ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویرایش توییت
تکنولوژی

جزئیات بیشتری از قابلیت ویرایش در توییتر فاش شد

براساس تصاویر و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی یکی از منابع آگاه، ظاهرا کاربران تنها یک ساعت بعد از انتشار می‌توانند توییت مورد نظر خود را ویرایش کنند. همچنین توییت‌های ویرایش شده همراه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

براساس تصاویر و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی یکی از منابع آگاه، ظاهرا کاربران تنها یک ساعت بعد از انتشار می‌توانند توییت مورد نظر خود را ویرایش کنند. همچنین توییت‌های ویرایش شده همراه با آیکون قلم نمایش داده می‌شوند که این آیکون در قسمت پایین توییت و در کنار تاریخ ارسال دیده خواهد شد. کاربران می‌توانند تاریخچه ویرایش را مشاهده کنند.

پس از چندین سال درخواست کاربران، توییتر ماه گذشته سرانجام اعلام کرد که دکمه «ویرایش توییت» در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیشتر گفته شده بود که این قابلیت از طریق دکمه ویرایش قابل انجام خواهد بود. حالا یکی از منابع معتبر، جزئیات بیشتری درباره قابلیت ویرایش توییت مانند نحوه نمایش را ارائه کرده است.

«الساندرو پالوزی»، کارشناس اپ شناخته توییتر که اخیرا تصاویری درباره قابلیت ویرایش توییت این شبکه اجتماعی ارائه کرده بود، حالا نحوه نمایش آن‌ها را به اشتراک گذاشته است. طبق تصاویری که توسط او ارائه شده، توییت‌های ویرایش شده با یک آیکون قلم نمایش داده خواهند شد. در توییت‌ها، این آیکون در پایین و کنار تاریخ ارسال آن نمایش داده می‌شود. در صفحه اصلی نیز پس از نام فرد ارسال کننده توییت و تاریخ آن، آیکون آبی مشخص خواهد شد.

ویرایش توییت تا یک ساعت پس از ارسال

پالوزی در ادامه توضیح می‌دهد که توییت‌ها تنها 1 ساعت پس از ارسال قابل تغییر و ویرایش خواهند بود. با این وجود، به نظر می‌رسد هدف اصلی توییتر از ویرایش توییت‌ها به رفع اشتباهات تایپی مربوط می‌شود.

پالوزی همچنین تصویری را به اشتراک گذاشته که صفحه‌ای با عنوان «تاریخچه ویرایش» را نشان می‌دهد. همانطور که قبلا گفته شده بود، توییتر احتمالا تاریخچه توییت‌های ویرایش شده را ثبت می‌کند و با توجه به رنگ آبی آیکون قلم، می‌توان گفت با انتخاب آن، کاربران به صفحه تاریخچه هدایت خواهند شد.

هرچند هنوز مسائل بیشتری درباره این بخش از قابلیت ویرایش توییت مشخص شود، اما کاملا مشخص است که توییتر برای رفع نگرانی‌های مربوط به تغییر سابقه عمومی و گمراه کردن کاربران برنامه‌هایی دارد.

هرچند تصاویر به نسخه وب توییتر مربوط می‌شوند، اما احتمالا بسیار کمی وجود دارد که سازوکار آن‌ها در نسخه‌های iOS و اندروید متفاوت باشد. علاوه بر پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید توییتر که هنوز پاسخی برای آن ارائه نشده، اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت خبری بزرگ دیگری است که اخیرا درباره این شبکه اجتماعی شنیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی