ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های دخترانه اندروید
تکنولوژی

معرفی و دانلود بهترین بازی‌های دخترانه اندروید و آیفون

در این مطلب به معرفی بهترین و جالب‌ترین بازی‌های دخترانه آیفون و اندروید می‌پردازیم.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

به طور کلی بازی‌های ویدیویی به جنسیت یا حتی سن خاصی محدود نمی‌شوند و همه می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. بنابراین این تعبیر اشتباه خواهد بود که بازی‌های ویدیویی مختص پسران است. با این وجود برخی توسعه‌دهندگان بازی‌های خود را به طور خاص برای یکی از گروه‌ها توسعه داده‌اند و جامعه هدف آن‌ها می‌تواند فقط پسران یا فقط دختران باشد. در این مطلب از دیجیاتو بهترین و جدید ترین بازی های دخترانه اندروید یا آیفون را معرفی خواهیم کرد. اگر دنبال بازی جالب دخترانه هستید با ما همراه باشید.

بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون

بهترین بازی های دخترانه اندروید

پیش از هرچیز باید به این نکته اشاره کرد که با هیچ دلیلی نمی‌توان مشخص کرد که کدام بازی براساس جنسیت افراد انجام می‌شود. با این حال، برخی از دختران احتمالاً سبک‌های خاصی از بازی‌ها را ترجیح می‌دهند که چندان مورد تحسین بیشتر پسرها قرار نمی‌گیرد. بنابراین اکثر افراد به‌این نوع بازی‌‌ها، «بازی های دخترانه» می‌گویند.

اگر به دنبال بازی‌هایی هستید که به طور خاص برای دختران طراحی شده، در این مطلب 25 مورد از بهترین و جالب ترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. در ادامه بهترین بازی های دخترانه ایرانی را هم به‌شما معرفی می‌کنیم.

Subway Surfers


امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Subway Surfers از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود که هر چند در لیست ما از بهترین بازی های دخترانه اندروید آمده، اما بدون شک تمام بازیکنان از آن لذت خواهند برد. بازی مسابقه‌ای که شخصیت‌های مختلفی مانند جیک را دارد و با نقاشی روی دیوار شروع می‌شود و سپس باید با نهایت سرعت از دست پلیسی که به دنبال شما است فرار کنید و در مسیر خود از مانع‌های زیادی نیز عبور کنید.

گرافیک بازی HD است و محیط آن به صورت کاملا رنگارنگ طراحی شده و همچنین وجود شخصیت‌های مختلف از آن دسته ویژگی‌هایی است که نظر دختران را در بازی‌های ویدیویی به خود جلب می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه بازی تاکنون بیش از یک میلیارد بار در گوگل پلی دانلود شده که همین امر نیز محبوبیت آن را در بین بازیکنان تضمین می‌کند.

دانلود بازی Subway Surfers

Subway Surfers

Subway Surfers

سازنده: SYBO Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 173/347 مگابایت زبان:

 Pet rescue


بازی  Pet rescue
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

اگر بازی بسیار معروف Candy Crush را بشناسید، باید بگوییم که بازی جالب دخترانه Pet rescue نیز توسط همان تیم ساخته شده است. در این بازی که احتمالاً برای کودکان و دختران طراحی شده، باید حیوانات خانگی بامزه را از دست افراد شروری نجات دهید.

برای نجات حیوانات بامزه بازی نیز باید جعبه‌های رنگی را با یکدیگر تطبیق دهید اما مشکل بزرگی که وجود دارد این است که تعداد حرکات محدودی را می‌توانید انجام دهید. بنابراین باید تمام حرکات خود را با دقت برنامه ریزی کنید تا بتوانید به حیوانات دوست داشتنی کمک کنید.

گرافیک و محیط بازی نیز طراحی بسیار زیبا و رنگارنگی دارد و وجود حیوانات خانگی دوست داشتنی آن هم در انواع مختلفی مانند سگ، خرگوش، پاندا و موارد بسیار زیاد دیگر، باعث شده تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون یاد کنیم که هم اکنون می‌توانید به صورت رایگان این بازی جالب دخترانه را دریافت کنید.

دانلود بازی  Pet rescue

Pet Rescue Saga

Pet Rescue Saga

سازنده: King قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 167/81 مگابایت زبان:

FarmVille 3


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

بازی های دخترانه مدیریتی هم از جمله گزینه‌های محبوب دختران محسوب می‌شود و FarmVille 3 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کشاورزی موبایل است که توسط استودیو Zynga ساخته شده است. در این بازی کاملا رایگان که محیط آن بسیار جذاب و کودکانه طراحی شده، بازیکنان می‌توانند حیوانات خود را پرورش دهند، با کشاورزان دیگر به ماهیگیری بپردازند، مزرعه و باغ مورد نظر خود را بسازند و با سایر دوستان خود تجارت کنند.

همچنین می‌توانید بازی را به صورت آفلاین نیز انجام دهید و با انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای بسیار ناچیز، محتوای اضافی را دریافت کنید. به طور کلی بازی طراحی و ساخت بسیار خوبی دارد و گیم پلی آن نیز بسیار ساده است، بنابراین یک گزینه مناسب برای کودکان و دختران محسوب می‌شود. این بازی دخترانه جدید و جالب را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی FarmVille 3

FarmVille 3

FarmVille 3

سازنده: Zynga Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 284.1/ 141 مگابایت زبان:

Bakery Story


بازی Bakery Story
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

در بازی جالب دخترانه مدیریتی Bakery Story باید به عنوان یک مدیر شیرینی‌پزی، فروشگاه خود را مدیریت کنید و مطمئن شوید که مشتریان همیشه از خدمات شما راضی هستند. بسیاری از گزینه‌های بازی را به شیوه دلخواه خود می‌توانید طراحی کنید و خلاقیت نقش مهمی در آن دارید تا بتوانید هر طور که دوست دارید، شیرینی‌پزی خود را طراحی و منو خود را برای مشتریان ارائه کنید.

طراحی بازی و شخصیت‌های بامزه آن می‌تواند کودکان و به ویژه دختران شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند و همچنین باعث افزایش خلاقیت آن‌ها شود تا این فرصت را برای مدیریت شیرینی پزی خود داشته باشند و خوشمزه‌ترین شیرینی و کیک‌ها را بپزید. این بازی دخترانه جالب را از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Bakery Story

Bakery Story

Bakery Story

سازنده: Storm8 Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 206/20 مگابایت زبان:

Diversion


بازی Diversion
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

در بازی Diversion نیز مانند Subway Surfers همیشه باید در حال دویدن، پریدن، بالا رفتن، آویزان شدن، شنا کردن و حتی پرواز کردن باشید و بازی ویژگی‌های دوست داشتنی بسیار زیادی را در خود جای داده است. این مورد سبب شده تا از با یکی از جذاب‌ترین عناوین در مطلب معرفی بهترین بازی کودکانه دخترانه سروکار داشته باشیم. همچنین با پیشرفت در مراحل بازی می‌توانید صدهای شخصیت جدید و مراحل چالش برانگیز جدیدی را باز کنید.

طراحی بازی بسیار چشمگیر است و به همین دلیل برای اجرای بازی Diversion به موبایل قدرتمندی نیاز پیدا خواهید کرد. البته همچنان با دستگاه‌های میان رده به بالا مانند پوکو X3 می‌توانید آن را تجربه کنید اما وجود لگ در برخی موارد اذیتتان خواهد کرد.

دانلود بازی Diversion

Diversion

Diversion

سازنده: Ezone.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 212/118 مگابایت زبان:

Supermarket Mania Journey


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

نیکی مدیر فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی است که محصولات بسیار زیادی دارد و افراد بسیار زیادی نیز از او خریداری می‌کنند. با این حال او در این راه به کمک شما نیاز پیدا خواهید کرد و باید به او در مدیریت این فروشگاه بزرگ کمک کنید تا همیشه رضایت مشتریان خود را داشته باشد و از طرفی دیگر باعث افزایش درآمد او شوید.

بازی از فروشگاه‌ها و مراحل مختلفی تشکیل شده است که به مرور زمان باز خواهند شد و در تمام آن‌ها همچنان باید به نیکی و دوستانش کمک کنید تا محصولات خود را به فروش برسانند. در نهایت می‌توان عنوان کرد که بازی جالب دخترانه Supermarket Mania Journey یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون محسوب می‌شود که می‌توانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید.

دانلود بازی Supermarket Mania Journey

Supermarket Mania Journey

Supermarket Mania Journey

سازنده: G5 Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 219/99 مگابایت زبان:

Cooking City


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون Cooking City - Cooking Games است که از جمله محبوب‌ترین بازی‌های آشپزی دخترانه نیز محسوب می‌شود. در این بازی همانطور که از نامش مشخص است، باید به آشپزی بپردازید و نیاز مشتریان خود را برطرف کنید که همیشه منتظر غذاهای خوشمزه شما هستند. با این وجود به مرور زمان سرعت گیم پلی بازی نیز افزایش پیدا می‌کند که با این وجود، بازی خسته کننده نخواهد شد، زیرا فعالیت شما مدام ادامه پیدا می‌کند.

بازی از چندین مرحله مختلف تشکیل شده که ویژگی‌های جدیدی برای ارائه دارند. همچنین وسایلی مانند اسپرسوساز و غیره نیز در بازی حضور دارند که می‌توان آن‌ها را ارتقا داد تا کارها را سریع‌تر انجام دهید. این بازی دخترانه جالب و جدید را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Cooking City

Cooking City - Cooking Games

Cooking City - Cooking Games

سازنده: MAGIC SEVEN قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 627/163 مگابایت زبان:

Hello Kitty Nail Salon


بازی Hello Kitty Nail Salon
امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

حتی بر اساس تصاویر بالا نیز می‌توان نتیجه گرفت که بازی Hello Kitty Nail Salon به طور خاص برای دختران و به ویژه دختربچه‌ها طراحی شده است. در این بازی که شخصیت اصلی آن همان گربه بامزه و بانمک معروف به هلو کیتی (Hello Kitty) است کودکان شما این فرصت را خواهند داشت تا به یک هنرمند تبدیل شوند و به طور تخصصی روی آرایش ناخن تمرکز داشته باشند.

طراحی خلاقانه و البته بسیار رنگارنگ بازی، باعث شده تا از آن به عنوان یکی از مناسب‌ترین و بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون یاد کنیم که باعث سرگرم شدن کودکان شما نیز خواهد شد. علاوه بر این، در بازی از الگوها، رنگ‌ها، شکل‌ها و موارد مختلف دیگری استفاده شده که به یادگیری کودکان کمک خواهد کرد.

دانلود بازی Hello Kitty Nail Salon

Hello Kitty Nail Salon

Hello Kitty Nail Salon

سازنده: Budge Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 187/98 مگابایت زبان:

My Home - Design Dreams


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

در یکی دیگر از بازی های دخترانه به‌نام My Home - Design Dreams که بیشتر برای دختران طراحی شده، بازیکنان باید مهارت‌ها خود در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون خانه را نشان دهند. بازی همچنین از نوعی روند داستانی پیروی می‌کند و باید به شخصیت اصلی آن کمک کنید تا خانه خود را طراحی کند و همچنین مشکلات آن را برطرف کند.

اگر مهارت و خلاقیت بسیار زیادی در طراحی خانه داشته باشید، امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد. می‌توانید بالکن، حیاط خلوت، استخر و موارد مورد نیاز دیگری را بر اساس خلاقیت خود طراحی کنید و وجود محیط‌های بسیار رنگارنگ در بازی، نوید یک تجربه سرگرم کننده را برای کودکان نیز ارائه می‌کند.

همچنین در بازی رویدادهای هفتگی مختلفی نیز قرار گرفته که با حضور در آن‌ها می‌توانید یک بار دیگر خلاقیت خود را به چالش بکشید و امتیازات ویژه‌ای دریافت کنید. برای دانلود این بازی دخترانه جالب از اپ باکس زیر استفاده کنید.

دانلود بازی My Home - Design Dreams

My Home - Design Dreams

My Home - Design Dreams

سازنده: ZenLife Games Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 317/179 مگابایت زبان:

Masha and the Bear: Cleaning


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 3.9نیاز به اینترنت: خیر

کارتون ماشا و خرس یکی از محبوب‌ترین‌ها برای کودکان و به ویژه دختران محسوب می‌شود و بازی که بر اساس این کارتون ساخته شده باشد نیز طبیعتاً برای گروه سنی کودکان و دختران مناسب خواهد بود.

Hippo Kids Games که معمولا بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون را تولید می‌کنند، مسئول ساخت بازی ماشا و خرس را به عهده داشته که بسیار رنگارنگ طراحی شده و هر بچه‌ای آن را دوست خواهد داشت. همچنین این بازی با اهداف آموزشی نیز طراحی شده و برخی نکات را به کودکان یاد می‌دهد.

علاوه بر این، در بازی Masha and the Bear حتی می‌توان تزئین خانه را نیز انجام داد که برای دختران و کودکان قابلیت بسیار سرگرم‌کننده محسوب می‌شود.

دانلود بازی Masha and the Bear: Cleaning

Masha and the Bear: Cleaning

Masha and the Bear: Cleaning

سازنده: Hippo Kids Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 146/73 مگابایت زبان:

My Unicorn dress up for kids


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

بازی‌های Dress Up زیادی تاکنون منتشر شده که در آن‌ها می‌توان شخصیت‌های مختلف را با لباس‌ها و آرایش‌های مختلف شخصی سازی کرد و در My Unicorn dress up for kids باید همین کار را برای تک شاخ‌های مختلف انجام داد.

جز محیط بازی که کاملا طبق سلیقه دختران طراحی شده، این دسته از بازی‌ها، بسیاری از افراد را به یاد دوران کودک و عروسک بازی می‌اندازد و سبکی مانند داستان‌های دخترانه مانند باربی دارد. My Unicorn  تماماً درباره محیط‌های رنگی و جادویی، موجودات بامزه و دوست داشتنی و خلاقیت است و یکی از جالب ترین بازی های دخترانه محسوب می‌شود.

دانلود بازی My Unicorn dress up for kids

My Unicorn dress up for kids

My Unicorn dress up for kids

سازنده: Pazu Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 136/71 مگابایت زبان:

Candy Crush Saga 


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Candy Crush Saga نیز با استفاده از همان سبک Pet Rescue نوعی تجربه اعتیادآور و سرگرم‌کننده را به وجود می‌آورد و هر دختری که عاشق محیط‌های رنگارنگ و پازل است را سرگرم می‌کنند تا از عناوین جذاب در لیست بهترین بازی کودکانه دخترانه قلمداد شود. مفهوم بازی بسیار ساده است، باید آبنبات‌های رنگی را با یکدیگر مطابقت دهید تا برنده شوید، با این حال تاکنون بیش از یک میلیارد نفر آن را دانلود کرده‌اند که نشان‌دهنده محبوبیت و سرگرم‌کننده بودن آن است.

همچنین تاکنون چندین نسخه از بازی مانند Candy crush soda و Candy crush Jelly منتشر شده که هر کدام رابط کاربری و پاداش‌های منحصر به فرد خود را دارد.

در مجموع Candy Crush Saga بازی فوق‌العاده آسان و خوش ساختی است که برنده شدن در آن به مهارت خاصی نیاز دارد. به همین دلیل و گرافیک بسیار آرامش‌بخش آن، می‌توان از بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید یاد کرد.

دانلود بازی Candy Crush Saga

Candy Crush Saga

Candy Crush Saga

سازنده: King قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 288/82 مگابایت زبان:

Cut the Rope 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

البته که Cut the Rope 2 به طور کلی برای تمام علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل طراحی شده، اما وجود برخی ویژگی‌ها در آن باعث شده تا به یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون تبدیل شود.

Cut the Rope یک بازی جالب دخترانه فیزیکی است که در آن بازیکنان نقش یک هیولای کوچک به نام Om Nom را در دست دارند که به خوردن غذاهای خوشمزه علاقه بسیار زیادی دارد. با این حال دسترسی به این غذها مکل است و شما برای رسیدن او به آب نبات‌ها، باید طناب‌ها را قطع کنید. گیم پلی ساده بازی بسیار خلاقانه طراحی شده و به راحتی هر بازیکنی را جذب خود خواهد کرد.

همچنین بازی شامل مراحل متعدد با چالش‌های مختلف و شگفت انگیز می‌شود که در نسخه دوم تعداد شخصیت‌های آن، عناصر گیم پلی جدید و ماموریت‌های دشوار بازی نیز افزایش پیدا کرده است.

دانلود بازی Cut the Rope 2

Cut the Rope 2

Cut the Rope 2

سازنده: ZeptoLab قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 137/61 مگابایت زبان:

Supermarket Grocery Superstore


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 3.4نیاز به اینترنت: خیر

Supermarket Grocery Superstore از بازی های دخترانه دیگر در سبک شبیه سازی و مدیریت فروشگاه است که از جمله بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون محسوب می‌شود که برای تجربه آن به اینترنت نیازی ندارید. همچنین در این بازی فقط نقش صندوقدار را نخواهید داشت و می‌توانید با حضور در نقش مشتری، هر چه می‌خواهید را خریداری کنید و نکته قابل توجه دیگر اینکه تمام فروشگاه‌های درون بازی از قبل باز هستند، بنابراین از همان ابتدا تجربه متفاوت و سرگرم کننده‌ای خواهید داشت.

به طور کلی بازی با طراحی دخترانه خود، طیف گسترده‌ای از وظایف مانند حساب و کتاب به عنوان یک صندوقدار، تمیز کردن فروشگاه و ایجاد برچسب برای محصولات را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و برای رفتن به سطح‌های بالاتر باید این کارها را با حداقل امتیاز مورد نیاز انجام دهید. برای دانلود این بازی دخترانه جدید و جالب از اپ باکس زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Supermarket Grocery Superstore

Supermarket Grocery Superstore

Supermarket Grocery Superstore

سازنده: Beansprites LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 751/41 مگابایت زبان:

Pastel Girl


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

بازی جالب دخترانه Pastel Girl از جمله بازی‌های Dress Up و خلق شخصیت محسوب می‌شود که طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد خود را دارد. در این بازی کاملا دخترانه باید شخصیت‌های دختر مختلف را با لباس‌های رنگی و پس زمینه‌های متنوع شخصی سازی کنید و شخصیت خود را خلق کنید. برای استفاده از آیتم‌های درون بازی نیز مکانیک کشیدن و رها کردن فراهم شده تا انجام آن برای کودکان نیز جذاب و راحت باشد.

اگر کودک شما نیز به انجام بازی با عروسک علاقه دارد، در Pastel Girl فرصت پیدا خواهد کرد تا شخصیت خود را با مجموعه‌ای فوق‌العاده از لباس‌ها، آیتم‌ها مختلف و حروف تزئین و خلق کند و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

دانلود بازی Pastel Girl

Pastel Girl : Dress Up Game

Pastel Girl : Dress Up Game

سازنده: SeyeonSoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 251/62 مگابایت زبان:

Fashion Tycoon


بازی Fashion Tycoon
امتیاز در گوگل پلی: 3.6امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

بازی جالب دخترانه Fashion Tycoon برای علاقه‌مندان حوزه فشن و مُد ساخته شده است که در آن می‌توانند رویاهای خود را با طراحی لباس‌های مختلف به واقعیت تبدیل کنند. با توجه به اینکه بازی در سبک شبیه‌سازی منتشر شده، همه چیز از یک استودیو کوچک با مشتریان محدود شروع می‌شود و به مرور زمان می‌توانید محبوبیت بیشتری پیدا کنید و امپراتوری خود در حوزه مدل را بسازید.

از جمله مواردی که باعث شده تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید یاد کنیم، واقعی بودن آن است. بازیکنان می‌توانند از بین بافت‌های مختلف پارچه موردنظر خود را انتخاب کنند، آن را برش داده و همان طوری طراحی کنند که می‌خواهند. همچنین می‌توانید سفارش‌های مورد نظر خود را دریافت کنید تا در زمان اعلام شده آن‌ها را تحویل دهید. این بازی دخترانه را از اپ باکس زیر می‌توانید دانلود کنید.

دانلود بازی Fashion Tycoon

Fashion Tycoon

Fashion Tycoon

سازنده: Coco Play By TabTale قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 230/54 مگابایت زبان:

JoJo Siwa - Live to Dance


بازیJoJo Siwa - Live to Dance
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Live to Dance مطمئناً یکی از بهترین بازی‌های آفلاین و رایگان است که تجربه آن به تمام دختران توصیه می‌شود. در این بازی رنگارنگ، بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را درست مانند سوپراستار طراحی کرده و لباس بپوشند تا در مسابقات رقص شرکت کنند. به مرور زمان بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را به یک ستاره تبدیل کنند و حرکات زیادی را یاد بگیرند.

علاوه بر این، بازی شامل مراحل دیگری مانند آرایش نیز می‌شود که با این وجود می‌توان گفت مخاطب هدف آن بدون شک دختران هستند. بنابراین اگر به دنبال بازی هستید که بتواند دختر شما را سرگرم کند، تجربه JoJo Siwa - Live to Dance به شما توصیه می‌شود.

دانلود بازی JoJo Siwa - Live to Dance

JoJo Siwa - Live to Dance

JoJo Siwa - Live to Dance

سازنده: Crazy Labs by TabTale قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 328/57 مگابایت زبان:

Frozen Free Fall


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

معمولاً دختربچه‌ها به انیمیشن‌هایی مانند Frozen علاقه دارند و در Frozen Free Fall، بهترین بازی کودکانه دخترانه این سبک، فرصتی برای تجربه بازی با شخصیت‌های محبوب از جمله پرنسس آنا، السا، اولاف و دیگر شخصیت‌های آن را دارند. بازی شامل مینی گیم‌های مختلفی در سبک پازل می‌شود که انجام آن‌ها به طور مستقیم به هوش کودکان مربوط می‌شود. همچنین با تکمیل کردن مراحل، شخصیت‌های جدید بازی می‌شوند و همین امر چالش زیادی برای کودکان ایجاد می‌کند تا برای تکمیل مراحل از نهایت هوش خود استفاده کنند.

یکی از بازی‌های داخل آن Crystal Ice است که در آن باید 3 کریستال هم رنگ را در کنار یکدیگر بگذارید تا شکسته شود و در نهایت زمانی که تمام کریستال‌ها شکسته شوند جوایز جدید مانند شخصیت‌، سلاح و حتی افزایش قدرت دریافت خواهید کرد.

دانلود بازی Frozen Free Fall

Disney Frozen Free Fall Games

Disney Frozen Free Fall Games

سازنده: Jam City, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 635/139 مگابایت زبان:

Real Cake Maker 3D Bakery


امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

در بازی Real Cake Maker 3D این فرصت را خواهید داشت تا با وجود ویژگی‌های مختلفی پخت و پز را آغاز کنید و همانطور که از نام آن پیداست، باید کیک‌هایی بپزید که به صورت سه بعدی طرحی شده‌اند، بنابراین علاوه بر فضای کارتونی، همه چیز در بازی جالب و وقعی به نظر می‌رسد. بازیکنان می‌توانند هر طوری که می‌خواهند کیک‌های خود را تزئین کنند و آن‌ها را برای دوستان خود بفرستند یا در مسابقات پخت کیک شرکت کنند.

همچنین مراحل ابتدایی بازی روند پخت و پز را به بازیکنان آموزش می‌دهد، بنابراین نگران یادگیری بازی نیز نباشید. از طرفی دیگر دستور پخت‌های بسیار زیاد و ابزار مختلف در بازی وجود دارد که تجربه آن را واقعی و هیجان انگیز جلوه می‌دهد.

دانلود بازی Real Cake Maker 3D

Real Cake Maker 3D Bakery

Real Cake Maker 3D Bakery

سازنده: Coco Play By TabTale قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 204/134 مگابایت زبان:

My Talking Angela


امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

برای والدینی که به دنبال بازی های دخترانه آفلاین محبوب و معروف هستند که تجربه آن نیز ساده باشد، My Talking Angela یک گزینه عالی محسوب می‌شود. آنجلا، شخصیت اصلی بازی، گربه‌ای زیباست که می‌تواند به دستور بازیکنان کارهای زیادی انجام دهد. حتی می‌تواند برای اول لباس‌هایی را انتخاب کرد تا کمی ظاهرش تغییر پیدا کند. با این وجود مهم‌ترین ویژگی بازی صحبت کردن با این گربه دوست داشتنی است.

همچنین آنجلا یک گربه معمولی نیست و دوست دارد کارهای زیادی انجام دهد که اکثر گربه‌ها قادر به انجام آن‌ها نیستند. مانند باله، گوش دادن به موسیقی یا انجام برخی کارهای جادویی. بنابراین کودکان و به ویژه دختران با بازی My Talking Angela و گربه کارتونی آن ساعت‌ها سرگرم خواهند شد.

دانلود بازی My Talking Angela

My Talking Angela

My Talking Angela

سازنده: Outfit7 Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 550/120 مگابایت زبان:

Fruit Ninja


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Fruit Ninja یک بازی اکشن اعتیادآور است که در آن بازیکنان باید میوهایی را که به هوا پرتاب می‌شوند، با استفاده از سلاح خود (شمشیر) و مکانیک‌هایی کاملا اکشن برش دهند. هرچه میوه‌های بیشتری را بتوانید از وسط نصف کنید، امتیازات بیشتری خواهید گرفت و پیشرفت خواهید کرد. همچنین می‌توانید قدرت شمشیر خود را افزایش دهید یا تیغه‌های جدیدی به دست بیاورید.

برای افزایش جذابیت بازی، مسابقات آنلاین نیز در آن وجود دارد که در آن‌ها با سایر نینجاها باید مسابقه دهید. به دلیل طراحی محیطی بسیار مناسب و گیم‌پلی نسبتا ساده، می‌توان گفت که Fruit Ninja برای بازیکنان دختر می‌تواند بیشتر مناسب باشد.

دانلود بازی Fruit Ninja

Fruit Ninja
undefined

Fruit Ninja

سازنده: Halfbrick Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 264/159 مگابایت زبان: undefined

Fashion Story


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

Fashion Story نوعی بازی مدیریت فروشگاه محسوب می‌شود که چندین قابلیت مختلف را به بازیکنان ارائه می‌کند تا کسب‌وکار خود را توسعه‌دهند و محصولات خود را به فروش برسانند. در این بازی باید فروشگاه خود را در حوزه مد و فشن افتتاح کنید و با برآورده کردن نیاز مشتریان خود، باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شوید.

به طور کلی، در بازی Fashion Story باید توجه زیادی به خلاقیت خود داشته باشید و با تصمیمات خود به رونق بیشتر کسب‌و‌کار کمک کنید. برای دانلود این بازی دخترانه جدید و جالب از اپ باکس زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Fashion Story

Fashion Story
undefined

Fashion Story

سازنده: Storm8 Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 147 مگابایت زبان: undefined

MovieStarPlanet


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 3.8نیاز به اینترنت: بله

MovieStarPlanet یک بازی آموزشی است که به‌طور خاص برای بازیکنان بین 8 تا 15 سال ساخته شده است. در این بازی، بازیکنان می‌توانند ستاره‌های سینما خود را ایجاد کنند و در فیلم‌های کوتاهی حضور داشته باشند.

در بازی همچنین می‌توانید فیلم‌های ساخته شده توسط خود را با دیگران و جامعه بازیکنان آن به اشتراک گذاشت و همچنین دسوتان جدید پیدا کنید. MovieStarPlanet همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در چت‌روم‌های داخلی جالب خود با دیگران ارتباط برقرار کنید. شخصیت خود را نیز می‌توانید با لباس‌های مختلفی تغییر دهید. بازی دخترانه جالب MovieStarPlanet را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

دانلود بازی MovieStarPlanet

MovieStarPlanet
undefined

MovieStarPlanet

سازنده: MovieStarPlanet ApS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 66 مگابایت زبان: undefined

Inside Out Emotion Bubble


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: بله

Inside Out بدون شک یکی از بهترین انیمیشن‌های دیزنی محسوب می‌شود و بازی Inside Out Emotion Bubble با استفاده از گیم‌پلی ساده خود، به یکی از بهترین بازی‌های موبایل برای دختران تبدیل شده است.

شاید ایده این دسته از بازی‌ها که در آن‌ها باید با استفاده از توپ یا گوی خود سایر توپ‌ها را از بین ببرید کمی تکراری به نظر می‌رسد، اما اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، Inside Out Emotion Bubble با ترکیب و طراحی رنگی فوق‌العاده زیبا و هیجان‌انگیز خود می‌تواند به گزینه موردعلاقه شما تبدیل شود.

همچنین وجود چندین شخصیت بامزه در این بازی تضمین می‌کند که دختران این بازی را بیشتر دوست خواهند داشت.

دانلود بازی Inside Out Emotion Bubble

Inside Out Thought Bubbles
undefined

Inside Out Thought Bubbles

سازنده: Kongregate قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 432/153 مگابایت زبان: undefined

Lara Croft GO


بهترین بازی های دخترانه اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

در دنیای بازی‌های ویدیویی، بدون‌شک یکی از بهترین قهرمانان زن، لارا کرافت، شخصیت اصلی سری بازی‌های Tomb Raider است. حالا این شخصیت و ماجراجویی‌ها جذاب آن با بازی Lara Croft GO به پلتفرم‌های موبایل آمده‌اند.

Lara Croft GO یک بازی نوبتی است که در آن باید با استفاده از هوش خود حرکت کنید و حتی با سایر دشمنان درگیر شوید، زیرا دشمنان شما نیز به صورت نوبتی حرکت خواهند کرد و باید با استراتژی‌ خود آن‌ها را یک به یک از میان بردارید.

Lara Croft GO در مقایسه با سایر عناوین این لیست، تفاوت‌های بسیار زیادی دارد اما با توجه به اینکه شخصیت اصلی آن یک زن فوق‌العاده قدرتمند با توانایی‌های مختلفی است، احتمالا تجربه آن برای بازیکنان دختر جذاب‌تر خواهد بود.

دانلود بازی Lara Croft GO

Lara Croft GO
undefined

Lara Croft GO

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: 4.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/860 مگابایت زبان: undefined

سوالات متداول درباره بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون

بهترین بازی های دخترانه اندروید کدامند؟

Supermarket Mania Journey و Cooking City و Masha and the Bear: Cleaning جزو بهترین بازی های دخترانه اندروید محسوب می شوند.

بهترین بازی های دخترانه آیفون کدامند؟

از بهترین بازی های دخترانه آیفون می توان به My Home - Design Dreams و My Unicorn dress up for kids و Fashion Tycoon اشاره کرد.

بهترین بازی های دخترانه ایرانی کدامند؟

در اپ استورهای ایرانی مانند کافه بازار و مایکت می‌توانید بهترین بازی های دخترانه ایرانی را پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی