ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

ایلان ماسک: سرویس توییتر بلو از 8 آذرماه دوباره در دسترس قرار می‌گیرد

ایلان ماسک با انتشار توییتی تأیید کرد که سرویس جدید توییتر بلو با حق اشتراک ۷.۹۹ دلار، از تاریخ ۸ آذرماه مجددا راه‌اندازی می‌شود.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

ایلان ماسک با انتشار توییتی تأیید کرد که سرویس توییتر بلو با حق اشتراک 7.99 دلار، از تاریخ 8 آذرماه مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

سرویس توییتر بلو بعد از تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، فراز‌ونشیب‌های زیادی را تجربه کرد. مالک جدید توییتر هزینه اشتراک این سرویس را از 4.99 دلار به 7.99دلار افزایش داد و اعلام کرد قیمت این سرویس توییتر برای کاربران در کشورهای مختلف، متناسب با توان مالی آنها تعیین می‌شود.

ایلان ماسک بعد از خرید توییتر، اولتیماتومی یک هفته‌ای برای کارمندان شرکت جهت بروز‌رسانی سرویس بلو توییتر تعیین کرد و از آنها خواست در اسرع وقت، این سرویس راه‌اندازی شود. درنهایت سرویس توییتر بلو با قیمت 7.99 دلار راه‌اندازی شد، ولی به سرعت با مشکلات دیگری روبه‌رو و از دسترس خارج شد. حالا ایلان ماسک در توییتی اعلام کرده است که این سرویس مجدداً از تاریخ ۸ آذرماه (‌۲۹ نوامبر) راه‌اندازی می‌شود.

سرویس توییتر بلو 8 دلاری

داستان پرماجرای سرویس توییتر بلو

تیک آبی توییتر در گذشته پس از طی‌کردن برخی مراحل تأیید هویت، به حساب‌ کاربری افراد شناخته‌شده مانند سیاستمداران، روزنامه‌نگاران و سایر شخصیت‌های شناخته‌شده تعلق می‌گرفت. اما ایلان ماسک در سرویس جدید توییتر بلو تصمیم گرفت هر کاربری با پرداخت ماهانه ۸ دلار، بتواند این نشان را دریافت کند.

با توجه به اینکه این تصمیم با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا هم‌زمان شده بود، ابتدا ایلان ماسک تصمیم گرفت راه‌اندازی این سرویس با شرایط جدید را به بعد از انتخابات موکول کند. در‌نهایت، تیک آبی در دسترس کاربران iOS قرار گرفت. اما چند روز بعد موجی از حساب‌های کاربری جعلی در پلتفرم این شبکه اجتماعی با تیک آبی ثبت شد.

این آشفتگی باعث شد توییتر مجبور شود دسترسی به این سرویس را موقتاً متوقف کند. برخی شرکت‌های تبلیغاتی به دلیل شرایط هرج‌و‌مرج در توییتر، تبلیغات خود را روی این شبکه اجتماعی به حالت تعلیق در‌آوردند. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی جهان نسبت به تبلیغات روی توییتر به مشتریان خود هشدار داد و به‌دنبال آن دو شرکت تبلیغاتی دیگر نیز همین رویه را در پیش گرفتند.

در چنین شرایطی، ایلان ماسک با انتشار توییتی اعلام کرده است که سرویس جدید توییتر بلو از تاریخ ۸ آذرماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. باید دید در ادامه چه اتفاقاتی برای این شبکه اجتماعی در مورد سرویس توییتر بلو رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی