ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی گلکسی A73؛ گران‌ترین میان‌رده سامسونگ با رقبایی سرسخت

گلکسی A73 گل سرسبد جدید سامسونگ از سری Galaxy A است که گران‌ترین برچسب قیمتی را بین گوشی‌های جدید این خانواده با خود یدک می‌کشد. این گوشی از ویژگی‌هایی مانند نمایشگر با کیفیت، دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی و پشتیبانی نرم‌افزاری کم‌نظیر بهره می‌برد و برخلاف گلکسی A53، پیشرفت‌های چشمگیری را نسبت به نسل قبلش تجربه کرده است؛ گویی این گوشی همان گلکسی A72s است که هیچ‌وقت ارائه نشد. در ادامه به بررسی این گوشی می‌پردازیم تا ببینیم که با قیمت پایه حدودا ١۴ میلیون تومانی، می‌توان خریدنش را پیشنهاد کرد یا خیر.

گلکسی A53 (بررسی دیجیاتو) و گلکسی A33 (بررسی دیجیاتو) را پیش‌تر در دیجیاتو بررسی کرده‌ایم و به جزئیات کلیدی آن‌ها پرداخته‌ایم. حال نوبت به برادر بزرگ‌تر خانواده یعنی Galaxy A73 رسیده است.

بررسی گلکسی A73

انتظارات ما از گلکسی A73 کم نیست، زیرا این گوشی نسبت به دیگر اعضای این خانواده چندان ارزان نیست و هم‌اکنون با قیمت حدود ١۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در این رده قیمتی معمولاً گوشی‌های قاتل پرچمدار حضور دارند و حتی با یکی-دو میلیون تومان بیشتر، خود سامسونگ نیز نماینده شایسته‌ای به‌نام گلکسی S21 FE را روانه بازار کرده است. در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی گلکسی A73 را در دیجیاتو تماشا کنید.

بررسی ویدیویی گلکسی A73

تماشای ویدیو از یوتوب

تماشای ویدیو از آپارات

فهرست مشخصات گلکسی A73 سامسونگ

  • نمایشگر ۶.٧ اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن ١٠٨٠ در ٢۴٠٠ پیکسلی با نرخ رفرش ١٢٠ هرتزی
  • تراشه اسنپدراگون 778G با قابلیت اتصال به شبکه 5G
  • ۶ یا ٨ گیگابایت رم
  • ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی 
  • رابط کاربری OneUI 4.1 بر پایه اندروید 12
  • دوربین اصلی چهارگانه شامل دوربین عریض ١٠٨ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ماکروی ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی
  • مجهز به اسپیکر استریو
  • حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر
  • استاندارد IP67 (مقاومت در برابر گرد و غبار و آب به عمق ١ متر و به مدت نیم ساعت)
  • وزن ١٨١ گرمی و ضخامت ٧.۶ میلی‌متری
  • باتری ۵٠٠٠ میلی‌آمپر‌ساعتی
  • پشتیبانی از سرعت شارژ ٢۵ واتی
  • قیمت حدود ۱۳.۵ میلیون تومان برای مدل ٨/١٢٨ گیگابایتی

طراحی و کیفیت ساخت گلکسی A73

بررسی گلکسی A73

گلکسی A73 مانند دو برادر کوچک‌ترش طراحی شبیه نسل قبل را حفظ کرده است؛ البته یک سری تغییر مهم نیز در این میان به چشم می‌خورند. روی قاب پشتی دستگاه یک ماژول دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که حالا لبه‌های آن با بدنه یکپارچه شده و بیرون‌زدگی آن چندان زیاد نیست. به جز این ماژول دوربین، هیچ چیز دیگری جز لوگوی سامسونگ دیده نمی‌شود. قاب پشتی پلاستیکی گلکسی A73 تخت بوده و با وجود استفاده از باتری پر ظرفیت در این گوشی، وزن آن تنها ١٨١ گرم و ضخامتش نیز ٧.۶ میلی‌متر است.

روی فریم پلاستیکی براق دستگاه هم مورد دور از انتظاری دیده نمی‌شود. بر خلاف چیزی که در گلکسی A33 و گلکسی A53 شاهدش بودیم، خشاب سیم‌کارت و کارت حافظه در گلکسی A73 به بالای دستگاه منتقل شده است. این گوشی از کارت حافظه MicroSD تا سقف ١ ترابایت پشتیبانی می‌کند. خبری از جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون نیست و حتی در جعبه دستگاه هم هندزفری برای کاربر در نظر گرفته نشده، پس حتما برای گوش کردن به موسیقی با این گوشی باید راه‌حل جایگزین پیدا کنید.

گلکسی A73

در نهایت، قاب جلویی این میان‌رده جدید سامسونگ از نمایشگری با اندازه ۶.٧ اینچی با حفره نمایشگر در بالا و مرکز آن میزبانی می‌کند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر به طرز قابل‌توجهی کاهش یافته‌اند و حالا نسبت نمایشگر به بدنه به حدود ٨٧ درصد می‌رسد که حدودا ٢.۶ درصد بیشتر از قبل است.

حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر قرار گرفته و سرعت بازگشایی دستگاه با استفاده از آن نسبتا خوب است. هرچند باید در نظر داشته باشید که این حسگر از نوع اپتیکال بوده و عملکرد آن در حد و اندازه نوع اولتراسونیک به‌کار رفته در پرچمداران سامسونگ نیست.

گلکسی A73

در بخش کیفیت ساخت شاید گلکسی A73 نتواند در بازه قیمتی خود رضایت هر کاربری را جلب کند. درست است که گلکسی S21 FE هم در این بازه قیمتی از قاب پشتی پلاستیکی بهره می‌برد، اما بسیاری از رقبای این دو دستگاه از قاب پشتی شیشه‌ای برخوردارند. نکته عجیبی در رابطه با قاب پشتی پلاستیکی گلکسی A73 وجود دارد؛ آن هم این است که اگر وسط قاب پشتی را فشار دهید، کمی فرو می‌رود انگار که زیر آن خالیست. این مسئله می‌تواند در تجربه اول شما را ناامید کند.

به هر حال با وجود به‌کارگیری بدنه پلاستیکی در گلکسی A73، استاندارد IP67 هم به آن اعطا شده است. این به منزله مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ١ متر و به مدت نیم ساعت خواهد بود. شیشه کورنینگ گوریلا گلس 5 وظیفه محافظت از نمایشگر این محصول را دارد. در کل می‌توان گفت که گلکسی A73 گوشی بسیار مقاومی است اما کیفیت ساخت بالایی ندارد.

نمایشگر گلکسی A73

بررسی گلکسی A73

گران‌ترین گوشی سری Galaxy A سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.٧ اینچی Super AMOLED Plus است. همان‌طور که از سامسونگ انتظار داریم، نمونه به کار گرفته شده در این دستگاه نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاملا کاربر پسند است. این نمایشگر از روشنایی بالایی نیز بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن در حالت خودکار به حدود ٨٠٠ نیت می‌رسد.

بررسی گلکسی A73

در نتیجه می‌توانید با خیال راحت از گلکسی A73 زیر نور مستقیم آفتاب استفاده کنید و مشکلی از حیث مشاهده محتوا و متن نداشته باشید. کنتراست و اشباع رنگ‌ها نیز مانند قبل است. پروفایل‌های رنگی Vivid و Normal هم برای تنظیم دلخواه سبک رنگ‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که اگر Vivid را انتخاب کنید، رنگ‌ها اشباع‌تر خواهند شد.

نرخ رفرش ١٢٠ هرتزی یکی از پیشرفت‌های بزرگ این گوشی نسبت به Galaxy A72 به شمار می‌آید، چرا که نسل قبلی از نمایشگر ٩٠ هرتزی استفاده می‌کرد. برخورداری از نمایشگر ١٢٠ هرتزی سبب می‌شود تا بتوانید تجربه لذت‌بخش‌تری حین کار کردن با گلکسی ای 73 داشته باشید. البته با وجود این‌که پرچمداران سامسونگ از ویژگی تغییر نرخ رفرش متغیر برخوردارند، اما نرخ رفرش نمایشگر این دستگاه تنها در دو حالت ۶٠ و ١٢٠ هرتزی قابل تنظیم است. این موضوع سبب افزایش میزان انرژی مصرفی خواهد شد. 

بررسی گلکسی A73 5G سامسونگ

سامسونگ اعلام نکرده که میان‌رده جدیدش از محتوای HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ بنابراین بهتر است شما هم خیلی روی این موضوع حساب باز نکنید. به هر حال تماشای ویدیو روی گلکسی ای 73 کاملاً رضایت‌بخش است و مشکلی در آن به چشم نمی‌خورد.

نرم‌افزار

بررسی گلکسی A73

سامسونگ این دستگاه تازه‌وارد را مانند باقی اعضای جدید سری Galaxy A به رابط کاربری OneUI 4.1 بر پایه اندروید 12 مجهز کرده است. این خبر خوبی محسوب می‌شود، به‌خصوص اگر وعده پشتیبانی ۵ ساله سامسونگ با ۴ به‌روزرسانی اساسی اندروید را به آن اضافه کنید. بنابراین انتظار می‌رود که کاربران Galaxy A73 طی سال‌های آینده آپدیت اندروید 16 این گوشی را دریافت کنند.

بررسی گلکسی A73 5G سامسونگ

این امر پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل است و حتی بسیاری از رقبا از دیگر کمپانی‌ها ویژگی مذکور را در اختیار ندارند. رابط کاربری OneUI 4.1 تغییر خیلی خاصی را نسبت به OneUI 4.0 تجربه نکرده و بسیاری از ویژگی‌های این دو مشابه یکدیگرند. از مهم‌ترین ویژگی‌های OneUI 4.1 در کنار اندروید 12 می‌توان به پالت‌های رنگی جذاب، داشبورد حریم خصوصی باز طراحی شده و ظاهر آراسته‌تر محیط کاربری اشاره کرد.

بررسی گلکسی A73 5G سامسونگ

به‌کارگیری رابط کاربری به‌روز، سبب می‌شود تا تجربه دلچسبی از اندروید داشته باشید، زیرا خبری از لگ و کندی نیست و وجود نمایشگر ١٢٠ هرتزی به بهبود تجربه کاربری در OneUI 4.1 کمک بیشتری می‌کند. همچنین بسیاری از باگ‌های گزارش شده در این نسل برطرف شده‌اند.

سخت‌افزار گلکسی A73

بررسی گلکسی A73

مغز متفکر گلکسی A73 تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون 778G است؛ یعنی دقیقا همان چیپی که گلکسی A52s از آن بهره می‌برد. جالب است نسخه‌ای که در اختیار داشتیم، مدل ۶/١٢٨ گیگابایتی گلکسی A73 بوده است که اصلا در بازار موجود نیست. این دستگاه را می‌توان در بازار ایران در مدل‌های ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی تهیه کرد.

با توجه به موارد مذکور انتظار داریم که گلکسی A73 عملکرد امیدوارکننده‌‌ای را به نمایش بگذارد. بنابراین برای بررسی عملکرد سخت‌افزاری این گوشی، به سراغ بنچمارک‌های انتوتو ۹، گیک‌بنچ ۵، پی‌سی مارک و تری‌دی مارک رفتم. در ادامه می‌توانید نگاهی به نتایج به‌دست آمده با Galaxy A73 بیندازید.

بررسی گلکسی A73
بررسی گلکسی A73
بررسی گلکسی A73

همان‌طور که دیدید، گلکسی A73 عملکرد رضایت‌بخشی دارد و حتی امتیاز بیشتری نسبت به گلکسی A52s در بنچمارک انتوتو ٩ نصب کرده است. از نظر تولید حرارت و افت عملکرد حین انجام کارهای سنگین نیز گلکسی A73 فوق‌العاده ظاهر شد. این دستگاه در تست استرس بنچمارک تری‌دی مارک موفق به ثبت پایداری ۹۹ درصدی شد و حتی داغ نکرده بود.

در جدول زیر می‌توانید نگاهی به امتیازات کسب شده توسط گلکسی A73 و برخی دیگر از گوشی‌های سامسونگ نیز بیندازید.

نام گوشیAntutu 9GeekBenchMulti-CorePCMarkWork 3.03DMarkSSE Unlimited3DMarkWL Unlimited3DMarkWLE Unlimited
گلکسی A73۵۱۶۰۴۹۲۸۳۱۱۲۲۵۵۵۳۸۹۲۴۸۸۶۸۶
گلکسی A52s۴۹۸۸۳۱۲۸۶۳۱۲۲۳۳۵۳۷۹۲۴۹۱۶۸۹
گلکسی A72۳۴۲۳۷۶۱۵۸۲۸۲۷۳۲۷۱۵۱۰۳۹-

گلکسی A73 به شکل محسوسی در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت کرده و می‌تواند کاربران بیشتری را راضی نگه دارد. البته فراموش نکنید که در بازه قیمتی کمی گران‌تر، گلکسی S21 FE از خود سامسونگ نیز با تراشه اسنپدراگون 888 حضور دارد که کلاس عملکردی بهتری را ارائه می‌دهد.

برای بررسی عملکرد گلکسی ای 73 به شکل گسترده‌تر، بازی‌های کال آو دوتی موبایل، آلتو ادونچر و آلتو ادیسه را روی آن نصب کردم تا ببینم که تجربه بازی کردن با آن به چه شکل خواهد بود. در ادامه مروری بر تجربه بازی کردن با این گوشی داریم:

  • کال آو دوتی موبایل: در گلکسی A73 این بازی را با بالاترین تنظیمات گرافیکی (‌Very High) و بیشترین نرخ فریم (Max) اجرا کردیم. پس از حدود نیم‌ساعت حتی هیچ اثری از گرم شدن دستگاه نبود. نرخ فریم نیز بین ۵۵ تا ۶۰ فریم بود که خیلی خوب است.
  • آلتو ادیسه و آلتو ادونچر: در این بازی‌های سبک نیز گلکسی A73 هیچ مشکلی ندارد. در این بازی‌ها، نرخ فریم تقریبا هیچ وقت به زیر ۱۲۰ فریم نمی‌رسد که این موضوع نیز کاملا رضایت بخش بود.

گلکسی ای 73 از قابلیت اتصال به شبکه 5G و وای‌فای ۶ بهره‌‌مند است. این دستگاه به اسپیکر استریو نیز مجهز شده که چه از نظر حجم صدای تولید شده و چه از نظر کیفیت صدا، کمبودی در آن احساس نمی‌شود.

دوربین

بررسی گلکسی A73

گلکسی A73 برای اولین بار در تاریخ گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ، از دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی بهره‌مند شده است. البته در نظر داشته باشید که دیگر خبری از دوربین تله‌فوتو که در گلکسی A72 به‌کار رفته بود نیست. در نتیجه در کنار این پیشرفت‌‌ها، شاهد پسرفت نیز هستیم. ابتدا مشخصات سیستم دوربین گلکسی ای 73 را مرور می‌کنیم:

  • دوربین عریض ١٠٨ مگاپیکسلی با f/1.8، فوکوس PDAF و لرزشگیر اپتیکال
  • دوربین فوق‌عریض ١٢ مگاپیکسلی با f/2.2
  • دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با f/2.4
  • دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی با f/2.4
  • دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ١/٢.٨ اینچی و f/2.2

گلکسی A73 همان‌طور که انتظار می‌رفت، در ثبت تصاویر با شرایط نوری مناسب عملکرد خیلی خوبی دارد و می‌توان با استفاده از آن، خروجی‌های با کیفیتی دریافت کرد. این گوشی به لطف دوربین اصلی با ترکیب جدید، عملکرد بهتری را از خودش نشان می‌دهد. حتی در هوای ابری نیز کیفیت تصاویر خوب است و این دستگاه ناامیدتان نمی‌کند.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تصاویر ثبت شده با دوربین عریض ١٠٨ مگاپیکسلی گلکسی A73 کاملا رضایت‌بخش هستند و ایراد خاصی در آن‌ها به چشم نمی‌خورد. این دوربین می‌تواند در شرایط نوری غیرچالشی و ایده‌آل، تصاویر عالی را به ثبت برساند. وضعیت رنج دینامیکی، کنتراست، شارپنس، روشنایی و دقت رنگ‌ها در این تصاویر به قدری خوب است که گلکسی A73 حتی توانایی رقابت با پرچمداران بازار را دارد.

در شب اما اوضاع تا حد زیادی فرق می‌کند. اگر بخواهید با گلکسی A73 در شب عکاسی کنید، باز هم تصاویر قابل‌قبولی به دستتان می‌رسد، اما عملکرد دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی این گوشی مانند آن‌چه که در شرایط نوری مناسب دیده بودیم، عالی نیست و تنها در حد و اندازه یک میان‌رده است. بنابراین بهتر است برای عکس گرفتن با این گوشی در شب، انتظارات خود را پایین بیاورید.

دوربین فوق‌عریض ١٢ مگاپیکسلی گلکسی A73 هیچ تغییری نسبت به نسل گذشته نداشته است. عملکرد این دوربین طی روز خوب است و در بیشتر سناریو‌ها سربلند بیرون می‌آید. تصاویر ثبت شده با دوربین فوق‌عریض Galaxy A73 از نظر شارپنس و داینامیک رنج طی روز واقعا خوب هستند و در مواقعی حتی بهتر از دوربین اصلی دستگاه ظاهر می‌شوند.

در تصاویر ثبت شده با شرایط نوری نامناسب، ورق بر می‌گردد و دوربین فوق‌عریض نمی‌تواند فراتر از یک میان‌رده ظاهر شود. بنابراین بهتر است در این شرایط خیلی روی دوربین فوق‌عریض این دستگاه حساب باز نکنید.

همان‌طور که گفته شد، گلکسی A73 بر خلاف نسل پیشین خود از دوربین تله‌فوتو بی‌بهره مانده و هیچ خبری از قابلیت زوم اپتیکال و بدون افت کیفیت در سیستم دوربین آن نیست. بنابراین دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی گلکسی A73 وظیفه ثبت تصاویر زوم شده را بر عهده دارد. در رابطه با این موضوع باید بگویم که کیفیت این تصاویر تعریفی ندارد و صرفا یک بخش کراپ شده از عکس با کیفیت پایین‌تر به شما تحویل داده می‌شود.

دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی گلکسی A73 بهتر از نمونه ٢ مگاپیکسلی به‌کار رفته در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده است، اما همچنان ثبت تصاویر با این دوربین طاقت‌فرساست. بنابراین شاید بهتر باشد قید عکاسی با این دوربین را بزنید زیرا تنها در برخی شرایط خاص امکان دارد بتواند رضایتتان را جلب کند.

در نهایت نوبت به دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی گران‌قیمت‌ترین گوشی سری Galaxy A سامسونگ می‌رسد. این دوربین عملکردی در حد گلکسی A52s و گلکسی A72 دارد و کیفیتی فراتر از آن‌ها را ارائه نمی‌دهد. بنابراین گلکسی A73 هم می‌تواند تصاویر سلفی زیبایی را ثبت کند.

این گوشی از قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ ٣٠ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این ویدیوها معمولا کیفیت خوبی دارند و می‌توان به آن‌ها اتکا داشت. بهره‌مندی از لرزشگیر اپتیکال نیز سبب می‌شود تا لرزش دست در ویدئوهایی که با این گوشی ضبط می‌کنید، کم‌تر به چشم بیاید.

باتری و شارژر گلکسی A73

بررسی گلکسی A73

شارژدهی باتری گلکسی A73 خوب است. این گوشی از باتری ۵٠٠٠ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که تلفیق آن با سخت‌افزار بهینه، سبب شده تا بتوان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. اگر استفاده روزمره و عادی از گلکسی ای 73 داشته باشید، می‌تواند شما را تا یک روز یا بیشتر همراهی کند.

در تست باتری پی‌سی‌مارک نیز گلکسی A73 موفق شد تا حدود ۱۰:۴۵ ساعت دوام بیاورد. پیش از این گلکسی A72 در همین تست حدود ١٣ ساعت دوام آورده بود. بنابراین نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و سخت‌افزار قوی، نقش خود را در افزایش مصرف انرژی و کاهش شارژدهی باتری به‌خوبی ایفا کرده‌اند.

برای شارژ کردن دستگاه هم می‌توانید از شارژر ٢۵ واتی که برای آن در نظر گرفته شده استفاده کنید؛ البته باید توجه داشته باشید که این شارژر در جعبه وجود ندارد و باید هزینه جداگانه‌ای را برای خریداری آن پرداخت کنید. سرعت شارژ دستگاه با استفاده از شارژر ٢۵ واتی قابل قبول است و فرایند شارژ کامل دستگاه حدود ۱:۲۵ ساعت طول می‌کشد که در مقایسه با رقبا، تعریفی ندارد.

جمع‌بندی

بررسی گلکسی A73

گلکسی A73 گران‌ترین و بهترین گوشی از سری Galaxy A است که در کنار پیشرفت‌های قابل‌توجه، ویژگی‌های به‌روز و جذابی مانند طراحی بهبود یافته، قدرت پردازشی بیشتر از قبل و سیستم دوربین با کیفیتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته انتظار داشتیم که این دستگاه قیمت کم‌تری داشته باشد تا ارزش خرید آن بالاتر برود. همچنین فقدان دوربین تله‌فوتو، کیفیت ساخت پایین‌تر از انتظار، حذف جک هدفون و حذف شارژر از جعبه، نقاط ضعف این گوشی را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ در رده قیمتی ۱۴ میلیون تومان گوشی دیگری در بازار ندارد، اما با پرداخت حدود ۲ میلیون تومان کمتر می‌توانید گلکسی A52s را بخرید که تجربه‌ای بسیار نزدیک به گلکسی A73 را در اختیار شما می‌گذارد. از سوی دیگر با پرداخت ۲ میلیون تومان بیشتر می‌توانید سراغ گلکسی S21 FE بروید که در حد و اندازه یک پرچمدار کار می‌کند. شیائومی هم رقبای متعدد و سرسختی را با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌کند که مهم‌ترین آنها شیائومی 11T Pro است. با این حال اگر گلکسی A73 روند نزولی قیمت خود را در هفته‌های پیش رو نیز ادامه دهد، به یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار برای عکاسی با ارزش خرید بالا تبدیل خواهد شد.

ویژگی‌های مثبت گلکسی A73
  • نمایشگر عالی
  • شارژدهی خوب باتری
  • دوربین اصلی و سلفی باکیفیت
  • قدرت سخت‌افزاری خوب
  • پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت
ویژگی‌های منفی گلکسی A73
  • قیمت بالا
  • نبود شارژر در جعبه
  • فقدان جک هدفون
  • حذف دوربین تله‌فوتو
    کیفیت ساخت پایین
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.