ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری گلکسی S22
تکنولوژی

سری گلکسی S22 از جک هدفون 3.5 میلی متری پشتیبانی نمی‌کنند

سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S22 خود رونمایی کرد و اکنون تمام مشخصات آن از چیپست گرفته تا دوربین‌ها به طور کامل مشخص شدند. بسیاری از طرفداران درباره وجود جک هدفون در گوشی‌های این سری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S22 خود رونمایی کرد و اکنون تمام مشخصات آن از چیپست گرفته تا دوربین‌ها به طور کامل مشخص شدند. بسیاری از طرفداران درباره وجود جک هدفون در گوشی‌های این سری سوال داشتند و به نظر می‌رسد پاسخ این سوال چندان مطابق انتظار آن‌ها نبوده است.

سری گلکسی S22 از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می‌برد؟

به نظر می‌رسد دوران وجود جک هدفون 3.5 میلی متری در گوشی‌های موبایل به پایان رسیده است. در حالی که برخی از گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت همچنان با وجود این قابلیت راهی بازار می‌شود، اما سامسونگ آن‌ها را از لیست مشخصات گوشی‌های پرچمدار خود به طور کامل حذف کرده است.

بنابراین اگر برای شما هم این سوال وجود داشت که آیا گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می‌کنند یا خیر، باید توضیح داد که گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 و S22 پلاس از این قابلیت بهره نمی‌برند و شاید عدم وجود آن‌ها برخی طرفداران را ناامید کند.

البته باید به این نکته توجه داشت که اکنون هدفون‌های بی‌سیم که از طریق بلوتوث به دستگاه کاربران متصل می‌شوند مورد توجه قرار گرفته‌اند. این دستگاه‌ها با وجود ویژگی‌هایی مانند ANC (حذف نویز فعال) کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌کند. شاید به همین دلیل کره‌ای‌ها به کسانی که پیش‌خرید خود را ثبت کنند، گلکسی بادز پرو 200 دلاری هدیه می‌دهند تا به نوعی مشتریان خود را به استفاده از هدفون‌های بی سیم تشویق کند.

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ شب گذشته به صورت رسمی معرفی شدند و از جمله ویژگی‌های چشمگیر آن‌ها می‌توان به وجود روشن‌ترین و دقیق‌ترین نمایشگر AMOLED بازار، سیستم خنک کننده بهبود یافته در گلکسی S22 اولترا و عرضه برخی ویژگی‌های اندروید به صورت انحصاری برای آن‌ها اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت و تاریخ عرضه گوشی‌های این سری نیز می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی