ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چهار نسل از پرچمدارهای سامسونگ از لیست بنچمارک گیک‌بنچ حذف شدند

طبق گزارش‌ها، سامسونگ با استفاده از سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS)، برای جلوگیری از افزایش دمای گوشی‌هایش عملکرد بازی‌ها و اپ‌ها را محدود می‌کند، اما ظاهرا برای برنامه‌های بنچمارک چنین محدودیتی وجود ندارد. حالا گیک‌بنچ با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

طبق گزارش‌ها، سامسونگ با استفاده از سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS)، برای جلوگیری از افزایش دمای گوشی‌هایش عملکرد بازی‌ها و اپ‌ها را محدود می‌کند، اما ظاهرا برای برنامه‌های بنچمارک چنین محدودیتی وجود ندارد. حالا گیک‌بنچ با متهم کردن سامسونگ به عدم صداقت، برخی پرچمدارهایش را از پلتفرمش حذف کرده است.

گیک‌بنچ در پاسخ به این رویکرد سامسونگ، تصمیم گرفته گوشی‌های سری گلکسی S22 را به همراه برخی پرچمدارهای قدیمی‌تر مانند سری S21 ،S20 و S10 از فهرست Geekbench Browser خارج کند. دستگاه‌های گلکسی نوت و سری A سامسونگ که ظاهرا تحت تاثیر فرآیند محدودسازی عملکرد اپ‌ها قرار نمی‌گیرند، همچنان در فهرست گیک بنچ حضور خواهند داشت.

در بیانیه گیک‌بنچ آمده است:

«در اوایل این هفته، ما از سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS) سامسونگ و نحوه کاهش عملکرد بازی‌ها و اپ‌ها توسط آن مطلع شدیم. GOS تصمیم می‎‌گیرد تا عملکرد اپلیکیشن‌ها را با استفاده از شناسه آن‌ها (و نه رفتار آن‌ها) محدود کند. ما این حرکت را نوعی دستکاری در بنچمارک تشخیص می‌دهیم، چون برنامه‌های اصلی از جمله گیک‌بنج، عملکردشان توسط این سرویس محدود نمی‌شود.»

به‌روزرسانی سامسونگ تاثیری روی تصمیم گیک بنچ نخواهد داشت

گیک بنچ

سامسونگ وعده داده تا در آینده به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کند که در آن کاربران می‌توانند عملکرد سرویس بهینه‌سازی بازی را کنترل کنند. با این حال، سیاست فعلی گیک‌بنچ امر می‌کند که حتی پس از انتشار اصلاحیه‌ای که این مشکل را برطرف می‌کندT دستگاه‌های دستکاری شده در فهرست آن حضور نداشته باشند، بنابراین هیچ یک از گوشی‌های حذف شده سامسونگ دوباره در سایت بنچمارک معروف قرار نخواهند گرفت. هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی سامسونگ چه زمانی منتشر خواهد شد.

وان پلاس نیز در سال گذشته اعلام کرده بود که برای افزایش طول عمر باتری از برنامه‌های بهینه‌سازی استفاده می‌کند و گیک‌بنچ به این موضوع نیز واکنش نشان داد و گوشی‌های وان پلاس 9 و 9 پرو را از فهرست مرورگر خود حذف کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی