ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

هیئت مدیره دوره سوم انجمن واردکنندگان موبایل مشخص شدند

تعداد اعضای هیئت مدیره این دوره با توجه به بزرگ شدن خانواده زنجیره تأمین موبایل کشور، از 5 به 7 نفر افزایش یافت.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳

صبح امروز (29 آبان‌ماه) مجمع عادی انجمن واردکنندگان موبایل برگزار و اعضای این انجمن، هیئت مدیره دوره سوم را انتخاب کردند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، اعضای جدید هیئت مدیره این انجمن با رأی شرکت‌های عضو انتخاب و هیئت رئیسه جدید سکان هدایت این تشکل صنفی را در دست گرفتند.

در آخرین مجمع عادی این انجمن با مشارکت حداکثری اعضای واجد شرایط، انتخابات تعیین هیئت مدیره دور سوم برگزار شد. از بین 15 کاندیدای هیئت مدیره و سه کاندیدای سمت بازرس، 7 نفر با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای هیئت مدیره و یک نفر نیز به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

انجمن واردکنندگان موبایل

در این انتخابات، «ابراهیم عمرانی»، «حبیب اله اسدی»، «کیوان حسن پور»، «عبدالمهدی اسدی»، «حسین روزبه»، «محسن خردمند» و «حسین غروی رام» به عنوان اعضای هیئت مدیره و «امیرحسن هشترودی» به عنوان بازرس، برگزیده شدند.

همچنین «ابوالفضل حیدر» و «رضا قربانی» به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره و «احسان بیات» نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

پس از نخستین جلسه هیئت مدیره منتخب، عمرانی به عنوان رئیس هیئت مدیره، اسدی نایب رئیس هیئت مدیره، خردمند به عنوان خزانه‌دار، روزبه به عنوان منشی و مهدی عبقری به سمت دبیر به مدت سه سال انتخاب شدند. لازم به ذکر است عمرانی صاحب گروه عمرانی است که چندی پیش گوشی‌های فرانسوی ویکو را وارد بازار ایران کرد.

همچنین تعداد اعضای هیئت مدیره این دوره با توجه به افزایش اعضا و بزرگ شدن خانواده زنجیره تأمین موبایل کشور، از 5 به 7 نفر افزایش یافت تا با مشارکت و هم‌فکری طیف‌های مختلف، موانع پیش روی فعالان برداشته و مطالبات آن‌ها با توان بیشتری پیگیری شود.

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که اکنون واردکنندگان موبایل با آن رو‌به‌رو هستند، بحث واردات و رجیستری آیفون 14 است. با وجود پیگیری‌های مختلف هنوز هیچ جواب مشخصی در این زمینه ارائه نشده است تا این سری جدید گوشی‌های اپل فعلا تنها به صورت مسافری در بازار موبایل به فروش برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی