ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ

مدت کوتاهی پس از افشای نام ساعت هوشمند گوگل، حالا شاهد انتشار تصاویر واقعی پیکسل واچ هستیم. این تصاویر از طراحی دایره‌ای این محصول به همراه یک دکمه چرخان در سمت راست آن خبر می‌دهند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

مدت کوتاهی پس از افشای نام ساعت هوشمند گوگل، حالا شاهد انتشار تصاویر واقعی پیکسل واچ هستیم. این تصاویر از طراحی دایره‌ای این محصول به همراه یک دکمه چرخان در سمت راست آن خبر می‌دهند.

گوگل به احتمال زیاد در کنفرانس I/O 2022 از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی می‌کند؛ محصولی که مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات مختلف درباره آن هستیم. اما حالا به نظر می‌رسد یک نمونه اولیه این محصول در رستورانی در آمریکا جا مانده و کاربری توانسته از آن عکس بگیرد.

این تصاویر که در اختیار وب‌سایت «اندروید سنترال» قرار گرفته‌اند، احتمالا یک نمونه آزمایشی برای تیم داخلی پیکسل را نشان می‌دهند. طبق این تصاویر، با طراحی مشابه رندرهای گذشته روبه‌رو هستیم و گوگل مانند سامسونگ به سراغ طراحی دایره‌ای رفته است.

طراحی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ

طبق این تصاویر، لبه‌های نمایشگر طراحی خمیده دارند و با فریم ادغام شده‌اند. اگرچه در یکی از این تصاویر لوگوی G گوگل روی نمایشگر به چشم می‌خورد، اما متاسفانه عکسی از رابط کاربری این محصول منتشر نشده است.

جزئیات این ساعت شباهت بسیاری به رندرها و گزارش‌های پیشین دارند، بنابراین یا واقعا با یک نمونه آزمایشی روبه‌رو هستیم یا یک کپی دقیق. در این تصاویر همچنین یک دکمه چرخان در سمت راست بدنه به چشم می‌خورد که توسط دو دکمه همراهی می‌شود.

پیکسل واچ گوگل

به گفته منبع منتشرکننده این تصاویر، جنس بخش پایینی این ساعت هوشمند شبیه فلز به نظر می‌رسد اما ظاهرا پوششی از جنس شیشه دارد. در این تصاویر همچنین جعبه ساعت هوشمند گوگل هم به چشم می‌خورد که کمی عجیب است.

در نهایت شاهد انتشار تصاویری از بند این ساعت هوشمند هم هستیم که ظاهرا جنسی ژله‌ای مانند دارد. این بند همچنین از اتصال مخصوصی بهره می‌برد که همین موضوع نشان می‌دهد کاربران باید برای پیکسل واچ از بندهای مخصوصی استفاده کنند که احتمالا گوگل آن‌ها را بطور جداگانه می‌فروشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی