ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

آپدیت جدید سامسونگ مشکل محدود شدن عملکرد برنامه‌ها را برطرف می‌کند

سری گلکسی S22 یکی از بهترین دستگاه‌های اندرویدی موجود بازار محسوب می‌شود. پرچمداران سال 2022 سامسونگ مشخصات خیره‌کننده‌ای دارند، اما درست چند روز پس از عرضه آن‌ها، کاربران متوجه شدند که کره‌ای‌ها با برنامه GOS ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

سری گلکسی S22 یکی از بهترین دستگاه‌های اندرویدی موجود بازار محسوب می‌شود. پرچمداران سال 2022 سامسونگ مشخصات خیره‌کننده‌ای دارند، اما درست چند روز پس از عرضه آن‌ها، کاربران متوجه شدند که کره‌ای‌ها با برنامه GOS عملکرد بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را محدود می‌کند. حالا به‌روزرسانی جدیدی توسط سامسونگ منتشر شده که این مشکل را برطرف می‌کند.

برنامه GOS یا سرویس بهینه‌سازی بازی به طور کلی برای بهینه کردن عملکرد گوشی در حین بازی طراحی شده تا از داغ شدن باتری جلوگیری شود، اما همانطور که گزارش شده بود، ظاهرا اپلیکیشن‌ها بسیاری زیادی تحت تاثیر آن قرار دارند. سامسونگ بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با آپدیت نرم‌افزاری جدیدی کنترل شرایط را به دست کاربران برگرداند.

آپدیت نرم‌افزاری جدید سامسونگ

طبق گزارش‌های ارائه شده در انجمن‌های کره سامسونگ، غول فناوری در حال ارائه به‌رزورسانی نرم‌افزاری جدیدی برای سری گلکسی S22 است که باعث بهبود قابلیت‌های تنظیم عملکرد پردازنده و پردازشگر گرافیکی دستگاه، به همراه «حالت مدیریت عملکرد بازی» جدیدی در سرویس بهینه‌ساز بازی می‌شود.

این آپدیت هم اکنون با نسخه فریمور S90xNKSU1AVC5 برای نسخه‌های کره‌ای گلکسی S22 منتشر شده است و احتمالا در چند روز آینده در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

به دنبال این مشکل، گیک‌بنچ سامسونگ را به دستکار بنچمارک از طریق برنامه GOS متهم کرد و تصمیم گرفت تا چهار نسل از پرچمداران این شرکت را از لیست بنچمارک گیک‌بنچ خود حذف کند. هرچند سیاست فعلی گیک‌بنچ امر می‌کند که حتی پس از انتشار این به‌روزرسانی، دستگاه‌های دستکاری شده در فهرست آن حضور نداشته باشند، اما باید دید چه تصمیمی در این رابطه گرفته می‌شود. دستگاه‌های حذف شده شامل سری گلکسی S22 و برخی پرچمدارهای قدیمی‌تر مانند سری S21 ،S20 و S10 می‌شوند.

هنوز مشخص نیست آپدیت نرم‌افزاری سامسونگ چه زمانی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت، اما احتمالا در روزهای آینده اخباری بیشتری در این رابطه به گوش برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی