ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی توسط پلیس راهور اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی، طرح تقسیط جرایم رانندگی را به مناسبت هفته فراجا آغاز کرد.

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

این روزها با افزایش جمعیت، شاهد تعداد خودروی بیشتری برای حمل و نقل درسطح شهرهستیم. این امر موجب ترافیک، تخلفات در رانندگی و جریمه‌های نقدی خواهد شد. پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی و پرداخت خلافی خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی، طرح تقسیط جرایم رانندگی را به مناسبت هفته فراجا آغاز کرد. پرداخت اقساطی ویژه رانندگانی خواهد بود که بیش از یک میلیون تومان خلافی دارند.

سرهنگ حسن ابراهیم پور با اشاره به تسهیلات پلیس راهور اعلام کرد: «در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان از ۱۳ لغایت ۲۰ مهرماه رانندگان می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و جرایم رانندگی خودروی خود را تقسیط کنند. در واقع تقسیط جرایم تخلفات رانندگی و ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی دارای خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال به مناسبت هفته فراجا یعنی در بازه زمانی ۱۳ لغایت ۲۰ مهرماه انجام می‌شود.»

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور بیان کرد: «مالکان یا نمایندگان وسیله نقلیه توقیفی که صرفاً به علت شکایت تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال هستند می‌توانند از سیزدهم لغایت بیستم مهرماه دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و با پرداخت میزان جرایم معوق به صورت اقساطی در طول یکسال نسبت به ترخیص موقت خودرو خود اقدام کنند.»

طرح تقسیط جرائم رانندگی تا پایان مهر تمدید شد [به روز رسانی] - مهر ۱۴۰۱

رئیس پلیس راهور البرز گفت: طرح تقسیط جرائم تخلفات رانندگی و ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی تا پایان مهرماه تمدید شد.

سرهنگ حمد اله رحمتی پور در این خصوص اظهار کرد: طرح تقسیط جرائم رانندگی و ترخیص موقت وسایل نقلیه که در هفته فراجا آغاز شده بود تا پایان مهرماه تمدید شده است.

وی افزود: مالکان یا  نمایندگان وسایل نقلیه توقیفی دارای خلافی تا سقف 100 میلیون ریال که توان پرداخت یکباره جرائم خود را ندارند می توانند با مراجعه به واحد اجرائیات پلیس راهور و انجام تقسیط جرائم موقت در طول یکسال نسبت به ترخیص موقت خودروی خود اقدام کنند.

سرهنگ حمد اله رحمتی پور در پایان عنوان کرد: این طرح مشمول خودروهای توقیفی دارای دستور قضائی نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی