ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اسنوا مرکز مانیتورینگ فروشگاهی خود را راه‌اندازی کرد

اسنوا در راستای تمرکز بر کشف نیاز مشتریانی که به فروشگاه‌هایش مراجعه می‌کنند، مرکز مانیتورینگ فروشگاهی خود را راه‌اندازی کرد. این شرکت به دنبال پاسخ مناسبی به نیازهای مشتریان خود و در نهایت جلب رضایتمندی ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷

اسنوا در راستای تمرکز بر کشف نیاز مشتریانی که به فروشگاه‌هایش مراجعه می‌کنند، مرکز مانیتورینگ فروشگاهی خود را راه‌اندازی کرد. این شرکت به دنبال پاسخ مناسبی به نیازهای مشتریان خود و در نهایت جلب رضایتمندی آن‌ها است.

شرکت اسنو اخیرا روی مفهوم «تجربه» تاکید داشته و به دنبال آن است تا بخشی از تجربه زندگی روزمره مشتریان خود باشد. در همین راستا نیز برای توسعه تکنولوژی‌های تعاملی تلاش می‌کند.

حال بخش فروش این شرکت اعلام کرده در تلاش است تا تجربه‌ای دقیق‌تر و خوشایندتر برای مراجعین به فروشگاه‌های اسنوا فراهم سازد. آن‌ها قصد توسعه سیستم‌های جدیدی دارند تا بتوانند نیازهای مخاطب و مشتریان را درک کرده و راه‌حلی برای پاسخ به این نیازها بیابند.

به اعتقاد این شرکت، سیستم نظارت و ارزیابی رفتارهای فروشندگان و انتظارات واقعی مشتریان یک حلقه مفقوده بزرگ فروشگاه‌های اسنوا بوده و در اولین گام برای شناسایی نقاط ضعف و بهبود آن‌ها، مرکز مانیتورینگ فروشگاه‌های اسنوا راه‌اندازی شده است.

این مرکز که از طریق چند هزار کانال‌ تعاملی، به سیستمی ترکیبی از عملیات‌های انسانی و هوش مصنوعی متصل است، کمک خواهد کرد تا اسنوا تمرکز بیشتری بر نیاز مشتریانی که به فروشگاه‌هایش مراجعه می‌کنند، داشته باشد.

به اعتقاد آن‌ها، مرکز مانیتورینگ این امکان را به شرکت اسنوا خواهد داد تا کنش و واکنش میان فروشندگان و مشتریان را بسنجد، چیدمان محصولات و اطلاعات با عادات رفتاری مصرف‌کنندگان همخوانی بیشتری بیابد و رضایتمندی مراجعان سریعتر، تحلیل شود.

گفتنی است اسنوا در حال حاضر بیش از 1500 فروشگاه در ایران دارد که این شرکت امیدوار است با این سیستم جدید، بتواند حلقه مفقوده میان انتظارات و آنچه شکل داده است را کشف و رفع کند. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی