ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: مک بوک 15 اینچی اپل در سال 2023 احتمالا جزو خانواده ایر نخواهد بود

دیروز گزارشی مبنی بر عرضه مک بوک ایر 15 اینچی در سال 2023 منتشر شد، اما حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» مدعی شده که احتمالا نام این محصول مک بوک ایر نخواهد بود. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

دیروز گزارشی مبنی بر عرضه مک بوک ایر 15 اینچی در سال 2023 منتشر شد، اما حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» مدعی شده که احتمالا نام این محصول مک بوک ایر نخواهد بود.

اگرچه کو در توییتش این احتمال را مطرح کرده که مک بوک 15 اینچی آینده اپل جزو خانواده ایر نخواهد بود، اما به هیچ نام دیگری اشاره نکرده است. البته این احتمال هم وجود دارد که اپل تنها از نام «مک‌بوک» برای این محصول استفاده کند، چرا که در گذشته شاهد چنین رویکردی از سوی کوپرتینویی‌ها بوده‌ایم. آخرین «مک‌بوک» یک لپ‌تاپ 12 اینچی بود که فروش آن در 2019 متوقف شد.

پیش‌بینی‌های کو درباره مک بوک 15 اینچی

کو در توییتش گفته اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی اپل پیش برود، تولید انبوه این مک بوک در فصل چهارم 2023 شروع می‌شود. علاوه بر این، کو به این موضوع اشاره کرده که اپل از شارژر 30 واتی برای این محصول استفاده خواهد کرد. در حال حاضر مک بوک ایر از شارژر 30 واتی استفاده می‌کند.

مک بوک 15 اینچی

تجهیز مک بوک آینده به نمایشگر بزرگتر به معنای مصرف انرژی بیشتر خواهد بود، اما اپل می‌خواهد به گونه‌ای این محصولش را طراحی کند که شارژر 30 واتی برایش کافی باشد.

دیروز تحلیلگر دنیای نمایشگرها، «راس یانگ» گفته بود که مک بوک 15 اینچی در سال 2023 از راه می‌رسد که با توجه به گفته کو مبنی بر آغاز تولید انبوه آن در فصل چهارم سال آینده میلادی، معرفی‌اش در 2023 ممکن به نظر می‌رسد، البته پیش از آن با نسل جدید مک بوک ایر 13 اینچی روبه‌رو می‌شویم.

طبق بسیاری از شایعات و گزارش‌ها، اپل اواخر سال جاری میلادی از نسل جدید مک بوک ایر با طراحی کاملا جدید و تراشه اپل سیلیکون M2 رونمایی خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید مک‌بوک 15 اینچی با چه سبک طراحی از راه می‌رسد و شبیه خانواده ایر خواهد بود یا پرو.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی