ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظرسنجی جدید ایلان ماسک: مقر اصلی توییتر به مرکزی برای بی‌خانمان‌ها تبدیل شود؟

ایلان ماسک در پستی تازه به سیاست جدید دورکاری توییتر طعنه زد و گفت با توجه به این که هیچ‌کس در مقر اصلی این شرکت حاضر نمی‌شود، شاید بهتر باشد که ساختمان سان فرانسیسکو به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

ایلان ماسک در پستی تازه به سیاست جدید دورکاری توییتر طعنه زد و گفت با توجه به این که هیچ‌کس در مقر اصلی این شرکت حاضر نمی‌شود، شاید بهتر باشد که ساختمان سان فرانسیسکو به مرکزی برای بی‌خانمان‌ها تبدیل شود. او در یک نظرسنجی خواستار نظر کاربران در این رابطه شد و تاکنون حدود 91 درصد با آن موافقت کرده‌اند.

بزرگ‌ترین سهام‌دار کنونی توییتر که قبلا درباره افزودن دکمه ویرایش به این شبکه اجتماعی نظرسنجی برگزار کرده بود، دوباره در یک نظرسنجی دیگر از مخاطبان خود پرسیده که مقر اصلی توییتر در دره سیلیکون باید به مرکزی برای بی‌خانمان‌ها تبدیل شود یا نه. تاکنون بیش از 950 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که هدف ماسک از این نظرسنجی اشاره به سیاست دورکاری توییتر بوده است.

نظرسنجی ایلان ماسک مقر اصلی توییتر
نظرسنجی ایلان ماسک درباره مقر اصلی توییتر

ایلان ماسک به سیاست‌های توییتر کنایه می‌زند؟

این شرکت چند هفته پیش اعلام کرده بود که کارمندان می‌توانند برای همیشه به دورکاری ادامه دهند. با این حال، دفاتر شرکت از تاریخ 24 اسفند دوباره باز شده و این اختیار را به نیروها می‌دهد که در اداره یا از داخل خانه کار کنند. با این حال، به‌زعم ماسک ظاهرا عده کمی از بازگشت به محل کار استقبال کرده‌اند و این ساختمان خالی مانده است.

«پاراگ آگراوال»، مدیرعامل توییتر 12 اسفند در یادداشتی در توییتر خطاب به کارمندان خود نوشت: «حدود دو سال از زمانی که دفاترمان را بستیم و سفرهای کاری را لغو کردیم، می‌گذرد و هیجان‌زده‌ام که اعلام کنم سفرهای کاری دوباره به جریان می‌افتد و دفاترمان در سراسر دنیا بازگشایی می‌شوند!» با این حال، او یادآور شد که مطابق وعده جک دورسی، کارمندان می‌توانند تا ابد به دورکاری ادامه دهند.

آگراوال در ادامه نوشت: «از هرجا که حس می‌کنید بیشترین راندمان و خلاقیت را دارید، به کار ادامه دهید و این امکان برای دورکاری تمام وقت و همیشگی از داخل خانه هم در دسترس خواهد بود.» با این حال، نیروها می‌توانند هر زمان که خواستند به دفاتر شرکت بیایند و از آن‌جا کار کنند.

ایلان ماسک امروز همچنین در چند توییت پیشنهادهایی را برای تغییر سرویس «توییتر بلو» از جمله کاهش قیمت و افزودن تیک مخصوص برای کاربران این سرویس مطرح کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی