ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به nova 9 SE؛ اولین گوشی هواوی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

هواوی nova 9 se

هواوی چند روز قبل در رویدادی به‌شکل رسمی از گوشی میان‌رده جدید خود برای بازار ایران پرده برداشت. این گوشی که nova 9 SE نام دارد اولین گوشی این شرکت با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی محسوب می‌شود. پیش‌فروش nova 9 SE در ایران آغاز شده و هواوی هدایایی را هم برای افرادی که این گوشی را پیش‌خرید می‌کنند در نظر گرفته است. در ادامه می‌خواهیم نوا ۹ اس ای را جعبه‌گشایی کرده و نگاهی به مشخصات اصلی آن داشته باشیم.

جعبه گشایی nova 9 SE

تماشای ویدیو از یوتوب

تماشای ویدیو از آپارات

فهرست مشخصات nova 9 SE

  • نمایشگر ۶.۷۸ اینچی IPS LCD
  • رزولوشن ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل
  • نرخ رفرش ۹۰ هرتز
  • چیپ اسنپدراگون 680
  • ۸ گیگابایت حافظه رم
  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • اندروید ۱۱ و EMUI 12
  • دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
  • باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
  • شارژ سریع ۶۶ واتی
  • قیمت حدود ۸.۳ میلیون تومان
هواوی nova 9 se

هواوی nova 9 SE در حال حاضر با قیمت ۸.۳ میلیون تومان و گارانتی ۱۸ ماهه هما تلکام به‌فروش می‌رسد. اگر تا ۱۸ اردیبهشت این گوشی را به‌شکل آنلاین یا از فروشگاه‌های فیزیکی هواوی پیش‌خرید کنید، به‌ترتیب هدفون FreeLace یا مچ‌بند هوشمند Band 6 به شما هدیه داده خواهد شد.

خانواده nova همیشه بین زیباترین گوشی‌های میان‌رده بازار قرار می‌گرفتند و نوا ۹ اس ای نیز گوشی بسیار زیباییست. این گوشی بخش‌هایی از طراحی نوا ۹ را به ارث برده اما نمایشگر تخت دارد. هواوی این گوشی را در رنگ‌های مشکی، سفید صدفی و آبی عرضه کرده است. پنل پشت این گوشی در رنگ‌های سفید و آبی با افکت نورپردازی زیبایی تزئین شده اما رنگ مشکی آن کاملاً ساده و معمولی به‌نظر می‌رسد.

هواوی nova 9 se

یکی از ویژگی‌های جالب هواوی nova 9 SE حاشیه بسیار کم اطراف نمایشگر است. این حاشیه در سه طرف به حدود ۱ میلی‌متر و در لبه پایینی به حدود ۰.۵ سانتی‌متر می‌رسد. کیفیت کلی نمایشگر IPS LCD این گوشی قابل قبول است اما در همین رده قیمتی گوشی‌های زیادی با صفحه اولد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیز به‌چشم می‌خورند.

هواوی نوا ۹ اس ای اولین گوشی این شرکت با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این دوربین با سنسور ۱/۱.۵۲ اینچی و فوکوس خودکار PDAF کیفیت خوبی داشته باشد اما برای اطمینان از این موضوع باید دوربین را در شرایط مختلف آزمود. در ادامه چند عکس از دوربین اصلی و دوربین سلفی هواوی nova 9 SE می‌بینید.

هواوی نوا ۹ اس ای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با در نظر گرفتن ابعاد و وزن دستگاه، ظرفیت نسبتا پایینی محسوب می‌شود. برای مقایسه، هواوی نوا ۹ با ابعاد و وزنی کمتر، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت. احتمالا این گوشی می‌تواند حداقل یک روز را با شما همراهی کند، ضمن این‌که با سوپر شارژر ۶۶ واتی در زمان بسیار کوتاهی شارژ می‌شود. هواوی می‌گوید تنها طی ۲۰ دقیقه می‌توانید ۷۵ درصد باتری را شارژ کنید.

هواوی nova 9 se

هواوی nova 9 SE میان‌رده جدید این شرکت در رده قیمتی ۸ میلیون تومان است که رقبای پرشمار و بسیار قدرتمندی را پیش روی خود می‌بیند. با این حال اگر به هواوی و اکوسیستم قدرتمند محصولات آن علاقه دارید، می‌توانید این گوشی را به‌عنوان گزینه‌ای ارزان‌تر از نوا ۹ در نظر بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Ghodosi
    Hamid Ghodosi | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

    هما تلکام گمونم هم زمان در اختیار شما و شهر سخت افزار قرار داده گوشیو،ک هردو تو ی روز انباکس کردین 😄

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.