ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل اسمارت‌آپ تغییر کرد

احمد واشقانی فراهانی جانشین وحیدرضا سلیمانی و مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اسمارت‌آپ شد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۲

مجموعه اسمارت‌آپ با اعلام اینکه احمد واشقانی فراهانی جانشین وحیدرضا سلیمانی و مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اسمارت‌آپ شد، از زحمات مدیرعامل پیشین این مجموعه قدردانی کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خطر پذیر اسمارت‌آپ با اشاره به اینکه فراهانی دانش آموخته ارشد کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبایی است، اعلام کرد: «فراهانی پیش از این نیز مدیریت سرمایه گذاری این مجموعه را برعهده داشته است.»

فراهانی علاوه بر فعالیتی که پیش از این در شرکت سرمایه‌گذاری خطر پذیر اسمارت آپ داشته خود نیز دو استارتاپ راه‌اندازی کرده است.

تحلیل سرمایه‌گذاری

او در توضیحاتی که در حساب کاربری لینکدین خود به آن اشاره کرده، خود را تحلیلگر سرمایه گذاری با تجربه معرفی کرده است. همچنین فراهانی با اشاره به سابقه کار‌اش در صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر، بر مهارت‌های خود در تجزیه و تحلیل سرمایه‌گذاری هم تاکید کرده است.

فراهانی همچنین در توسعه کسب و کار و همچنین تجزیه و تحلیل کسب و کار نیز توانایی دارد. دو استارتاپی که پیش از این به تاسیس آنها توسط فراهانی اشاره شد یکی در صنعت مراقبت‌های بهداشتی و دیگری در حوزه تجارت الکترونیک فعال هستند.

سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذار خطر پذیر اسمارت‌آپ برای اولین بار بر روی یک استارتاپ حوزه بازی هم در زمان مدیریت سرمایه‌گذاری این مجموعه توسط فراهانی انجام شد.

اسمارت‌آپ یکی از پرکارترین وی سی‌های خصوصی کشور است که در سال‌های گذشته بر روی بیش از ۳۰ استارتاپ از جمله همراه مکانیک، دکتر ساینا، ویترین نت، کرفس، کمدا و … سرمایه گذاری کرده است.

این شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، از سال ۱۴۰۰ یک صندوق ۵۰ میلیاردی نیز با مشارکت چندین سرمایه‌گذار تشکیل داد که در یک سال گذشته بیش از ۶۰ درصد آن را سرمایه‌گذاری کرده است و اکنون درصدد راه اندازی صندوق جدید در اندازه‌ای بزرگتر است.

اعضای هیات مدیره اسمارت‌آپ، ضمن آرزوی موفقیت برای احمد فراهانی که پیش از این مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه‌گذاری خطر پذیر اسمارت آپ بود، از زحمات وحیدرضا سلیمانی در طی دو سال گذشته قدردانی کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی