ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارکنان توییتر برای همیشه دورکار شدند

جک دورسی مدیرعامل توییتر روز سه شنبه در ایمیلی به کارکنان این شرکت اعلام کرد که آن‌ها می‌توانند «برای همیشه» از خانه کار کنند. سخنگوی توییتر ضمن تایید این تصمیم به خبرگزاری گاردین می‌گوید توییتر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

جک دورسی مدیرعامل توییتر روز سه شنبه در ایمیلی به کارکنان این شرکت اعلام کرد که آن‌ها می‌توانند «برای همیشه» از خانه کار کنند.

سخنگوی توییتر ضمن تایید این تصمیم به خبرگزاری گاردین می‌گوید توییتر یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به خاطر کووید ۱۹ به دورکاری روی آورد، اما پیش بینی نمی‌کند جزو اولین شرکت‌هایی باشد که دورکاری را کنار می‌گذارد.

این شبکه اجتماعی در بیانیه خود می‌نویسد:

«وضعیت ما به گونه‌ای بود تا به سرعت واکنش نشان دهیم و با توجه به تمرکزی که روی غیرمتمرکزسازی داریم و از نیروی کاری که توانایی کار کردن از هر مکانی را دارد پشتیبانی می‌کنیم، به کارمندان اجازه دادیم تا از خانه کار کنند. چند ماه اخیر نشان داده است که می‌توانیم بدون مشکل دورکاری کنیم. بنابراین اگر وظایف و نقش کارمندان ما به گونه‌ای است که امکان دورکاری وجود دارد و آن‌ها هم بخواهند دورکاری را برای همیشه ادامه دهند، ما این امکان را فراهم می‌کنیم.»

توییتر یکی از شرکت‌هایی است که از ۲ مارس کارمندان را «قویاً» به دورکاری تشویق کرده و از یازدهم مارس نیز آن‌ها را به کار کردن از خانه ترغیب کرده است. حال به گفته توییتر کارمندان می‌توانند تا هر زمانی که می‌خواهند دورکاری کنند. کارمندانی که کار کردن در دفتر را ترجیح می‌دهند، باید دست کم تا چهار ماه دیگر (سپتامبر) صبر کنند.

کارکنان توییتر برای همیشه دورکار شدند

توییتر می‌گوید زمانی که تصمیم به بازگشایی دفاتر گرفته شود، اوضاع به سرعت به روال گذشته بازنخواهد گشت و این اتفاق به آرامی، هوشمندانه و به تدریج انجام خواهد گرفت.

توییتر تقریباً تمام سفرهای کاری کارمندانش و همچنین همه رویدادهای حضوری را تا سال ۲۰۲۱ لغو کرده است و به کارمندان کمک کرده تا ابزارهای لازم برای دورکاری مثل میز و صندلی را خریداری کنند.

دیگر شرکت‌های حوزه فناوری نیز در حال بررسی گزینه‌ها برای بازگشایی مجدد دفاتر خود در ماه‌های آتی هستند. گوگل و فیسبوک دورکاری را تا سال ۲۰۲۱ و آمازون نیز دست کم تا اوایل ماه اکتبر تمدید کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی