ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر قابلیت نمایش الگوریتمی توییت‌ها را تنها چند روز پس از عرضه، حذف کرد

توییتر اخیرا قابلیت جدیدی را به نسخه iOS اپلیکیشن خود اضافه کرده بود تا کاربران راحت‌تر بتوانند نحوه نمایش پست‌ها را تغییر دهند و همچنین نمایش پست‌های الگوریتمی را به عنوان فید پیش‌فرض کاربران در نظر می‌گرفت. هرچند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

توییتر اخیرا قابلیت جدیدی را به نسخه iOS اپلیکیشن خود اضافه کرده بود تا کاربران راحت‌تر بتوانند نحوه نمایش پست‌ها را تغییر دهند و همچنین نمایش پست‌های الگوریتمی را به عنوان فید پیش‌فرض کاربران در نظر می‌گرفت. هرچند گفته شده بود که این قابلیت به زودی در دسترس نسخه اندروید و وب نیز قرار خواهد گرفت، اما حالا حتی از دسترس کاربران iOS نیز خارج شده است.

توییتر در حساب پشتیبانی خود نوشت:

ما صدای شما را شنیده‌ایم. برخی از شما همیشه دوست داشتید تا ابتدا جدیدترین توییت‌ها را مشاهده کنید. ما نحوه نمایش پست‌ها را مانند سابق کرده‌ایم و در حال حاضر قابلیت برگه‌ها را حذف کرده‌ایم و گزینه‌های دیگری را بررسی می‌کنیم.

توییتر

واکنش کاربران توییتر نسبت به این تغییر و نحوه نمایش فید اصلی

تقریبا بلافاصله پس از معرفی این قابلیت، برخی از کاربران انتقادات خود نسبت به آن را در توییتر به اشتراک گذاشتند، زیرا با این وجود توییتر فید الگوریتمی خود را به عنوان گزینه پیش‌فرض در دسترس آن‌ها قرار می‌داد و کاربران در صورت لزوم می‌توانستند آن را به گزینه آخرین توییت‌ها تغییر دهند.

«شائوکی آمدو» سخنگوی این شبکه اجتماعی در بیانیه‌ای درباره این تغییر و غیرفعال شدن آن توضیح می‌دهد:

ما به بازخورد کاربران اهمیت زیادی می‌دهیم و در این مورد، شنیده‌ایم که برگه‌های جدید صفحه اصلی و جدیدترین، سطح کنترلی که از صفحه اصلی خود در نظر داشته‌اید را به شما ارائه نمی‌کند.

با این حال، طبق گفته‌های ارائه شده، به نظر می‌رسد توییتر در حال بررسی روش‌های دیگری برای انجام این کار در آینده است. «جی سالیوان» معاون جدید محصولات مصرفی توییتر اخیرا گفته بود: «ارائه حق انتخاب و کنترل به کاربران در تجربه‌شان از توییتر بسیار مهم است. من روی این موضوع کار خواهم کرد. منتظر باشید.» سالیوان در ادامه اضافه کرد که امید دارد این پلتفرم بتواند برای تمام کاربران به تعادل خوبی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی