ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت واقعی لاماری ایما
خودرو

قیمت لاماری ایما در بازار تثبیت شد؛ رقابت داغ در رده کراس اوورهای چینی

لاماری ایما محصول جدید و جذاب شرکت آرین پارس موتور به حساب می‌آید که از روی خودروی چینی دانگ فنگ T5 EVO ساخته شده است.

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

لاماری ایما که اخیرا توسط شرکت آرین پارس موتور تحویل مشتریان شده است، سرانجام در بازار آزاد قیمت خورده است. این خودرو که درواقع همان دانگ فنگ T5 EVO است، با قدرت 196 اسب بخاردر میان قدرتمندترین خودروهای مونتاژی کشور قرار می گیرد اما با توجه به سطح متوسط آپشن های رفاهی، قیمت واقعی لاماری ایما از برخی از خودروهای رقیب کمتر است.

کراس اوور لاماری ایما یک محصول خوش‌ساخت با ظاهری جذاب و جوان‌پسند است که به سبب چراغ‌های باریک و جلوپنجره تقریبا بزرگ و همین‌طور ناهمواری‌های فراوان، حالتی تهاجمی و بدنه‌ای عضلانی دارد. رینگ‌های چندپر به همراه چراغ‌های عقب یکپارچه، اسپویلر و سراگزوزهای دوتایی، لاماری ایما را به یک خودروی اسپرت تبدیل کرده‌اند.

به سبب محبوبیت فراوان، دلالان در قیمت لاماری ایما دست برده و در تلاش هستند تا این ماشین را به نفع جیب خود گران‌تر از آنچه هست، به فروش برسانند. قیمت واقعی لاماری ایما در حال حاضر حدود 1 میلیارد و 79 میلیون تومان است. حال‌آنکه در روزهای نخست، برخی دلالان این محصول را در محدوده 1.5 میلیارد و حتی 1.6 میلیارد تومان آگهی می‌کردند، اما حالا با گذشت تقریبا یک هفته و افزایش تعداد تحویل ها، شاهد کاهش قیمت آگهی ها به حدود 1 میلیارد و 280 میلیون تومان هستیم، البته گفتنی است که شماری از این افراد، خودرو خود را در واقع با قیمتی کمتر از 1 میلیارد تومان خریداری کرده اند و حاشیه سودی در حدود 300 میلیون تومان را برای خود متصورند.

با این حساب می توان گفت که لاماری ایما در بازار اندکی ارزانتر از KMC K7 کرمان موتور قرار گرفته که از نظر سطح آپشن و قیمت کارخانه ای نیز خودرویی رده بالاتر محسوب می شود.

گفتنی است که لاماری ایما مانند بسیاری از کراس اوورهای چینی دیگر، از یک موتور ۱.۵ لیتری استفاده می‌کند که با فناوری میتسوبیشی توسعه پیدا کرده است. این موتور قادر به تولید ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور بوده و به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل است که نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی