ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ای مک M2
تکنولوژی

طرح مفهومی آی مک M2 اپل: رنگ‌های جدید، بدون حاشیه سفید و گزینه 27 اینچی

اپل در رویداد WWDC 2022 از چیپ M2 و اولین دستگاه‌های مجهز به آن رونمایی کرد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت تا آی مک M2 جدید نیز در آینده راهی بازار شود. در حالی که آی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

اپل در رویداد WWDC 2022 از چیپ M2 و اولین دستگاه‌های مجهز به آن رونمایی کرد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت تا آی مک M2 جدید نیز در آینده راهی بازار شود. در حالی که آی مک 2021 مجهز به چیپ M1 نسبت به قبل تغییرات بسیار خوب و زیادی کرده، حالا تصاویر مفهومی از جانشین آن یعنی iMac M2 منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

یک طراح محصولی به نام «پارکر اورتولانی» این تصاویر را در توییتر به اشتراک گذاشته است که ای مک M2 جدید را در رنگ‌های سبز، صورتی، آبی، مشکی و سفید نشان می‌دهد. البته رنگ تمام این مدل‌ها نسبت به قبل کمی تیره‌تر شده است.

آی مک M2 در اندازه 27 اینچی؟

علاوه بر این، غول فناوری دو گزینه 24 و 27 اینچی را در دسترس مشتریان خود قرار خواهد داد. البته باید اشاره کرد که اپل اخیرا از مک استودیو با تراشه قدرتمند M1 اولترا و مانیتور 27 اینچی «استودیو دیسپلی» رونمایی کرده و شاید معرفی یک آی مک 27 اینچی در آینده نزدیک چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

با این وجود، اورتولانی اعتقاد دارد که این دستگاه با تغییرات خود، برای تولید در نسخه 27 اینچی مناسب خواهد بود.

همانطور که در طرح مفهومی او از iMac M2 دیده می‌شود، او رویکردی شبیه به مانیتور استودیو دیسپلی را در پیش گرفته و در اطراف نمایشگر دستگاه، حاشیه‌های مشکی وجود دارد. در آی مک‌های موجود در بازار اطراف نمایشگر حاشیه‌ای سفید رنگ دیده می‌شود.

در نهایت، درست مانند آی مک M1 فعلی، اورتولانی ادعا دارد که آی مک M2 با «مجیک کیبورد» کاملا جدیدی معرفی خواهد شد. با این وجود، او هیچ اشاره‌ای به مشخصات آن مانند پورت شارژ مجیک ماوس نکرده است.

هرچند در این گزارش درباره آی مک M2 صحبت شده، اما بلومبرگ اخیرا گفته بود اپل از همین الان روی آی‌مک با تراشه M3 کار می‌کند تا در سال 2023 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی