ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاچ آیدی آیفون
تکنولوژی

هیچ‌کدام از مدل‌های آیفون 14 حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهند داشت

با وجود این که ماه‌ها تا معرفی سری آیفون 14 باقی مانده، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها هستیم. پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که این خانواده از تاچ آیدی زیر نمایشگر بهره‌مند ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

با وجود این که ماه‌ها تا معرفی سری آیفون 14 باقی مانده، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها هستیم. پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که این خانواده از تاچ آیدی زیر نمایشگر بهره‌مند خواهد شد. ولی یک منبع آگاه امروز اعلام کرده که این شایعات درست نیستند و نباید منتظر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر پرچمداران آتی اپل باشیم.

منبع معتبر، DylanDKT در توییتر مدعی شده که سری آیفون 14 و هیچ کدام از محصولات امسال اپل حسگر تاچ آیدی داخل نمایشگر نخواهند داشت. او همچنین گزارش قبلی «راس یانگ»، تحلیلگر صنعت نمایشگرها را تایید کرده که گفته بود نمایشگر 120 هرتزی پروموشن مانند سال گذشته به‌صورت انحصاری فقط روی مدل‌های پرو این خانواده عرضه می‌شود.

نمایشگر 120 هرتزی به آیفون 14 پرو محدود می‌شود

پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که نسل بعدی آیفون برای اولین بار از دوربین 48 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند. این سری در بخش جلو حفره‌ای به شکل کپسول خواهد داشت تا بالاخره به جای ناچ، محل قرارگیری دوربین سلفی و تجهیزات فیس آیدی باشد. مدل‌های استاندارد آیفون 14 با نمایشگر 60 هرتزی عرضه می‌شوند تا با مدل‌های پرو فرق داشته باشند.

حسگر اثر انگشت احتمالی در آیفون 14

افزون بر این، حساب توییتر LeaksApplePro نیز چند روز پیش در گزارشی فاش کرد که قیمت پرچمداران آتی اپل افزایش پیدا می‌کند. آیفون 14 پرو با قیمت 1099 دلار و آیفون 14 پرو مکس با قیمت 1199 دلار به بازار می‌آیند. قیمت مدل‌های استاندارد و مکس هم به ترتیب 799 و 899 دلار خواهد بود.

ساعاتی پیش بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که اپل در پاییز سال 2022 متنوع‌ترین دامنه محصولات تاریخ خود را معرفی می‌کند. بر اساس اعلام این نشریه، در پاییز سال آینده باید علاوه بر آیفون‌های جدید، منتظر مک‌بوک پرو، آی‌مک، مک پرو، مک‌بوک ایر، ایرپاد پرو، اپل واچ، آیپد و آیپد پرو جدید باشیم. کوپرتینویی‌ها همچنین قرار است بهار امسال از نسل سوم آیفون SE پرده بردارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی