ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

جزئیات بیشتری درباره قابلیت نظرسنجی در واتس‌اپ منتشر شد

گزینه ایجاد یک نظرسنجی جدید ظاهرا در بین سایر گزینه‌های مربوط به یک چت (آیکون گیره کاغذی) ظاهر خواهد شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

واتس‌اپ به‌طور پیوسته در حال پیشرفت و اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به پلتفرم خود است. هفته گذشته مشخص شده بود که این سرویس پیام‌رسان در حال اضافه کردن امکان ایجاد نظرسنجی درون‌برنامه‌ای است. حالا در جدیدترین نسخه بتا این برنامه، جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد این قابلیت فاش شده است.

در گزارش قبلی گفته شده بود که کاربران می‌توانند در یک گروه، نظرسنجی جدیدی را با حداکثر 12 گزینه ایجاد کنند. البته تعداد گزینه‌های نظرسنجی ممکن است پس از انتشار این قابلیت، تغییر کند. حالا WABetaInfo در گزارش جدید خود، تصویری را از نسخه بتا جدید اپلیکیشن به اشتراک گذاشته که نحوه ایجاد یک نظرسنجی جدید را نشان می‌دهد. طبق این تصویر، گزینه ایجاد نظرسنجی در برگه عملیات چت ظاهر می‌شود که با انتخاب آیکون گیره کاغذ در پایین صفحه چت قابل دسترسی است.

نحوه ایجاد نظرسنجی در واتس‌اپ

واتس‌اپ

نکته جالب توجه اینکه، هرچند WABetaInfo تاکید می‌کند که این ویژگی برای چت‌های گروهی در نظر گرفته شده است، اما تصویر بالا مکالمه‌ای با یک کاربر را نشان می‌دهد. بنابراین ممکن است گزینه ایجاد یک نظرسنجی علاوه بر گروه‌ها، در چت‌های خصوصی با سایر کاربران نیز در دسترس قرار بگیرد.

درنهایت باید اشاره کرد که قابلیت ایجاد نظرسنجی هنوز در حال توسعه است، بنابراین مشخص نیست که چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. واتس‌اپ در حالی روی قابلیت ایجاد نظرسنجی کار می‌کند که پلتفرم‌هایی که شامل گروه‌های بزرگ و جوامع می‌شوند، از جمله اینستاگرام، تلگرام و توییتر، سال‌هاست آن را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

علاوه بر ویژگی‌های جدید، به‌تازگی گزارش متفاوتی دیگری نیز درباره واتس‌اپ منتشر شده بود. همانطور که روز گذشته اعلام شده بود، سرویس پیام‌رسان متعلق به شرکت متا در حال ساخت یک فیلم کوتاه درباره یک ستاره بسکتبال است که در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی