ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی 40 تا از بهترین بازی های ماشینی گوشی

در این مطلب به معرفی بهتری بازی های ماشین افلاین و آنلاین جهان برای گوشی های اندروید و آیفون می‌پردازیم.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵

ماشین سواری یکی از اولین سبک‌هایی بود که به‌خاطر استفاده درست از قدرت گوشی‌های هوشمند و البته ترکیب خوب کنترل ماشین‌ها و صفحه لمسی توانست به محبوبیت برسد و این محبوبیت هنوز هم ادامه دارد و هرچند وقت یکبار با بهترین بازی ماشین جدید آنلاین و افلاین جهان روبه‌رو می‌شویم.

در این چند سال بازی‌ های رانندگی و ماشینی جدید زیادی برای اندروید و iOS منتشر شده‌اند و اگرچه مدت‌هاست که یک بازی ترند از این سبک روی موبایل ندیده‌ایم، ولی بازی‌های قدیمی‌تر همچنان آن‌قدر جذابیت دارند که نیازهای مخاطبین را برآورده کنند.

بهترین بازی های ماشینی اندروید و iOS جهان

در مقاله پیش‌رو سعی کرده‌ایم بهترین بازی های ماشین اندروید و iOS جهان هم آنلاین و هم افلاین را معرفی کنیم و امکان دانلود این بازی های ماشین را برای شما فراهم کنیم. اگر شما هم بازی جذاب دیگری در این سبک می‌شناسید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

Asphalt 9


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: بله

آسفالت 9 اگرچه آن جهشِ آسفالت 7 به 8 را در بخش گیم پلی نداشت، اما ترکیب همین تغییرات کم با بخش فنی عجیب و غریب باعث شد تا بازی گلیم خودش را از آب بکشد. بنابراین آسفالت 9 یکی از بهترین بازی های ماشین جهان محسوب می‌شود.

گیم لافت با آسفالت 9 صحنه‌های هیجان انگیز «سریع و خشن» را در قالب یک نسخه پیشرفته‌تر از گیم پلی آسفالت 8 به تصویر کشید و این ترکیب در نهایت آن‌قدر جذابیت داشت که با وجود کاستی‌ها همچنان می‌شد از تجربه بازی لذت برد.

دانلود بازی Asphalt 9

Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2000 / 1990 مگابایت زبان:

Rush Rally 3


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

راش رالی هیچوقت به خاطر گرافیکش محبوب نبود و در قسمت سوم هم سازنده تغییری در این قضیه ایجاد نکرد. راش رالی 3 از لحاظ گرافیکی با استانداردهای امروزی موبایل فاصله دارد و این گیم پلی‌اش است که باعث شده بازی یکی از بهترین های بازی های ماشین اندروید افلاین باشد.

در راش رالی 3 سازنده تمام تلاشش را به کار گرفته تا رالی را واقعی‌تر از همیشه به تصویر بکشد و در نتیجه این تصمیم، کنترل ماشین‌ها در مسیرهای پرپیچ و خم و خاکی بازی آن‌قدرها ساده نیست و مراقب‌تر از همیشه باید از گاز و ترمز استفاده کنید.

دانلود بازی Rush Rally 3

Rush Rally 3

Rush Rally 3

سازنده: Brownmonster Limited قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 267.6 / 113.6 مگابایت زبان:

Grid Autosport


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

گرید اتو اسپورت با ورودش به موبایل، بحثِ قدیمی «بهترین ریسینگ موبایل چیست؟» را تمام کرد. تا قبل از این بازی ماشین سواری معمولا رقابت بین آسفالت و نید فور اسپید و Real Racing بود اما گرید اتو اسپورت تمام معادلات را به هم ریخت.

نه فقط به خاطر گرافیک بالایی که دارد، بازی با توجه جزییات ماشین‌ها و حس متفاوتی که کنترل هر کدام‌شان به بازیکن می‌دهد توانست تجربه شبیه سازی که قبلا با Real Racing دیده بودیم را به سطح جدیدی برساند. بنابراین یکی از بهترین بازی های ماشین اندروید افلاین محسوب می‌شود و می‌توانید آن را از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Grid Autosport

Grid Autosport

Grid Autosport

سازنده: Feral Interactive قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000 مگابایت مگابایت زبان:

Forza Street


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

با وجود گیم پلی فوق العاده ساده و ناامید کننده فورتزا استریت، گرافیک بازی آن‌قدر خوب است که حداقل برای مدتی کوتاه بشود چشم روی مشکلات آن بست و از نمای اطراف پیست‌ها‌ لذت برد.

در جریانِ مسابقاتِ فورتزا استریت فقط دو کار لازم است انجام دهید: هر وقت خواستید نیتروژن بزنید و سرعت را زیاد کنید یا وقتی به پیچ‌ها رسیدید با واکنش مناسب و لمس صفحه، مانع این شوید تا ماشین به دیوارها برخورد کند. همین.

Forza Street

Forza Street

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2000 / 1700 مگابایت زبان:

Hyperdrome


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

از آن الماس‌هایی که هیچوقت به اندازه کافی دیده نشدند، Hyperdrome یکی از بهترین گسترش دهنده‌های فرمول کلش رویال است و با ترکیب ساخته سوپرسل و بازی ماشینی توانست یک تجربه کاملا متفاوت ارائه بدهد اما در نهایت به چیزی که لیاقتش را داشت، نرسید.

در Hyperdrome هر کدام از بازیکن‌ها کنترل یک ماشین را دارند و هر کسی که زودتر به خط پایان برسد، برنده می‌شود. نکته اینجاست که همانند عناوین رانر، اینجا اتومبیل‌ها خودشان در مسیر حرکت می‌کنند و بازیکن باید با استفاده از کارت‌ها حریف را شکست بدهد.

این کارت‌ها حکم همان قدرت‌های ویژه ماشین‌ها را دارند، هر کدام توانایی خاصی به ماشین می‌دهد و هر وقت که نوار انرژی به سطح مورد نیاز رسید، می‌شود از آن‌ها کمک گرفت.

دانلود بازی Hyperdrome

Hyperdrome - Tactical Battle Racing

Hyperdrome - Tactical Battle Racing

سازنده: Travian Games GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 213.6 / 62 مگابایت زبان:

Gear.Club - True Racing


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: بله

گیر.کلاب (Gear.Club) وقتی عرضه شد، به آن لقب فورتزای موبایل را داده بودند. البته بازی حتی در زمان عرضه‌اش هم چیز جدیدی برای ارائه نداشت ولی از معدود ماشین سواری‌هایی بود که یک تجربه تقریبا شبیه سازی شده از رانندگی را در محیط‌هایی شهری آن هم با یک گرافیک بالا ارائه می‌داد. بازی در نقشه‌ای بزرگ جریان دارد و رفته رفته و با انجام مسابقات جدیدتر می‌توانید مسیرهای بیشتری آزاد کرده و ماشین‌های قوی‌تری بگیرید. این بازی ماشین ماشین اندروید و ایفون را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Gear.Club - True Racing

Gear.Club - True Racing

Gear.Club - True Racing

سازنده: Eden Games Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2900 / 1950 مگابایت زبان:

دنده دو : ترافیک


بازی رانندگی دنده دو : ترافیک و دریفت
امتیاز در بازار: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

اما اگر دریفت تا حد زیادی یادآور آسفالت است، دنده دو: ترافیک بیشتر مخاطب را یاد Traffic Racer می‌اندازد. البته با ماشین‌های ایرانی و حضور نماهای متفاوت برای رانندگی که باعث شده‌ بازی حتی نسبت به نمونه‌های خارجی حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد.

دنده دو ترافیک عنوانی در سبک رانر بوده، ماشین در مسیری مستقیم حرکت می‌کند و در کنار برخورد نکردن به بقیه اتومبیل‌ها باید اهدافی که هر مرحله مشخص شده‌اند را انجام بدهید.

دانلود بازی دنده دو: ترافیک

دنده دو : ترافیک

دنده دو : ترافیک

سازنده: ارکا گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 155 مگابایت زبان:

دریفت


بازی رانندگی دنده دو : ترافیک و دریفت
امتیاز در بازار: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

بله، بین عناوین ایرانی هم می‌شود چند بازی ماشین سواری جذاب پیدا کرد. اول با دریفت شروع می‌کنم که در بین بازی‌های رانندگیِ کلیشه‌ای داخلی دست روی یک ایده متفاوت‌تر گذاشت و این بار آسفالت را به عنوان منبع الهامش هدف قرار داد.

در دریفت هر مسابقه در محیط شهری برگزار می شود و با هدف «اول شدن» پا به میدان رقابت‌ها می‌گذارید. در این میان نیز می‌توانید با دریفت کردن نیتروژن بیشتری به دست بیاورید و راه خود را برای پیروزی هموارتر کنید.

دانلود بازی دریفت

دریفت

دریفت

سازنده: استودیوی پاییزان قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 116 مگابایت زبان:

F1 Mobile Racing


بازی ماشینی F1 Mobile Racing
امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

هم Real Racing 3 و هم گرید اتو اسپورت مسابقات فرمول 1 دارند ولی اگر یک بازی اختصاصی با این اتومبیل‌ها می‌خواهید، F1 Mobile Racing بهترین چیزی است که روی گوشی پیدا خواهید کرد.

در این بازی ماشینی که توسط همان سازندگان گرید اتو اسپورت ساخته شده، می‌توانید اتومبیل فرمول 1 خودتان را از پایه بسازید و شخصی سازی کنید یا به عضویت یکی از تیم‌های فرمول 1 در بیایید و با بقیه مسابقه بدهید.

دانلود بازی F1 Mobile Racing

F1 Mobile Racing

F1 Mobile Racing

سازنده: Codemasters Software قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 884.77 مگابایت زبان:

Beach Buggy Racing 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

اگر از بازی مسابقه‌ای سری ماریو یعنی Mario Kart (که البته بازی فوق‌العاده‌ای است) لذت می‌برید، تجربه بازی Beach Buggy Racing 2 نیز برای شما پیشنهاد می‌شود. بازی از همان سیستم ماشین جنگی استفاده می‌کنند که علاوه بر پیروز شدن در هر مسیر، باید حریفان را نیز کنار بزنید و در طول مسیر کارت‌هایی قرار گرفته که توانایی‌های آن به شما برتری‌هایی می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به بیش از 45 قدرت افزایشی، بیش از 40 کارت در بازی، حالت آنلاین مبارزه‌ای، قابلیت سفارشی سازی و چند حالت مختلف اشاره کرد که تمام آن‌ها باعث می‌شوند، چندین ساعت از وقت خود را صرف Beach Buggy Racing 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های ماشینی کنید.

دانلود بازی Beach Buggy Racing 2

Beach Buggy Racing 2

Beach Buggy Racing 2

سازنده: Vector Unit قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 160/155 مگابایت زبان:

Dirt Trackin’ 2


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Dirt Trackin’ 2 دنباله یکی از بهترین بازی های ماشینی موبایل محسوب می‌شود که درست مانند نسخه اولیه، بازی فوق‌العاده‌ای است. بازی دارای پنج کلاس مختلف، حالت داستانی، کارت‌های قابل تنظیم و چند طرح مختلف برای بازیکنان است.

علاوه بر این، مکانیک بازی بالاتر از حد متوسط ساخته شده و درجه سختی آن نیز به شیوه‌های مختلفی قابل تنظیم است تا بازی بر اساس توانایی و قابلیت‌ها بازیکنان، نه ساده باشد و نه بسیار سخت. گرافیک بازی در مقایسه با برخی بازی‌های موجود در این لیست بهترین محسوب نمی‌شود، اما همچنان نمایش خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد و از نسخه اولیه خود بسیار بهتر شده است. بنابراین با یکی از بهترین بازی ماشینی جدید جهان و افلاین اندروید روبه‌رو هستیم.

دانلود بازی Dirt Trackin’ 2

Dirt Trackin 2

Dirt Trackin 2

سازنده: Bennett Racing Simulations, LLC قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 378/188 مگابایت زبان:

Grand Prix Story


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

Grand Prix Story 2 یک بازی مسابقه‌ای با مضامین شبیه سازی از Kairosoft است که در ساخت بازی‌های شبیه سازی عجیب و غریب و ساده با مکانیک بسیار خوب مهارت دارند. شما در این بازی رئیس تیم خود خواهید بود و مسئولیت‌هایی مانند آموزش رانندگان، به دست آوردن حامیان مالی و البته پیروزی در تمام مسابقات را بر عهده دارید.

بازی Grand Prix Story 2 برای کاربرانی که به دنبال یکی از بهترین بازی های ماشینی هستند و البته قصد دارند رویکرد متفاوتی از بازی‌های مسابقه‌ای را تجربه کنند بسیار مناسب است و می‌توانند ساعت‌ها با آن سرگرم شوند.

دانلود بازی Grand Prix Story 2

Grand Prix Story 2

Grand Prix Story 2

سازنده: Kairosoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 302/72 مگابایت زبان:

Hill Climb Racing 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Hill Climb Racing 2 یکی از جدیدترین بازی های رانندگی و مسابقه‌ای محسوب می‌شود همچنان کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. گرافیک رنگارنگ و سیستم کنترل ساده بازی نیز تجربه آن را بسیار بهبود می‌بخشند. همانطور که از نام آن تقریبا مشخص است، در این بازی وارد تپه‌ها می‌شوید تا در محیط‌هایی با ارتفاع پایین و بالا با حریفان خود مسابقه دهید. همچنین می‌توانید خودروهای خود را سفارشی کنید و آن‌ها را به نوعی تنظیم کنید که ویژگی‌های خاصی داشته باشند.

از جمله مواردی که باعث جذابیت بازی می‌شود، می‌توان به کمپین داستانی، حالت چند نفره آنلاین، سیستم دریافت پاداش، وظایف روزانه و چالش‌ها می‌شود. علاوه بر این، بازی در گوشی‌های قدیمی نیز به خوبی اجرا می‌شود و هیچ نگرانی از بابت لگ و عملکرد دستگاه خود نخواهید داشت. این بازی ماشین اندروید افلاین را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Hill Climb Racing 2

Hill Climb Racing 2

Hill Climb Racing 2

سازنده: Fingersoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 278/140 مگابایت زبان:

Horizon Chase


امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

Horizon Chase یکی از بهترین بازی های ماشینی و مسابقه‌ای سال 2015 بود. برای ساخت بازی از سبک Retro الهام گرفته شده و قابلیت‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی شامل چندین مسیر مختلف، انواع ماشین‌ها که می‌توانید آن‌ها را به مرور زمان باز کنید، موسیقی بسیار خوب و موارد دیگری می‌شود.

چیزی که باعث خاص بودن تجربه Horizon Chase می‌شود، پشتیبانی از کامل از اندروید تی‌وی، پشتیبانی از انویدیا شیلد است و مهم‌تر آنکه می‌توانید آن را با اکثر کنترلرهای موجود در بازار تجربه کنید. همچنین برای کامل کردن تجربه آن، یک حالت چند نفره آنلاین با سیستم تابلو امتیازات در آن وجود دارد.

در ابتدا مطلب اشاره کردیم که Horzion Chase سال 2015 منتشر شده، اما توسعه‌دهندگان همچنان در حال به‌روزرسانی و ارائه محتوا جدیدی برای آن هستند و آخرین آپدیت آن در تاریخ 7 دسامبر سال گذشته منتشر شده. یعنی کمتر از یک ماه گذشته! علاوه بر این، Horizon Chase را که یکی از بهترین ماشین بازی های جهان محسوب می‌شود، می‌توانید بطور دلخواه به صورت آنلاین یا آفلاین انجام دهید.

دانلود بازی Horzion Chase

Horizon Chase

Horizon Chase

سازنده: Aquiris Game Studio S.A قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/466 مگابایت زبان:

Motorsport Manager Mobile 3


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.9نیاز به اینترنت: خیر

Motorsport Manager Mobile 3 هم یکی از جدیدترین بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای موبایل است که از نظر فنی یک شبیه ساز مسابقه محسوب می‌شود که برخی مکانیک‌های واقعی یک مسابقه نیز در آن وجود دارد.

همه چیز با یک تیم مسابقه‌ای خیالی شروع می‌شود. باید کارمندان جدیدی استخدام کنید، کسب و کار خود را ارتقا و رونق دهید، ماشین‌های خود را تقویت کنید و در نهایت به عنوان هدف اصلی، در مسابقات و رویدادها برنده شوید.

به عنوان یک بازی رانندگی و مسابقه‌ای همه چیز به کامل‌ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید برای هر مسابقه جدیدی برنامه ریزی کنید. گرافیک و ساخت بازی نسبت به سایر عنوان متفاوت‌تر است و به عنوان یک بازی شبیه ساز مسابقه یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 3

Motorsport Manager Mobile 3

Motorsport Manager Mobile 3

سازنده: Playsport Games قیمت: 5.99/7.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 626/43 مگابایت زبان:

Real Drift Car Racing


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

بازی Real Drift Car Racing بیشتر روی تکنیک دریفت کشیدن تمرکز دارد. بیشتر مسابقات این بازی در مسیرهایی پرپیچ و خم اتفاق می‌افتد و باید سعی کنید با دریفت کشیدن علاوه بر کسب امتیاز از حریفان خود سبقت و پیشی بگیرید. بازی بر اساس توانایی شما چندین سطح مهارت مختلف را شامل می‌شود تا تجربه آن به عنوان یکی از بهترین بازی های ماشینی انعطاف پذیری خود را داشته باشد.

ویژگی‌های معمول این دسته از بازی‌ها، مانند باز کردن ماشین‌ها جدید، حالت کمپین یا داستانی، موسیقی‌های مختلف و گزینه‌هایی برای تنظیم ماشین نیز وجود دارد. بازی در دو نسخه رایگان (Lite) و پولی ارائه شده که ویژگی‌های خاص خود را دارند. نسخه پولی بازی (با قیمت 0.99 دلاری خود) هرچند همچنان از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند، اما دیگر خبری از تبلیغات آزار دهنده نیست و قفل برخی محتوا را باز می‌کند.

دانلود بازی Real Drift Car Racing

Real Drift Car Racing

Real Drift Car Racing

سازنده: Real Games srls قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 697/51 مگابایت زبان:

Riptide GP: Renegade


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

سری Riptide GP یکی از سری بازی‌های مسابقه‌ای محسوب می‌شود که توجه زیادی به آن نشده است. در این بازی خبری از خودروهای پرسرعت وجود ندارد و به جای آن با جت اسکی باید با حریفان خود مسابقه دهید. Renegade دارای حالت داستانی، چند نفره آنلاین و موارد دیگری است که آن را به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل می‌کند. همچنین اگر به اندازه کافی کنترلر داشته باشید، می‌توانید آن را حداکثر به صورت چهار نفره در یک دستگاه انجام دهید.

بازی‌های دیگری این سری نیز تجربه بسیار خوب و متفاوتی از سبک رانندگی و مسابقه‌ای را ارائه می‌کنند و همچنین یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای آفلاین برای اندروید هستند.

دانلود بازی Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade

سازنده: Vector Unit قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 106/93 مگابایت زبان:

Top Speed 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Top Speed 2 که در استورها با نام‌های مختلفی منتشر شده، دنباله بازی محسوب می‌شود که بیش از ده میلیون دانلود داشته است و همچنان کیفیت بازی اول را نیز حفظ کرده است. Top Speed 2 دارای بیش از 70 خودرو قفل، حالت تنظیم بسیار گسترده شگفت‌آور، انواع حالت‌های تک نفره و چند نفره، تابلوهای امتیازات، قابلیت سفارشی سازی خودرو به روش‌های مختلف و موارد دیگری می‌شود.

گرافیک بازی نیز بسیار خوب است و سطح زیادی از جزئیات را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. کنترل و مکانیک بازی نیز چندان سخت ساخته نشده اما به مرور زمان چالش برانگیزتر می‌شود. در آخر نیز باید اشاره کرد که توسعه دهنده بازی یعنی T-Bull در سبک بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای کارنامه بسیار خوبی دارند و بازی‌های خوبی را منتشر کرده‌اند. دانلود این بازی ماشین را از اپ باکس زیر انجام دهید.

دانلود بازی Top Speed 2

Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing

Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing

سازنده: T-Bull قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1500/110 مگابایت زبان:

Racing Fever: Moto


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

Racing Fever: Moto یک بازی رانندگی و مسابقه موتور سواری است که 4 زاویه دوربین مختلف را به بازیکنان ارائه می‌دهد تا تجربه یک مسابقه فوق‌العاده هیجان انگیز را به بازیکنان ارائه کند. همچنین در بازی 21 نوع موتور سیکلت متنوع وجود دارند و در بخشی از آن باید رهبران گروه‌های دیگر را شکست دهید که حس رقابت را به خوبی ایجاد می‌کند.

یکی از ویژگی‌هایی که در Racing Fever: Moto به خوبی به آن پرداخته شده، سرعت است. بازیکنان می‌توانند برای افزایش سرعت خود از نیترو استفاده کنند و در بین جاده‌های شلوغ و خودروهای دیگر مسیر خود را پیدا کنند، تجربه‌ای کامل از موتور سیکلت به صورت حرفه‌ای. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به شرایط آب و هوایی مختلف و حالت‌هایی از جمله مسابقه، چالش روزانه، حالت چند نفره و گشت و گذار آزاد در شهر نام برد.

دانلود بازی Racing Fever: Moto

Racing Fever: Moto

Racing Fever: Moto

سازنده: Gameguru قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 349/110 مگابایت زبان:

Rebel Racing


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Rebel Racing که در 27 مارس 2019 منتشر شد یک بازی مسابقه‌ای برای اندروید و iOS است که همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی های ماشینی موبایل شناخته می‌شود. بازیکنان در این بازی می‌توانند قابلیت‌های بسیار زیادی در رانندگی از جمله دریفت را پیاده سازی کنند و با شکست دادن سایر حریفان، خود را به عنوان یک قهرمان اتومبیلرانی معرفی کنند.

بازی از لحاظ بصری نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و خودروهایی مانند فورد GT، لوتوس 3-Eleven و آریل نومد را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا در خیابان‌های ساحل غربی آمریکا با یکدیگر مسابقه دهند. به مرور زمان با پیروز در مسابقات، به خودروهای جدیدی دست پیدا خواهید کرد و می‌توانید آن‌ها را شخصی سازی کنید و ارتقا دهید.

به طور کلی Rebel Racing تمام انتظارت شما از یک بازی رانندگی و مسابقه‌ای را برآورده می‌کند و تجربه بسیار خوبی را روی گوشی‌های موبایل ارائه می‌کند.

دانلود بازی Reber Racing

Rebel Racing

Rebel Racing

سازنده: Hutch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 651/484 مگابایت زبان:

Drive#


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Drive# نسبت به سایر بازی‌های مسابقه‌ای تجربه بسیار متمایزی را ارائه می‌کند، زیرا تعقیب و گریز با سرعت بالا را با بهترین عناصر سبک رانر بی پایان ترکیب کرده است. بازی از همان ابتدا سبک خاصی از طراحی را به تصویر می‌کشد که نمی‌توانید جذب آن نشوید و تمام مکان‌هایی که از کنار آن‌ها عبور کنید بسیار جذاب و مانند فیلم‌های هالیوودی طراحی شده‌اند.

هرچند بازی‌های سبک رانر اغلب بسیار معمولی هستند، اما در این بازی باید از کنترل‌های لمسی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید تا خودرو خود را حتی در برخی موارد از نقاطی بسیار تنگ عبور دهید. همچنین هر خودرو جدیدی که موفق به باز کردن می‌شوید، سرعت و هندلینگ مخصوص به خود را دارد اما به راحتی می‌توانید در کنترل آن‌ها تسلط پیدا کنید. مناطق بازی نیز شامل بیابانی، برف و جنگلی می‌شود که هر کدام دارای پنج شهر برای گشت و گذار است و می‌توانید در آن‌ها مسابقه دهید.

دانلود بازی Drive#

#DRIVE

#DRIVE

سازنده: Pixel Perfect Dude S.A. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 419/120 مگابایت زبان:

Mario Kart Tour


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

ماریو یا همان قارچ خور یکی از نمادهای صنعت بازی محسوب می‌شود و نکته مثبت اینکه بازی‌های این شخصیت محبوب و دوست داشتنی تمام سبک‌ها را پوشش داده‌اند. نینتندو با Mario Kart Tour شخصیت‌های این سری را وارد سبک رانندگی و مسابقه‌ای نیز کرده و تجربه بسیار خوبی را به وجود آورده است.

نکته مهم اینکه نینتندو بازی Mario Kart Tour را به صورت کاملا رایگان ارائه کرده، یعنی بدون پرداخت حتی یک سکه می‌توانید وارد بازی شود و از تجربه آن لذت ببرید. با این حال نسخه پولی محتوا بیشتری از جمله شخصیت‌ها و جوایز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی دقیقا همان چیزی است که از بازی Mario Kart Tour و نینتندو انتظار دارید و به راحتی می‌توانید به سرگرم کننده‌ترین بازی مسابقه‌ای موبایلی شما تبدیل شود. بازی بسیاری از عناصر سبک ماشین جنگی را در خود جای داده، یعنی در هر مرحله قابلیت‌هایی دریافت خواهید کرد تا حریفان خود را پشت سر بگذارید و مهم‌تر اینکه باید حواستان به سایر رقبای خود نیز باشد. ماریو کارت تور که یکی از بهترین بازی ماشینی جدید محسوب می‌شود را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

سازنده: Nintendo Co., Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 233/135 مگابایت زبان:

Nitro Nation Drag & Drift


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

حتی اگر طرفدار سبک مسابقه‌ای و رانندگی نباشید، بازی Nitro Nation Drag & Drift با گیم پلی و طراحی بسیر خوب خود می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

در Nitro Nation همچنین کارهای زیادی برای انجام دارید و طیف گسترده‌ای از ماشین‌ها در اختیار شما قرار گرفته. همچنین به مرور زمان آیتم‌های زیادی دریافت خوهید کرد که می‌توانید ماشین خود را با آن‌ها شخصی سازی کنید. سیستم کنترل بازی نیز نسبتا ساده است و به طور کلی تجربه‌ای کامل از یک بازی رانندگی را ارائه می‌کند.

دانلود بازی Nitro Nation Drag & Shift

Nitro Nation Drag & Drift

Nitro Nation Drag & Drift

سازنده: Creative Mobile Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2200/951 مگابایت زبان:

Rally Fury: Extreme Racing


بهترین بازی های رانندگی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

با وجود بازی‌هایی مانند GRID Autosport و CSR Racing در سال‌های اخیر توجه کمتری به Rally Fury: Extreme Racing شده است اما اگر سایر بازی‌های این سبک را تجربه کرده‌اید و همچنان به دنبال یک تجربه جدید هستید، این بازی مسابقه‌ای را از دست ندهید.

Rally Fury یک بازی مسابقه‌‌ای کاملا ساده با گیم پلی جذاب است که برای کنترل خودرو و انجام قابلیت‌هایی مانند دریفت از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند که مسلط شدن به آن‌ها نیز کاملا ساده است.

بازی دارای آهنگ‌های متنوع و صداگذاری بسیار خوبی است و با وجود اینکه یکی از عناوین قدیمی این سبک محسوب می‌شود، در ماه‌های گذشته نیز همچنان به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده است. ویژگی شخصی سازی خودروها نیز در بازی وجود دارد اما مانند سایر عناوین لیست گزینه‌های زیادی را شامل نمی‌شود. همچنین به مرور زمان خودروهای جدید را می‌توانید در اختیار داشته باشید اما به نسبت تعداد آن‌ها کمتر از انتظار است.

دانلود بازی Rally Fury: Extreme Racing

Rally Fury - Extreme Racing

Rally Fury - Extreme Racing

سازنده: Refuel Games Pty Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 155/125 مگابایت زبان:

Asphalt 8: Airborne


بازی رانندگی Asphalt 8: Airborne
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

با وجود اینکه بعد از آسفالت 8، گیم لافت دو قسمت فرعی دیگر از این مجموعه با نام های Asphalt Street Storm Racing و Asphalt Xtreme را برای اسمارت فون‌ها عرضه کرد ولی هیچکدام همانند هشتمین قسمت از سری آسفالت نتوانستند یک تجربه جذاب از سبک ریسینگ را به بازیکن ها هدیه بدهند. به خصوص که با آپدیت جدید بازی، موتورها هم به آسفالت 8 اضافه شده‌اند و حالا می توانید سوار بر آن ها با دیگر بازیکن‌ها مسابقه دهید.

برای داشتن یک تجربه آرکید از بازی های رقابتی رانندگی، آسفالت 8 و نید فور اسپید از بهترین گزینه های ممکن هستند. برای دانلود یکی از بهترین ماشین بازی های اندروید و آیفون افلاین و جهان، از اپ باکس زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8 - Car Racing Game

Asphalt 8 - Car Racing Game

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3300/178 مگابایت زبان:

Real Racing 3


بازی ماشینی Real Racing 3
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

شاید برای سبک آرکید ریسینگ آسفالت 8 و نید فور اسپید رقابت تنگاتنگی برای ثبت نام خود به عنوان «بهترین» را دارند ولی هنگامی که نام شبیه سازی به میان می آید این Real Racing 3 است که به راحتی رقبایش را کنار می زند.

وجود ماشین های لایسنس شده فراوان، کنترل متفاوت اتومبیل ها نسبت به یکدیگر و پیست های متنوع باعث شده تا Real Racing 3 یکی از سرگرم کننده ترین های سبک ریسینگ باشد. اگر عرضه فورتزا 7 یا قسمت جدید گرن توریسمو عطش تان را برای یک تجربه شبیه سازی افزایش داده، عنوانی بهتر از Real Racing 3 پیدا نخواهید کرد. این بازی ماشین اندروید و ایفون افلاین را از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Real Racing 3

Real Racing 3

Real Racing 3

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 841/36 مگابایت زبان:

Need for Speed No Limits


بازی رانندگی Need for Speed No Limits
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: بله

اینکه علاقه مند به بازی های آرکید باشید و بین نید فور اسپید یا آسفالت کدام یک را انتخاب کنید کاملا به خودتان بستگی خواهد داشت. Need for Speed No Limits شباهت های زیادی به یکی از محبوب ترین بازی های سری یعنی ماست وانتد دارد. بنابراین همانند آن مسابقات به صورت خیابانی بوده و هنگام رانندگی، بعضی وقت ها پلیس ها جلوی راه تان سبز می شود. البته نباید از بخش هیجان انگیز شخصی سازی ماشین ها غافل شویم که جذابیت زیادی به این عنوان بخشیده است. چون قسمت جدید این سری به زودی عرضه می شود، الان زمان مناسبی برای دانلود بازی به شمار می رود.

دانلود بازی Need for Speed No Limits

Need for Speed No Limits

Need for Speed No Limits

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2900/90 مگابایت زبان:

CarX Highway Racing


بازی ماشینی CarX Highway Racing
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

CarX Highway Racing برای کسانی که از Traffic Racer لذت بردند عنوان بسیار مناسبی خواهد بود. بازی همانند این عنوان، ترکیبی از سبک رانر با رانندگی بوده و در اینجا باید با انجام ماموریت های مختلف به رقابت با بقیه رانندگان بپردازید. نکته جالب ساخته CarX Technologies، شباهت های گوناگون آن با بازی ماست وانتد [همانند حضور پلیس] است که باعث شده CarX Highway Racing یکی از مفرح ترین عناوین ریسینگ لقب بگیرد. البته نباید از گرافیک زیبای بازی هم بگذریم که زیبایی بازی را افزایش یافته است.

دانلود بازی CarX Highway Racing

CarX Highway Racing

CarX Highway Racing

سازنده: CarX Technologies قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/562 مگابایت زبان:

Rush Rally 2


بازی رانندگی Rush Rally 2
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

اگر درون پیست های مسابقه این Real Racing 3 باشد که حرف نخست را می زند ولی هنگامی که اسم مسابقات رالی به میان می آید این سری Rush Rally است که با المان های شبیه سازی جذاب خود توانسته با اختلاف فراوان از رقبایش پیش بیافتد. بازی دارای حالت های مختلف مسابقات رالی همانند رقابت های همگانی یا زمانی بوده و با هر کدام از آن ها می توانید یک تجربه متفاوت داشته باشید. البته نکته بسیار مثبت بازی، توجه فراوان به جزییات برای داشتن یک تجربه کاملا شبیه سازی است که باعث شده بازی در کنار Real Racing و F1 لقب بهترین عنوان شبیه ساز ریسینگ موبایل را دریافت کند.

دانلود بازی Rush Rally 2

Rush Rally 2

Rush Rally 2

سازنده: Brownmonster Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 163/83 مگابایت زبان:

CSR Racing 2


بازی ماشینی CSR Racing 2
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

نزدیک به دو سال از عرضه CSR Racing 2 می گذرد و با وجود انتشار بازی های مشابه بزرگی همانند Asphalt Street Storm Racing اما همچنان ساخته NaturalMotion را پادشاه سبک درگ ریسینگ می نامند. آن هم به یک علت؛ جزییات درون بازی بیداد می کند. در واقع گیم پلی این سبک نسبت به بقیه بازی های ماشین سواری محدودیت هایی داشته و هنگام مسابقه تنها با تعویض دنده یا استفاده از نیتروژن باید به پیروزی برسید. به همین خاطر بخش های گرافیک، صدا، مدل سازی ماشین ها و شخصی سازی اهمیت بیشتری پیدا می کنند و در تمام این زمینه ها CSR Racing 2 از بهترین ها است.

برای دانلود یکی از بهترین بازی های ماشین جهان و افلاین برای اندروید و ایفون ، از اپ باکس زیر استفاده کنید.

دانلود بازی CSR Racing 2

CSR Racing 2 - Car Racing Game

CSR Racing 2 - Car Racing Game

سازنده: NaturalMotionGames Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندوید و iOS حجم: 3800/119 مگابایت زبان:

Data Wing


Data Wing
امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.9نیاز به اینترنت: خیر

اگر قرار باشد تنها یک بازی از لیست انتخاب شود، پیشنهاد ما همین Data Wing است. ساخته Dan Vogt که از بهترین های 2017 به شمار می رود، با مکانیزم های گیم پلی کاملا متفاوت خود نسبت به بقیه بازی های ریسینگ می تواند یکی از فراموش نشدنی ترین تجربه های ممکن را برای مخاطب به ارمغان بیاورد. در این عنوان نقش دیتا کامپیوتری را داشته و بخش جالب ماجرا مربوط به چگونگی حرکت او است. اگر هنگام حرکت، پشت دیتا مماس به دیوار مسیر مسابقه باشد سرعت او افزایش یافته و بنابراین راحت تر می توانید ماموریت ها را انجام دهید.

دانلود بازی Data Wing

DATA WING

DATA WING

سازنده: Dan Vogt قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 107/71 مگابایت زبان:

SBK16


بازی رانندگی SBK16
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

بگذارید خیال تان را راحتی کنیم؛ برای علاقه مندان به بازی های شبیه سازی موتور، SBK16 بهترین گزینه لیست است. این عنوان مسابقات Superbike World Championship را به اسمارت فون ها آورده و حالا بازیکن ها طی حالت های مختلف می توانند با بازیکن ها رقابت کنند. همانند Real Racing، ساخته Digital Tales هم با پیست های فراوان، بخش های لایسنس شده و از همه مهمتر المان های شبیه سازی خود توانسته علاقه مندان به موتور سواری را برای مدت ها سرگرم نماید. بنابراین اگر شما نیز از این دسته هستید، پیشنهاد می کنیم بهترین شبیه ساز موتور سواری روی موبایل را از دست ندهید.

دانلود بازی SBK16

SBK16 Official Mobile Game

SBK16 Official Mobile Game

سازنده: Digital Tales S.r.l. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 397/38 مگابایت زبان:

Traffic Rider


بازی رانندگی Traffic Rider
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

ممکن است از علاقه مندان به بازی های موتور سواری باشید ولی خیلی به المان های شبیه سازی روی خوش نشان ندهید. اینجاست که Soner Kara با عنوان معروفش وارد میدان می شود. در Traffic Rider از ترمز کردن های پشت هم در پیچ ها یا کاهش متداوم سرعت برای کسب بهترین نتیجه خبری نبوده و به واسطه وجود المان های آرکید می توانید هیجان را در تک تک لحظه های بازی بچشید. Traffic Rider ادامه معنوی Traffic Racer بوده و همانند آن باید با انجام ماموریت ها سکه به دست آورده و ضمن رکوردشنی موتورهای جدیدی آزاد کنید.

دانلود بازی Traffic Rider

Traffic Rider

Traffic Rider

سازنده: Soner Kara قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 126/286 مگابایت زبان:

Asphalt Nitro


بهترین بازی های ماشینی
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: --نیاز به اینترنت: بله

Asphalt Nitro از بهترین بازی های ماشینی دیگری است که توسط Gameloft SE فقط برای اندروید منتشر شده و کاربران تاکنون 1.6 میلیون بار آن را دانلود کرده‌اند.

بازی شامل هشت حالت مختلف از جمله Classic و Versus می‌شود تا به شیوه‌های مختلفی بتوانید حریفان خود را در قالب یک مسابقه اتومبیلرانی جذاب، شکست دهید.

از جمله نکات مثبت دیگر بازی Asphalt Nitro می‌توان به گرافیک و ساخت شهرهای آن اشاره کرد. در واقع بازیکنان می‌توانند در خیابان‌های ایتالیا، برزیل، چین، آلپ و ایسلند با یکدیگر مسابقه دهند که هر کدام از آن‌ها سبک خاص خود را دارد. همچنین به عنوان یک بازی ماشینی، بسیاری از خودروهای مطرح مانند ب‌ام‌و M3 سدان یا لامبورگینی وننو در آن قابل انتخاب هستند.

دانلود بازی Asphalt Nitro

Asphalt Nitro

Asphalt Nitro

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 36 مگابایت زبان:

F1 Clash - Car Racing Manager


بهترین بازی های ماشینی
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: بله

معمولا برای ورزش‌های مختلف، بازی‌هایی در سبک شبیه‌سازی نیز ساخته می‌شود تا بازیکنان را به عنوان یک مربی وارد بازی کند. F1 Clash با نام قبلی (F1 Manager) هم یک بازی مسابقه‌ای «فرمول یک» است که توسط Hutch Games ساخته شده و در آن به عنوان یک مدیر وارد دنیای اتومبلیرانی خواهید شد.

در واقع، در بازی F1 Clash تمرکز زیادی روی هدایت خودروها نشده و بیشتر جنبه‌های مدیریتی شما محسوب می‌شود. با این وجود، همچنان بیش از 22 مسیر مختلف و رانندگان رسمی F1 از جمله لوئیس همیلتون در بازی وجود دارد تا همچنان باعث جذابیت بازی باشند.

همچنین خودروهای موجود در بازی را به شیوه دلخواه خود می‌توانید ارتقا دهید و باعث افزایش قدرت آن‌ها شوید.

دانلود بازی F1 Clash

F1 Clash - Car Racing Manager

F1 Clash - Car Racing Manager

سازنده: Hutch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 480/1700 مگابایت زبان:

Racing in Car


بهترین بازی های ماشینی
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

تقریبا از نام و تصویر بازی Racing in Car می‌توان متوجه سبک خاص آن شد. Ckgames به عنوان توسعه‌دهنده این بازی، توجه زیادی روی محیط داخلی خودروها داشته تا بازیکنان از دیدی نزدیک به واقعیت مسابقات را انجام دهند. همچنین خودروهای اسپرت، سدان و شاسی بلند زیادی در دسترس بازیکنان هستند.

همچنین بازی دارای حالت جذابی است که امکان رانندگی در یک مسیر نامحدود و تمام نشدنی را فراهم می‌کند و در آن می‌تواند از مناظر مختلفی که شامل شهرهای کلاسیک، کوهستان و شب نیویورک می‌شود، لذت ببرید. در تمام این مدت، رانندگی را از داخل خودرو تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این، Racing in Car دارای یک گاراژ فوق‌العاده است که در آن می‌توانید خودروهای خود را با جزئیات و گزینه‌های بسیار زیادی شخصی‌سازی کنید. این بازی ماشین را از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Racing in Car

Racing in Car

Racing in Car

سازنده: ckgames قیمت: رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 49/124 مگابایت زبان:

Turbo Driving Racing 3D


بهترین بازی های ماشینی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: --نیاز به اینترنت: خیر

Turbo Driving Racing 3D یک از بهترین بازی های ماشینی برای اندروید است که هیچ نیازی به اینترنت ندارد. بازی با طراحی و گرافیک بسیار خوب خود، به خوبی تجربه حضور در مکان‌هایی مانند دشت، شهر، کشور، ساحل یا مسیرهای بی پایان را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

در Turbo Driving Racing 3D می‌توانید به نهایت سرعت خودروهای خود برسید و با جمع‌آوری امتیازات، ماشین‌های خود را تقویت کنید.

در بازی هشت ماشین رنگارنگ برای رانندگی و مسابقات در شهرها وجود دارد. با این حال، سیستم کنترل‌های بازی چالش‌های خاص خود را دارند که باعث افزایش هیجان آن می‌شود.

دانلود بازی Turbo Driving Racing 3D

Turbo Driving Racing 3D

Turbo Driving Racing 3D

سازنده: TerranDroid قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:

Real Bike Racing


بهترین بازی های ماشینی
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: --نیاز به اینترنت: خیر

بازی موتور سیکلت Real Bike Racing فقط برای اندروید منتشر شده که در آن می‌توانید در حالت‌های مختلفی با حریفان خود مسابقه دهید. در حالت Career می‌توانید در مسابقات جهانی شرکت کنید و پس از 18 مرحله، به عنوان راننده برتر شناخته شوید. نقشه‌های بازی شامل مکان‌هایی از جمله هلند و آرژانتین می‌شود.

به طور کلی، Real Bike Racing برای طرفداران بازی‌های موتور سیکلت مناسب است و ده موتور مختلف و منحصربه‌فرد را به بازیکنان ارائه می‌کند که می‌توانید آن‌ها را به شیوه دلخواه خود ارتقا دهید.

دانلود بازی Real Bike Racing

Real Bike Racing

Real Bike Racing

سازنده: Italic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 854 مگابایت زبان:

Reckless Racing 3


بهترین بازی های ماشینی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

مسابقات اتومبیلرانی، فقط به آسفالت محدود نمی‌شود و بازی Reckless Racing 3 به خوبی ثابت کرده که تجربه انجام مسابقات در مسیرها و جاده‌های خاکی نیز می‌تواند جذاب باشد. از این عنوان، به دلایل زیادی از جمله کنترل‌های روان می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی های ماشینی یاد کرد.

با این حال، در مقایسه با اکثر بازی‌هایی که در این لیست توضیح داده بودیم، Reckless Racing 3 دارای دید از بالا به پایین است که شاید این نکته تجربه آن را به نوعی خاص کند. برای دانلود یکی از بهترین بازی های ماشینی جدید افلاین اندروید و آیفون از اپ باکس زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Reckless Racing 3

Reckless Racing 3

Reckless Racing 3

سازنده: Pixelbite قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 398 مگابایت زبان:

Blocky Roads


بهترین بازی های ماشینی
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت:

بازی Blocky Roads از نظر طراحی و ساخت شبیه به Minecraft است و دنیای آن به همان سبک خاص و منحصر‌به‎‌فرد ساخته شده است. در این بازی باید به انتهای مسیر برسید و تا حد ممکن سوخت خود را حفظ کنید. هرچند در ابتدا بازی ساده به نظر می‌رسد، اما بسیار چالش‌برانگیزتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.

مکان‌هایی مختلفی در بازی به سبک تپه‌های سرسبز، کوه‌های برفی و تپه‌های بیابانی ساخته شده که وجود تمام این موارد باعث می‌شود تا بازی Blocky Roads یکی از منحصر‌به‌فردترین تجربه‌ها در بین عنوان مسابقه‌ای باشد.

دانلود بازی Blocky Roads

Blocky Roads

Blocky Roads

سازنده: DogByte Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 58/20 مگابایت زبان:

+KartRider Rush


بهترین بازی های ماشینی
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

برای طرفداران عناوینی مانند Mario Kart، بازی +KartRider Rush می‌توانید یک تجربه کاملا مدرن جذاب باشد. بازی دارای گرافیک و کنترل‌های عالی و رویدادهای بسیار زیادی است، بنابراین همیشه به شیوه‌های مختلفی می‌توانید خود را سرگرم کنید.

یکی از نکاتی که باعث جذابیت +KartRider Rush شده، شخصیت‌های کارتونی آن است که به مرور زمان، گزینه‌های جدیدتری نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌‎گیرد و تمام آن‌ها را به همراه خودروهای خود می‌توانید شخصی‌سازی کنید و ارتقا دهید.

با این وجود، برای تجربه +KartRider Rush به اینترنت نیاز دارید و باید دیتا مخصوص آن را دانلود کنید که نزدیک به 1.5 گیگابایت حجم دارد.

دانلود بازی +KartRider Rush

KartRider Rush+

KartRider Rush+

سازنده: NEXON Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3900/3500 مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران درباره بهترین بازی های ماشینی

بهتری بازی های ماشین رانی اندروید و iOS کدام ها هستند؟

تعدادی از بهترین و برترین بازی‌های ماشین رانی شامل آسفالت 9، آسفالت 8، جنون سرعت، بازی موتوری SBK16 و... است.

سنگین ترین بازی های ماشین سواری کدام ها هستند؟

بازی Grid Autosport با 4000 مگابایت حجم، Forza Street با 1700 تا 2000 مگابایت حجم و Gear.Club با 2000 مگابایت حجم جزو سنگین ترین بازی های ماشین سواری هستند.

بهترین بازی های ماشینی در سال ۲۰۲۱ کدام ها هستند؟

متاسفانه در سال 2021 هنوز بازی قابل توجهی عرضه نشده، اما اگر موبایل خوب و پرچمداری دارید، بازی Grid Autosport گزینه مناسب و قابل توجهی برای سرگرمی باکیفیت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • sampple
    sampple | ۲۲ دی ۱۴۰۰

    توضیحات دریفت و دنده دو جابه‌جا هست

  • ali138222
    ali138222 | ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

    ?????

  • Mohsen Asadi
    Mohsen Asadi | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    شبیه سازی ترافیک شهر برا یادگیری رانندگی کدومشون خوبه؟

    • LEGEND
      LEGEND | ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

      driving school

  • آریا
    آریا | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    کدومشون فرمون رو هم نشون میده؟ من فقط عادت دارم از زاویه دوربین داخل ماشین بازی کنم

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

      یه لیوان آب پرتغال لطفا. ایششش ?

    • LEGEND
      LEGEND | ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

      real racing 3

    • Pourya Asadi
      Pourya Asadi | ۲۵ دی ۱۴۰۰

      Real racing 3 عالیه اونو نصب کن هم فرمون داره هم میشه با دسته بازی ، بازیش کرد . البته اینم بگم که خودم دارمش و حجمش هم حدود 5 گیگه

  • Dante Sparda
    Dante Sparda | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    تشکر بابت مطلب

    البته Gear Club هم فوق العادس و قراره بزودی برای نینتندو سوییچ هم عرضه بشه ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی