ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی ترسناک اندروید
تکنولوژی

با 30 تا از بهترین بازی های ترسناک اندروید و آیفون آشنا شوید

احتمالا شما هم در بین دوستان و آشنایان خود، افرادی را می‌شناسید که به ژانر ترس علاقه‌مند هستند. این دسته از افراد علاقه خاصی به تماشای فیلم‌های ترسناک دارند و همیشه از ماجراهای وحشتناک نیز ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

احتمالا شما هم در بین دوستان و آشنایان خود، افرادی را می‌شناسید که به ژانر ترس علاقه‌مند هستند. این دسته از افراد علاقه خاصی به تماشای فیلم‌های ترسناک دارند و همیشه از ماجراهای وحشتناک نیز استقبال می‌کنند. در این مطلب از دیجیاتو به سراغ 30 بازی ترسناک اندروید و آیفون رفته‌ایم تا علاقه‌مندان به ژانر وحشت را با چالش‌های جدیدی آشنا کنیم.

30 بازی ترسناک اندروید و آیفون

بازی ترسناک اندروید

شاید تا چند سال گذشته، در ژانر ترس و وحشت بازی‌های بسیار کمی برای موبایل وجود داشت اما در سال‌های اخیر شاهد بازی‌های بیشتری در این سبک بوده‌ایم. بازی‌های ترسناک می‌توانند از عناصر سایر سبک‌ها استفاده کنند و در بازی‌های موبایل اندروید نیز عناصر بازی‌های نقش آفرینی، هیجانی، اکشن و حتی آرکید دیده می‌شود.

قبل از اینکه گزینه‌های لیست 30 بازی ترسناک اندروید را مرور کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه بهتر آن‌ها از هدفون استفاده کنید.

Limbo


بازی Limbo
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Limbo یکی از بهترین بازی‌های پلتفرم اندروید است و فضای جذاب و به‌یاد‌ماندنی آن باعث شده تا به یکی از بهترین بازی‌های ترسناک نیز تبدیل شود. علاوه بر فضای مه‌آلود و عموما خاکستری Limbo که باعث می‌شود تا این عنوان به یک بازی خاطره‌انگیز تبدیل شود، داستان آن نیز شما را میخکوب خواهد کرد.

هرچند در این بازی با حمله‌های ناگهانی یا صحنه‌های اکشن ترسناک مواجه نیستیم، اما در بین تمام بازی‌های موجود در این لیست، Limbo احتمالا تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند.

همچنین برای بازیکنانی که از حل کردن پازل‌های متفاوت لذت می‌برند نیز Limbo گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. با وجود تمام این مسائل، می‌توان گفت که تجربه این بازی برای طرفداران سبک ترسناک کاملا ضروری است.

دانلود بازی Limbo

LIMBO
undefined

LIMBO

سازنده: PlayDead قیمت: 3.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 143/141 مگابایت زبان: undefined

Bendy and the Ink Machine


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

با وجود جلوه‌های بصری الهام‌گرفته از فیلم‌های دیزنی و وجود یک داستان اورجینال، Bendy and the Ink Machine یک بازی عالی برای طرفداران قدیمی سبک ترسناک است. در این بازی با چند سبک متفاوت روبرو خواهید شد، بنابراین در لحظه‌ای باید به حل کردن معماها بپردازید و در لحظه‌ای دیگر با هیولاها مبارزه کنید. با این حال، داستان و گرافیک چشمگیر آن، از جذابیت‌های اصلی بازی هستند.

Bendy and the Ink Machine برای تمام طرفداران سبک ترسناک یک گزینه ایده‌آل است. در حالی که جامپ‌اسکرهایی در بازی وجود دارد، اما چندان شوکه کننده نیستند و داستان آن بیشتر شما را درگیر خواهد کرد.

دانلود بازی Bendy and the Ink Machine

Bendy and the Ink Machine
undefined

Bendy and the Ink Machine

سازنده: Joey Drew Studios قیمت: 6.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/490 مگابایت زبان: undefined

The Baby in Yellow


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

درست مانند Hello Neighbor که قبلا آن را معرفی کردیم، The Baby in Yellow هم در ابتدا ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد. نکته اصلی بازی کودک ترسناکی است که با چشمان خود به شما خیره می‌شود و شاید در ظاهر چندان ترسناک به‌نظر برسد. با این حال، همانطور که در بازی پیش می‌روید، متوجه خواهید شد که این کودک و داستان بازی حسابی شما را خواهند ترساند.

با اینکه The Baby in Yellow بازی کوتاهی است و گیم پلی آن کمی ساده است، اما همچنان تجربه ارزشمندی محسوب می‌شود.

دانلود بازی The Baby in Yellow

 The Baby in Yellow
undefined

The Baby in Yellow

سازنده: Team Terrible قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 287/210 مگابایت زبان: undefined

The Walking Dead: Season One


بازی The Walking Dead: Season One
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

یکی از مواردی که بازی‌های ترسناک را بسیار جذاب می‌کند، شخصیت‌های آن هستند. واکنش این شخصیت‌ها به رویدادهای وحشتناک بسیار جذاب است و این دقیقا همان چیزی است که استودیو Telltale Games در بازی The Walking Dead آن را به خوبی نشان داده است. در حالی که اتفاقات اصلی داستان بسیار هیجان‌انگیز هستند، تصمیمات بازیکنان نیز عواقبی را به همراه دارد که این امر باعث می‌شود بازی بسیار چالش‌برانگیزتر شود.

The Walking Dead در پنج قسمت مختلف منتشر شده است که هر کدام از آن‌ها به‌صورت جداگانه قابل خرید هستند. با این حال قسمت اول آن به صورت رایگان از طریق استور گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است و کاربران اندروید نیز می‌توانند دیتای مربوط به تمام قسمت‌های آن را دریافت کنند.

دانلود بازی The Walking Dead: Season One

The Walking Dead: Season One
undefined

The Walking Dead: Season One

سازنده: Howyaknow قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 372/1000 مگابایت زبان: undefined

Insomnia


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

Insomnia شبیه Five Nights at Freddy's است. در این بازی شما در نقش شخصیتی حضور پیدا کرده‌اید و نمی‌تواند بخوابد و در اتاق خود محبوس شده و در طول پنج شب که شرایط در آن‌ها سخت و سخت‌تر می‌شود، باید با یک موجود ترسناک روبرو شوید. نمی‌توانید حرکت، مبارزه یا فرار کنید. در عوض باید به صداهای این موجود گوش دهید و از چراغ قوه خود برای جلوگیری از ورود آن استفاده کنید.

در حالی که گیم پلی Insomnia بسیار شبیه به Five Nights at Freddy's است، همچنان تجربه آن برای طرفداران بازی‌های ترسناک ضروری است. محیط آشنا بازی تا حدود کابوس‌های دوران کودکی شما را تداعی خواهد کرد و صداهای این موجود ترسناک تا مدت‌ها بعد از تجربه بازی در خاطر شما باقی خواهد ماند.

دانلود بازی Insomnia

Insomnia
undefined

Insomnia

سازنده: HumbleGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 125 مگابایت زبان: undefined

بازی Eyes: Scary Thriller - Creepy Horror Game


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

همیشه در محتواهای ترسناک، ارتباط زیادی بین عمارت‌های بزرگ و قدیمی و روح یا شبح وجود دارد. در بازی Eyes نیز شما برای جستجو یک عمارت، وارد آن می‌شوید و در نهایت توسط یک هیولا تعقیب خواهید شد. بازی برای کاهش یکنواخت بودن، شامل چنین سطح مختلف می‌شود که به مرور زمن می‌توانید آن‌ها را باز کنید، چندین حالت مختلف درون بازی قرار گرفته و برای اجرا آن نیازی به اینترنت نخواهید داشت.

کنترل‌ها و گرافیک بازی نیز از دیگر نکات مثبت آن محسوب می‌شود و همه چیز به خوبی اجرا می‌شود. به صورت کلی بازی Eyes: Scary Thriller - Creepy Horror Game یک تجربه سرگرم‌کننده با فضا تاریک و ترسناک محسوب می‌شود که می‌توانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید.

دانلود بازی Eyes: Scary Thriller - Creepy Horror Game

Eyes: Scary Thriller - Creepy Horror Game

Eyes: Scary Thriller - Creepy Horror Game

سازنده: FEARLESS GAMES PURECKA & PABIS SPÓŁKA JAWNA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۶۱ / ۱۴۵ مگابایت زبان:

Dead by Daylight Mobile


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: بله

در اکثر فیلم‌های ترسناک، همیشه یک قاتل روانی وجود دارد که به جان بازماندگان می‌افتد. بازی Dead by Daylight کاملا به صورت گروهی و آنلاین انجام می‌شود و برای انجام آن نیاز به ۵ بازیکن دارید.

در این بازی ۴ نفر باید نقش بازماندگان را ایفا کنند و با انجام برخی وظایف مشخص مانند جمع‌آوری آیتم‌ها یا تعمیر ژنراتور برق موفق به فرار از دست قاتل روانی شوند. نقش قاتل بازی را نیز یکی از بازیکنان دیگر انجام می‌دهد که باید پس از کشتن بازماندگان، آن‌ها را به مخفیگاه خود نیز منتقل کند. در واقع پیش از شروع بازی، می‌توانید نقش خود را انتخاب کنید.

به مرور زمان به‌روزرسانی‌هایی برای بازی منتشر می‌شود که برخی مشکلات آن را رفع یا محتوای جدیدی به بازی اضافه می‌کند. با این حال برای اجرا آن احتمالا به موبایل‌ها جدیدتر بازی نیاز پیدا خواهید کرد، زیرا بازی در ابتدا برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شده بود و نسخه موبایل آن تفاوت چندان زیادی ندارد.

دانلود بازی Dead by Daylight Mobile

Dead by Daylight Mobile

Dead by Daylight Mobile

سازنده: Behaviour Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۶۲/۳۷۰۰ مگابایت زبان:

بازی Dead Effect 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

هنگامی که صحبت از سبک ترسناک می‌شود، نمی‌توان به موجودات بیگانه فضایی اشاره‌ای نکرد. در بازی ترسناک اندروید Dead Effect 2 نیز شما نقش سه شخصیت اصلی را دارید و باید با پیدا کردن سلاح‌های جدید در راهروهای تاریک و افزایش سطح خود با موجودات بیگانه بسیار زیادی مبارزه کنید و آن‌ها را نابود کنید. بخش داستانی بازی نیز حدود ۲۰ ساعت محتوا و مبارزه برای ارائه دارد و ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

جدای از تمام این موارد، Dead Effect 2 یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های سبک شوتر موبایل محسوب می‌شود که با گرافیک خیره‌کننده، صداگذاری فوق‌العاده و داستان بسیار خوب خود، تجربه آن پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Dead Effect 2

Dead Effect 2

Dead Effect 2

سازنده: App Holdings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۱/۳۱۰۰ مگابایت زبان:

Into the Dead 2: Zombie Survival


امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

زامبی‌ها نیز از جمله موجودات محبوب داستان‌های ترسناک هستند و به تصویر کشیدن دنیای آخرالزمانی تسخیر شده توسط زامبی‌ها همیشه طرفداران خاص خود را دارد.

در بازی ترسناک اندروید Into the Dead 2 شما در نقش یک شخصیت قرار خواهید گرفت که همیشه در حال دویدن است اما باید از میان دسته‌ای از زامبی‌ها که قصد جان شما را دارند، عبور کنید تا در نهایت خانواده خود را از دنیای آخرالزمانی بازی نجات دهید. البته تمام طول بازی شما صرف کشتن زامبی‌‌ها نخواهد شد و حالت داستانی با پایان‌های متعدد در آن قرار گرفته است.

دانلود بازی Into the Dead 2: Zombie Survival

Into the Dead 2: Zombie Survival

Into the Dead 2: Zombie Survival

سازنده: PikPok قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۶۹/۱۹۰۰ مگابایت زبان:

بازی Samsara Room


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

در بازی Samsara Room دیگر خبری از عناصر سنتی سبک‌های ترسناک مانند حمله ناگهانی شبح‌ها وجود ندارد زیرا بازی در سبک پازل - ماجراجویی ساخته شده است.

به طور کلی بازی شما را در یک محیط بسته قرار می‌دهید تا با کلیک کردن روی اجسام مختلف و البته کمک گرفتن از هوش خود بتوانید از این محیط خارج شوید. با این حال داستان بازی به مرور زمان ترسناک و عجیب و غریب خواهد شد، زیرا سایه‌های وحشتناکی همیشه در کمین شما هستند.

دانلود بازی Samsara Room

Samsara Room

Samsara Room

سازنده: Rusty Lake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۷۳/۸۳ مگابایت زبان:

بازی Granny


6. بازی Granny
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

در این بازی ترسناک اندروید مادربزرگ شما را در خانه خود اسیر کرده و شما باید به هر روشی که شده از خانه فرار کنید! البته باید توجه داشته باشید که باعث ایجاد هیچ سروصدایی نشوید، زیرا این مادربزرگ ترسناک با هر صدایی به سراغ شما خواهد آمد. بنابراین نیاز پیدا خواهید کرد تا در مکان‌هایی مانند زیر تخت یا داخل کمد مخفی شوید تا از دید او پنهان شوید.

برای فرار از خانه این مادربزرگ نفرین شده فقط ۵ روز زمان دارید، بنابراین برای نجات جان خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید تلاش خود را بکنید.

دانلود بازی Granny

Granny

Granny

سازنده: DVloper قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۹۹/۳۳۴ مگابایت زبان:

بازی Hello Neighbor


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 3.9نیاز به اینترنت: خیر

Hello Neighbor خاص‌ترین بازی این لیست محسوب می‌شود که در نگاه اول با طراحی و گرافیکی متفاوتش نظر بسیاری از کاربران را جلب خواهد کرد. در این بازی همانطور که از نام و تصاویرش مشخص است، شما در نقش یک کودک قرار خواهید گرفت که تصمیم گرفته به خانه همسایه مرموز خود سرک بکشد و ماجراجویی خود را شروع کند، اما همسایه از آن چیزی که تصور می‌کرده نیز مرموزتر و ترسناک‌تر است.

در این بازی باید از تمام روش‌های ممکن استفاده کنید تا متوجه شوید همسایه در زیرزمین بازی خود چه چیزی مخفی کرده است. شاید نیاز پیدا کنید تا برخی مراحل را به صورت مخفیانه پیش ببرید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که هوش مصنوعی همسایه شما بسیار خوب طراحی شده و هر لحظه ممکن است شما را غافلگیر کند.

دانلود بازی Hello Neighbor

Hello Neighbor

Hello Neighbor

سازنده: tinyBuild قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۴۸/۱۷۰۰ مگابایت زبان:

بازی Slendrina:The Cellar


8. بازی Slendrina:The Cellar
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

Slenderman تاثیر بسیار زیادی در دنیای ترسناک داشته و بازی Slendrina:The Cellar نیز بر اساس همین داستان ساخته شده است. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن، وظیفه دارید تا وارد یک سردابه بسیار قدیمی و ترسناک شوید تا هشت نوشته مختلف را پیدا کنید. با این وجود بهتر است مراقب پشت سر خود باشید، زیرا این سردابه تحت تسخیر روح ترسناکی به نام اسلندرینا است.

مانند بازی Granny در این بازی که توسط یک توسعه‌دهنده ساخته شده نیز شما باید تلاش کنید تا آیتم‌های خواسته شده را جمع آوری کنید. با این حال با قفل‌های زیادی مواجه خواهید شد، بنابراین باید در محیط تاریک و مخوف این سردابه که توسط یک روح تسخیر شده، به دنبال کلید نیز باشید.

بازی در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده که تنها تفاوت آن‌ها وجود یا عدم وجود تبلیغات است.

دانلود بازی Slendrina:The Cellar

Slendrina:The Cellar

Slendrina:The Cellar

سازنده: DVloper قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۴/۱۴۶ مگابایت زبان:

بازی Detention


امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

فرهنگ و داستان‌های آسیای شرقی تاثیر بسیار زیادی روی سبک ترسناک داشته است. در واقع داستان‌های غنی بسیار زیادی از کشورهای آسیایی وجود دارد که حس ترس را به خوبی برای علاقه‌مندان این سبک القا می‌کند.

داستان بازی به دهه ۱۹۶۰ و کشور تایوان برمی‌گردد. دو دانش آموز که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند با وارد شدن به مدرسه‌های مرموز و متروکه‌ای تحت تسخیر نیروهای ماورایی قرار می‌گیرد و اکنون شما به عنوان بازیکن وظیفه دارید تا آن‌ها را از محیط حبس شده خود خارج کنید. سبک بازی ترسناک و ماجراجویی است، بنابراین برای نجات جان این دانش آموز باید خود را برای حل پازل‌های مختلف آماده کنید.

Detention

Detention

سازنده: RedCandleGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۵۹/۹۹۹ مگابایت زبان:

Five Nights at Freddy's


امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

اگر به داستان‌های ترسناک علاقه‌مند هستید، احتمالا نام عروسک‌های شیطانی معروفی چون آنابل یا چاکی را شنیده‌اید که توسط شیاطین تسخیر شده‌اند و انسان‌ها را به روش‌های بسیار ترسناکی شکار می‌کنند. در بازی Five Nights at Freddy's یا «پنج شب با فِرِدی» نیز یک عروسک خرس وجود دارد که در نگاه اولیه کاملا طبیعی به نظر می‌رسد اما در شب به موجود ترسناک و شیطانی تبدیل خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که شما به عنوان نگهبان وارد یک تفرجگاه خانوادگی می‌شوید و باید به مدت پنج شب از این مکان که در آن چندین عروسک از جمله Freddy وجود دارد مراقبت کنید. البته که همه چیز به همین اندازه ساده نخواهد بود و باید خودتان را برای پنج شب ترسناک و چالش برانگیز آماده کنید.

در این مکان ترسناک و نسبتا تسخیر شده، تنها وسیله اصلی که به آن دسترسی خواهید داشت، دوربین‌های مدار بسته هستند که با آن‌ها می‌توانید تمام اتاق‌ها را بررسی کنید اما به صورت همزمان شاهد رفتن برق‌ها، تاریک شدن، باز شدن درب‌ها و البته جابجایی عروسک‌ها خواهید شد و وظیفه دارید تا همه چیز را به سر جای خود برگردانید.

به طور کلی بازی ترسناک اندروید Five Nights at Freddy's یکی از بهترین عناوین این سبک محسوب می‌شود که شما را حسابی خواهد ترساند.

دانلود بازی Five Nights at Freddy's

Five Nights at Freddy's

Five Nights at Freddy's

سازنده: Clickteam USA LLC قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 115/106 مگابایت زبان:

Forgotten Memories


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

بازی ترسناک اندروید و آی‌او‌اس Forgotten Memories علاوه بر اینکه در این سبک عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، با گرافیک و گیم پلی خیره کننده خود، یکی از بهترین بازی‌های موبایلی محسوب می‌شود که حتی می‌توان طراحی آن را با عناوین کنسول‌های نسل هفتمی مقایسه کرد.

داستان بازی نیز به بهترین نحو ممکن طراحی شده و شما در آن نقش زن جوانی به نام «رز هاکینس» را دارید که در یک پرونده جنایی به دنبال دختری گمشده با نام «ادن» است. با این حال در یکی از روزها او پس از بیدار شدن از خواب، متوجه می‌شود که وارد مکان بسیار ترسناکی شده که اتفاقا با ماجرای گم شدن این دختربچه ارتباط دارد. در ادامه شما باید به جستجو در این مکان ترسناک بپردازید که شیاطین مختلف نیز در آن حضور دارند.

Forgotten Memories از جمله سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های ترسناک موبایل محسوب می‌شود که ویژگی‌های مربوط به خود را نیز دارد. به عنوان مثال بازی را می‌توانید با درجه سختی‌ها متفاوتی تجربه کنید که هرکدام از آن‌ها چالش‌های مربوط به خود را دارد. به عنوان مثال در حالت سخت باتری چراغ قوه شما دیرتر تمام خواهد شد و همچنین پیشرفت شما در بازی دیرتر ذخیره می‌شود.

دانلود بازی Forgotten Memories

Forgotten Memories

Forgotten Memories

سازنده: Psychose Interactive Inc. قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/950 مگابایت زبان:

Unkilled


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

در بازی Unkilled به جای ارواح یا نیروهای شیطانی به زامبی‌ها توجه شده و شما باید در دنیایی که تمام انسان‌های آن توسط یک نوع ویروس خطرناک به این موجودات تبدیل شده‌اند، برای نابودی آن‌ها و بقای خود تلاش کنید.

البته بازی سبک بقا ندارد و یک تجربه کاملا شوتر است که در آن فقط باید زامبی‌ها را از میان بردارید. گرافیک HD بازی به خوبی باعث می‌شود تا تجربه آن از همان لحظات اولیه مورد پسند شما قرار بگیرد. همچنین صداگذاری بازی به بهترین نحو ممکن انجام شده که باعث می‌شود به طور کامل با محیط درون بازی ارتباط برقرار کنید. همچنین بیش از 300 ماموریت درون بازی قرار گرفته که با این وجود می‌توان گفت بازی Unkilled برای ساعت‌ها، شما را سرگرم خواهد کرد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که برای تجربه تمام بخش‌های بازی به اتصال اینترنت نیاز پیدا خواهید کرد و برخلاف اکثر عناوین موجود در لیست، Unkilled یک بازی ترسناک اندروید و آی‌او‌اس تماما آنلاین است.

دانلود بازی Unkilled

UNKILLED - Zombie Games FPS

UNKILLED - Zombie Games FPS

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 954/422 مگابایت زبان:

Reporter 


امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Reporter بازی ترسناک اندروید و آی‌او‌اس جدیدی است و همانطور که از نام آن پیداست، شما در نقش یک خبرنگار وارد بازی خواهید شد اما داستان این خبرنگار چه ارتباطی به ترس و وحشت دارد؟

داستان بازی در شهر کوچکی رخ می‌دهد که در آن یک حادثه باعث کشته شدن برخی شهروندان شده. به نظر می‌رسد دلیل اصلی این حادثه چیز غیرمعمولی باشد، زیرا پلیس شهر نیز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده است. در همین حال شما به عنوان یک خبرنگار ماجراجو به طور ناخواسته درگیر این حادثه می‌شوید و اکنون جان شما نیز در خطر بزرگی قرار دارد و باید برای نجات دادن خود تلاش کنید.

در طول بازی ابزار اصلی شما یک گوشی خواهد بود که باید وارد خانه ترسناک محل حادثه شوید و با استفاده از چراغ قوه آن معماهای درون آن را حل کنید.

دانلود بازی Reporter 

Reporter - Scary Horror Game

Reporter - Scary Horror Game

سازنده: AGaming+ قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 888/306 مگابایت زبان:


Antarctica 88


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

داستان بازی Antarctica 88 یا «منطقه 88 قطب جنوب» در محیط برفی قطب رخ می‌دهد و در آن شاهد ترکیب بسیار خوبی از سبک اکشن و ترسناک هستیم.

شما به عنوان یکی از اعضای تیم نجات به قطب جنوبی و پایگاه شوروی فرستاده خواهید شد تا متوجه شوید چه بلایی سر تیم تحقیقاتی قبلی آمده است. اما زمان زیادی طول نخواهد کشید که متوجه شوید، یک اتفاق غیر معمول در این پایگاه رخ داده و شما کاملا تنها هستید.

بنابراین از این نقطه به بعد باید به خوبی از سلاح‌ها و تجهیزات خود استفاده کنید، زیرا تمام مکان‌های بازی توسط موجوداتی تسخیر شده که تنها یک هدف دارند، کشتن و خوردن انسان‌ها!

البته در بازی فقط قرار نیست به هیولاها شلیک کنید و آن‌ها را از میان بردارید، بلکه مجبور خواهید شد که تمام مکان‌های بازی را جستجو کنید و پازل‌ها موجود در آن را حل کنید.

سبک بازی Antarctica 88 شوتر اول شخص است و با گرافیک سه بعدی خود، می‌تواند یکی از گزینه‌های طرفداران بازی‌های ماجراجویی و ترسناک محسوب شود.

دانلود بازی Antarctica 88

Antarctica 88

Antarctica 88

سازنده: Euphoria Horror Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 261/11 مگابایت زبان:

CASE: Animatronics


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

جان بیشاپ نیروی پلیسی است که برای اضافه کاری در ساختمان محل کار خود مانده اما ناگهان همه چیز ترسناک و ترسناک‌تر می‌شود، زیرا به نظر می‌رسد یک نیروی شیطانی به دنبال کشتن او است.

بازی ترسناک CASE: Animatronics طراحی و گرافیک بسیار خوبی دارد و به نوعی می‌توان آن را ترکیبی از بازی‌های سبک اتاق فرار با Five Nights at Freddy's دانست، زیرا این بار هم نوعی عروسک به دنبال شما است و باید از آن فرار کنید. عروسکی که البته به هیچ وجه شبیه عروسک‌ها معمولی نیست، زیرا از جنس آهن ساخته شده و چشمان لیزری قرمز آن همیشه به دنبال شما خواهد بود.

با این وجود درست مانند بازی‌های اتاق فرار هدف اصلی خارج شدن از ساختمان و البته زنده ماندن است و برای انجام این کار نیاز پیدا خواهید کرد تا از دست این موجود آهنی مخفی شوید و همچنین معماهایی را حل کنید.

دانلود بازی CASE: Animatronics

CASE: Animatronics

CASE: Animatronics

سازنده: OOO VALNAT قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 230/140 مگابایت زبان:

Fran Bow


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

Fran Bow از دیگر بازی‌های ترسناک موبایل است که تمام داستان آن در پنج قسمت به صورت جداگانه ارائه شده است. در واقع تمم چپترهای آن به صورت جداگانه قابل دریافت است و می‌توانید آن‌ها را از گوگل پلی یا اپ ستور دانلود کنید.

در Fran Bow نیز بیشتر با داستان ترسناکی روبرو هستیم که روایت آن به خوبی ادامه پیدا می‌کند. دختری که شاهد قتل پدر و مادر خود بوده و پس از آن به همراه یک گربه به درون جنگ فرار می‌کند و پس از مدتی خود را در یک آسایشگاه روانی پیدا می‌کند و اکنون تنها یک هدف دارد، فرار از آسایشگاه.

مشخصا ماجرا او چندان زود به پایان نخواهد رسید، زیرا همانطور که گفتیم این بازی ترسناک اندروید و آی‌او‌اس پنج چپتر مختلف دارد و شاهد اتفاقات بسیار زیادی در آن‌ها خواهیم بود.

دانلود بازی Fran Bow

Fran Bow

Fran Bow

سازنده: Killmonday Games قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 114/96 مگابایت زبان:

Oxenfree


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

OXENFREE یکی از خوش ساخت‌ترین بازی‌هایی محسوب می‌شوید که می‌توانید روی گوشی‌های اندروید یا آی‌او‌اس خود تجربه کنید و هرچند تفاوت زیادی نسبت به سایر عناوین این لیست دارد، اما همچنان حس ترس را به بازیکنان ارائه خواهد کرد.

در این بازی شما نقش الکس، دختر جوانی را دارید که به همراه دوستان خود به جزیره‌ای به نام Edwards Island سفر می‌کند اما ناگهان همه چیز عجیب می‌شود، زیرا متوجه خواهید شد که این جزیره تسخیر شده است و شما در محاصره ارواح قرار دارید. در ادامه داستان اتفاقات بسیار زیادی رخ می‌دهد که OXENFREE را به یکی از برترین تجربه‌های شما روی موبایل تبدیل خواهند کرد.

طراحی و ساخت بازی به بهترین نحو ممکن انجام شده است و شاید اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویی باشید، از همان لحظات ابتدایی محو زیبایی و البته جذابیت بازی خواهید شد.

دانلود بازی OXENFREE

OXENFREE

OXENFREE

سازنده: Night School Studio قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/1080 مگابایت زبان:

Death Park : Scary Clown


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

در دنیای داستان‌های ترسناک، موجودات بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث ترسیدن بازیکنان شوند. دلقک‌ها نیز از جمله موجوداتی هستند که به نحو مختلف و بیشتر به دلیل ظاهر متفاوت باعث ایجاد حس ترس و وحشت می‌شوند.

در بازی ترسناک اندروید و آی‌اواس Death Park : Scary Clown نیز شما باید خود را از دست یک دلقک ترسناک و شیطانی نجات دهید.

  • دانلود بهترین بازی های زامبی جدید اندروید

در این بازی که با الهام از فیلم IT و دلقک معروف آن یعنی Pennywise ساخته شده، شما نقش فردی را خواهید داشت که در شب مسیر خانه خود را گم می‌کند و به طور ناخواسته وارد سیرکی می‌شوید که در آن یک دلقک مخوف نقشه‌هایی برای او دارد. اکنون شما به عنوان شخصیت اصلی باید به این فرد کمک کنید تا از شر نقشه‌های شوم این دلقک خلاص شود. البته نباید فراموش کرد که با یک بازی ترسناک سبک بقا مواجه هستیم که در این بازی‌ها پیدا کردن نقطه خروج که هدف اصلی محسوب می‌شود، سخت‌ترین کار ممکن است.

دانلود بازی Death Park : Scary Clown

Death Park : Scary Clown Survival Horror Game

Death Park : Scary Clown Survival Horror Game

سازنده: Euphoria Horror Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 207/87 مگابایت زبان:

Evil Nun: Horror in the School


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Evil Nun: Horror in the School از جمله بازی‌های سبک ترسناک «اتاق فرار» محسوب می‌شود که این بار بازیکنان را در یک مدرسه زندانی کرده و باید با حل کردن معماهای داخل آن در نهایت خود را آزاد کنید. البته باید حواستان به راهبه شیطانی درون بازی نیز باشد، زیرا اگر در معرض دید او قرار بگیرید، کار شما تمام شده است.

طبق معمول بازی‌های این دسته گوش موجود شیطانی بازی بسیار قوی است، بنابراین این راهبه نیز با کوچکترین صدایی مکان شما را تشخیص خواهد داد، بنابراین در بیشتر بازی باید خود را از دست او مخفی کنید.

همچنین محیط مدرسه درون بازی بسیار بزرگ طراحی شده، بنابراین برای تکمیل کردن بازی و خارج شدن از مدرسه و فرار از دست راهبه نیاز دارید تا کارهای بسیار زیادی را با استفاده از کنترل‌های لمسی بازی انجام دهید. اگر به بازی‌های اتاق فرار علاقه دارید، بازی Evil Nun : Scary Horror Game Adventure نیز در کنار سایر عناوین این لیست، پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Evil Nun : Scary Horror Game Adventure

Evil Nun: Horror in the School

Evil Nun: Horror in the School

سازنده: Keplerians Horror Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 343/129 مگابایت زبان:

Horror Show


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 3.8نیاز به اینترنت: بله

Horror Show دیگر بازی ترسناکی محسوب می‌شود که درست مانند Dead by Daylight کاملا به صورت آنلاین و گروهی می‌توان آن را تجربه کرد.

هر بازی با حضور 5 بازیکن برگزار می‌شود که شامل 4 بازمانده و یک قاتل می‌شود. بازیکنان در ابتدا می‌توانند تصمیم بگیرند که می‌خواهند نقش بازماندگان را ایفا کنند یا به عنوان قاتل روانی وارد بازی شوند تا بازماندگان را شکار کنند.

4 عضو تیم بازمانده باید با همکاری یکدیگر راهی برای خروج از ساختمان پیدا کنند. آن‌ها نمی‌توانند قاتل داستان را نابود کنند، به همین دلیل باید با حل کردن معماها و پیدا کردن راه‌های جدید، راه خروج از این بیمارستان را کشف کنند. همچنین اگر سایر اعضای تیم به صورت خودکار انتخاب شده‌اند و آن‌ها را نمی‌شناسید، می‌توانید به صورت انفرادی کارهای خود را پیش ببرید.

در مقابل شخصی که نقش قاتل را ایفا می‌کند تنها یک هدف دارد و باید تمام 4 عضو مقابل خود را پیدا کرده و سپس آن‌ها را زندانی کند یا به قتل برساند. زمانی که هر 4 عضو توسط او گرفتار شده باشند، شخصی که نقش قاتل را بازی می‌کند برنده خواهد شد.

بازی کاملا به صورت آنلاین انجام می‌شود و گزینه بسیار خوبی برای افرادی محسوب می‌شود که قصد دارند با دوستان خود، تجربه سرگرم کننده و البته ترسناکی داشته باشند.

دانلود بازی Horror Show

Horror Show - Online Survival

Horror Show - Online Survival

سازنده: Azur Interactive Games Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 445/152 مگابایت زبان:

Distraint: Deluxe Edition


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 5.0نیاز به اینترنت: خیر

Distraint یکی از جدیدترین بازی‌های ترسناک موبایل محسوب می‌شود که از گرافیک و داستانی بسیار ساده بهره می‌برد. کنترل‌های آن نیز بسیار ساده هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید.

البته در بازی قرار نیست شاهد برخی علائم کلاسیک سبک ترسناک مانند پرش ناگهانی شخصیت‌ها به درون کادر باشیم بلکه توسعه دهندگان تلاش دارند تا بازیکنان را با داستان بازی خود بترسانند. به طور ساده‌تر می‌توان گفت با یک بازی ترسناک روانشناختی مواجه هستیم.

داستان بازی نسبتا کوته است و شاید در چند ساعت آن را به پایان خواهید رساند، اما همچنان اگر به داستان‌های روانشناختی و به طور کلی ارائه داستان‌های قوی در بازی‌های علاقه‌مند هستید، بهتر است تجربه Distraint: Deluxe Edition را از دست ندهید.

دانلود بازی Distraint: Deluxe Edition

DISTRAINT: Deluxe Edition

DISTRAINT: Deluxe Edition

سازنده: Jesse Makkonen قیمت: 4.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 184/96 مگابایت زبان:

Thimbleweed Park


بازی ترسناک اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

اگر به سریال‌هایی مانند Twin Peak و True Detective علاقه داشته باشید، احتمالا بازی Thimbleweed Park برای شما ساخته شده باشد، زیرا در آن شاهد یک داستان جنایی هستیم و البته محیط آن ترس و وحشت زیادی برای بازیکنان به همراه خواهد داشت.

در ابتدای بازی، شخصیت تحت کنترل شما به قتل می‌رسد و سپس داستان اصلی زمانی شروع می‌شود که دو کارآگاه وارد داستان می‌شود تا رمز و راز این قتل را کشف کنند. و همانطور که می‌توان حدس زد، کنترل این دو کارآگاه را نیز شما به عهده خواهید داشت.

با این وجود درست مانند سریال‌هایی که در ابتدا مثال زدیم، متوجه خواهید شد که اتفاقات درون این شهر که Thimbleweed Park نام دارد بسیار پیچیده‌تر است و با شخصیت‌های عجیب و غریبی مواجه خواهید شد که داستان آن‌ها می‌تواند ترسناک ظاهر شود.

با این وجود می‌توان گفت بازی Thimbleweed Park برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال داستان‌های جنایی با درون مایه ترس و وحشت هستند.

دانلود بازی Thimbleweed Park

Thimbleweed Park

Thimbleweed Park

سازنده: Terrible Toybox, Inc. قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 931/985 مگابایت زبان:

Very Little Nightmares


امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

احتمالا نام بازی Very Little Nightmares را شنیده باشید، زیرا در چند سال گذشته به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. با این حال، اگر با بازی آشنایی ندارید، باید ادعا کرد که یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر است.

در این بازی شما نقش دختربچه بامزه و دوست داشتنی را دارید که متاسفانه درون یکی از کابوس‌های طولانی خود گیر کرده است و شما باید به او کمک کنید تا از هیولاها و موجودات خیالی کابوس خود فرار کند. طراحی دنیای بازی بسیار فوق‌العاده است و همه چیز به نحوی ساخته شده که شبیه به یک کابوس واقعی به نظر می‌رسد.

در طول بازی باید معماها و پازل‌های مختلفی را حل کنید و کاملا می‌توان ادعا کرد که از همان لحظات ابتدایی جذب بازی خواهید شد و برای نجات دختربچه درون بازی هر کاری خواهید کرد. بنابراین بهتر است خودتان را برای یک ماجراجویی فانتزی به سبک کابوس‌های خود آماده کنید، زیرا بازی Very Little Nightmares ارزش تجربه بسیار زیادی دارد.

دانلود بازی Very Little Nightmares

Very Little Nightmares

Very Little Nightmares

سازنده: BANDAI NAMCO Entertainment Europe قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1800/455 مگابایت زبان:

Endless Nightmare


امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

بازی Endless Nightmare احتمالا از آن دسته بازی‌های ترسناکی محسوب می‌شود که دوست ندارید قبل از خواب یا به صورت تنهایی آن را تجربه کنید.

داستان آن درباره پلیسی به نام جیمز است که روزی پس از بازگشت به خانه متوجه می‌شود همسر و فرزندش به قتل رسیده‌اند و او باید به دنبال عوامل این حادثه غم انگیز باشد. با این وجود پس از گذشت زمان جیمز متوجه می‌شود که مسئول قتل خانواده او یک انسان نیست و نوعی نیروی شیطانی باعث این کار شده. نیروی شیطانی که اکنون هدف تازه‌ای دارد و به دنبال کشتن جیمز است.

بازی تمرکز زیادی روی دنیای خواب و خیال دارد و حتی شخصیت بازی در برخی مواقع تصور می‌کند تمام اتفاقات یک کابوس خواهند بود و چیزی در دنیای واقعیت رخ نداده.

با این وجود می‌توان گفت اگر به داستان‌های ترسناک روانشناختی آماده هستید، می‌توانید بازی Endless Nightmare را تجربه کنید.

دانلود بازی Endless Nightmare

Endless Nightmare

Endless Nightmare

سازنده: 707 INTERACTIVE: Fun Epic Casual Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 381/128 مگابایت زبان:

بازی Sara Is Missing


امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 3.8نیاز به اینترنت: خیر

به عنوان آخرین بازی لیست «30 بازی ترسناک اندروید» سراغ یک عنوان کاملا متفاوت و خلاقانه رفته‌ایم. همانطور که از نام بازی قابل حدس است، دختری به نام سارا گم شده و شما وظیفه دارید تا با جستجو گوشی و سایر اسناد داخل آن به معمای مرموز گم شدن آن پاسخ دهید.

در واقع با اجرای این بازی، محیط داخل گوشی این دختر درون موبایل شما باز خواهد شد و شما می‌توانید به تمام قسمت‌های گوشی او مانند پیام‌ها رفته تا آخرین کارهای او پیش از گم شدن را متوجه شوید. بازی با ارائه یک دید متفاوت و تازه، علاوه بر اینکه حس ترس را به خوبی القا می‌کند برای چندین ساعت شما را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Sara Is Missing

Sara is Missing

Sara is Missing

سازنده: Kaigan Games OÜ قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۷۰/۱۹۶ مگابایت زبان:

سوالات متداول

بهترین بازی های ترسناک اندروید کدام ها هستند؟

تاکنون بازی های ترسناک زیادی برای اندروید تولید شده اند. از جمله بهترین آن ها می توان به بازی Into the Dead 2: Zombie Survival ، Dead by Daylight Mobile هستند.

بهترین بازی های ترسناک آیفون کدام ها هستند؟

بازی های ترسناک زیادی برای گوشی های آیفون منتشر شده است. از مهم ترین آن ها می توان به بازی Detention ، Hello Neighbor اشاره کرد.

ترسناک ترین بازی اندروید و iOS کدام بازی است؟

تمام بازی هایی که در این مطلب آورده شده‌اند، جز بهترین بازی های ترسناک اندروید و iOS هستند. اما اگر به دنبال بازی موبایلی بسیار ترسناک هستید، ما به شما بازی Dead Effect 2 را پیشنهاد می‌دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی