکنولوژی

اگزینوس 2200 احتمالا دیرتر از انتظار معرفی خواهد شد

ظاهرا سامسونگ عرضه چیپست پرچمدار موبایل جدید خود یعنی اگزینوس 2200 را به تعویق انداخته و یکی از منابع آشنا به بازار ادعا می‌کند وضعیت بخش LSI سامسونگ چندان خوب به نظر نمی‌رسد. در حالی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

ظاهرا سامسونگ عرضه چیپست پرچمدار موبایل جدید خود یعنی اگزینوس 2200 را به تعویق انداخته و یکی از منابع آشنا به بازار ادعا می‌کند وضعیت بخش LSI سامسونگ چندان خوب به نظر نمی‌رسد.

در حالی که طبق گزارش‌های قبلی، قرار بود اگزینوس 2200 سامسونگ همین امروز (21 دی) معرفی شود، اکنون Ice Universe، یکی از منابع شناخته شده صنعت فناوری در توییتی جدید از تعویق زمان عرضه این چیپست پرچمدار خبر داده است.

تاثیر احتمالی تاخیر در عرضه اگزینوس 2200 روی گلکسی S22

اگزینوس 2200

ظاهرا سامسونگ برای اگزینوس 2200 به زمان بیشتری نیاز دارد تا شاید تراشه آن‌ها با ویژگی‌های بهبودیافته‌تری مانند بهره‌وری انرژی بالاتر همراه شود. از طرفی دیگر، این احتمال وجود دارد که تعویق در زمان عرضه چیپست سامسونگ، روی زمان رونمایی از سری گلکسی S22 نیز تاثیرگذار باشد. اخیرا در گزارشی عنوان شده بود که غول فناوری در تاریخ 19 بهمن (8 فوریه) از این سری رونمایی خواهد کرد.

Ice Universe همچنین به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ در ابتدا قصد داشت در نوامبر سال گذشته از اگزینوس 1200 رونمایی کند که در نهایت چنین تصمیمی صورت نگرفت و به نظر می‌رسد از سال گذشته عرضه چیپست سامسونگ مشکلاتی داشته است. اگزینوس 1200 قرار است به عنوان نسخه ضعیف‌تر اگزینوس 2200 روانه بازار گوشی‌های میان‌رده شود.

اگزینوس 2200 اولین تراشه‌ای محسوب می‌شود که غول فناوری با همکاری AMD توسعه داده و از پردازشگر گرافیکی RDNA 2 بهره می‌برد. Ice Universe همچنین روز گذشته در یک رشته توییت، درباره عملکرد بسیار ضعیف این پردازنده صحبت کرده بود و به گفته او پردازشگر گرافیکی AMD مورد استفاده در اگزینوس 2200 حتی از دیمنسیتی 9000 با پردازشگر گرافیکی Mali ضعیف‌تر خواهد بود. همچنین طبق گفته او، عملکرد این چیپست در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 و A15 اپل هیچ نکته مثبتی نخواهد داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز هیچ خبر تازه‌ای درباره زمان رونمایی از چیپست پرچمدار کره‌ای‌ها منتشر نشده و باید دید سامسونگ به اخبار چه واکنشی نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی