ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به فاصله کوتاهی تا برگزاری رویداد اپل، رندرهای اپل واچ پرو منتشر شدند

در حالی که چند ساعت بیشتر تا مراسم اپل باقی نمانده، رندرهایی از اپل واچ پرو منتشر شده که طراحی این محصول را نشان می‌دهد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

اپل به احتمال زیاد از اپل واچ پرو در مراسم امشب خود رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود با بزرگ‌ترین ساعت هوشمند این شرکت در تاریخ روبرو باشیم. حالا یک طراح خلاق رندرهای جذابی را از این محصول ساخته و واچ فیس‌های جدیدی را برای آن خلق کرده است.

«ایان زلبو» و «پارکر اورتولانی» بر اساس طراحی‌های کامپیوتری موجود و اطلاعات افشایی از طرف «مارک گرمن» از بلومبرگ این رندرها را ساخته‌اند. نمایشگر این دستگاه احتمالا تخت خواهد بود تا شیشه آن بیشتر تحت محافظت باشد. اندازه این مدل احتمالا فراتر از 47 میلی‌متر می‌رود و بدنه‌ای از جنس تیتانیوم به همراه باتری بزرگ‌تر و شارژدهی بالاتر خواهد داشت.

اپل واچ پرو

در یک سمت از بدنه دو سوراخ وجود دارد که یکی گرد و دیگر بیضی‌شکل است. یکی از این سوراخ‌ها باید برای بلندگو باشد که در مدل‌های فعلی هم دیده می‌شود. در آن سو، پیچ تاجی شکل به همراه یک دکمه و میکروفن به چشم می‌خورند. نکته جالب درباره این مدل وجود دکمه‌ای در کنار پیچ تاجی است که کمی از بدنه بیرون آمده است.

اپل واچ پرو

بلومبرگ در گزارش اخیر خود گفته بود که اپل واچ پرو علاوه بر تراشه S8، حسگر دمای بدن و ویژگی‌های مربوط به سلامت زنان، با ظاهری به بازار می‌آید که برای ورزشکاران در نظر گرفته شده و می‌تواند مقاومت بیشتری داشته باشد. این دستگاه با نمایشگر بزرگ‌تر خود واچ‌های فیس جدید، قابلیت‌های سلامتی بیشتر، باتری بزرگ‌تر و احتمالا حالتی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد داشت.

اپل واچ پرو

مارک گرمن می‌گوید این دستگاه احتمالا برای همه کاربران جذاب نخواهد بود، چون اندازه‌اش از متوسط محصولات بازار بزرگ‌تر است. اپل واچ پرو بیشتر برای کاربرانی است که به دنبال محصولاتی شبیه ساعت‌های گارمین هستند. قیمت ساعت جدید کوپرتینویی‌ها احتمالا بین 900 تا 1000 دلار خواهد بود. قیمت ساعت‌های رده بالای گارمین بین 1000 تا 1500 دلار است.


این محتوا با حمایت اینترنت نامحدود زی‌تل تولید شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی