ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد
تکنولوژی

پهپاد مقرون‌به‌صرفه و کوچک DJI Mini 3 معرفی شد [تماشا کنید]

این پهپاد به‌تنهایی با قیمت 469 دلار فروخته می‌شود و نسخه‌های با کنترلر آن 559 و 699 دلار قیمت دارد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

شرکت DJI سرانجام پهپاد DJI Mini 3 را معرفی کرد. این محصول نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر پهپاد اصلی DJI Mini 3 Pro است که برای افراد آماتور و کسانی که اولین پرواز خود را تجربه می‌کنند، ساخته شده است.

DJI Mini 3 همان‌طور که از نام آن پیداست، دستگاه کوچکی است و فقط 249 گرم وزن دارد و طوری طراحی شده است که به‌راحتی در کیف قرار می‌گیرد. با وجود اندازه جمع‌و‌جور، Mini 3 می‌تواند مقاومت باد تا 10.7 متر بر ثانیه را تحمل کند که این امر به شناورشدن آن و حفظ تصویر پایدار در محیط‌های طوفانی کمک می‌کند.

سنسور دوربین 1/1.3 اینچی DJI Mini 3 می‌تواند فیلم‌های با نرخ 30 فریم در ثانیه و وضوح 4K و عکس‌های 12 تا 48 مگاپیکسلی بگیرد. حالت‌های عکاسی پانوراما با میدان دید 180 درجه، Wide و Sphere نیز از جمله دیگر ویژگی‌های دوربین دستگاه هستند.

این دستگاه می‌تواند هنگام استفاده از باتری هوشمند پرواز استاندارد خود تا 38 دقیقه پرواز کند و با باتری هوشمند پرواز پلاس این میزان تا 51 دقیقه افزایش می‌یابد.

قیمت پهپاد DJI Mini 3

DJI Mini 3 هم‌اکنون برای خرید در دسترس است و می‌توان آن را با کنترلر DJI RC-N1 یا DJI RC خریداری کرد که قیمت آن به‌ترتیب کنترلرها 559 و 699 دلار است. همچنین گزینه دیگری تحت عنوان The DJI Mini 3 Fly More Combo با قیمت 858 دلار موجود است که شامل پهپاد Mini 3، یک کنترل از راه دور DJI RC-N1، یک کیف دوشی، یک هاب شارژ دو‌طرفه و دو باتری هوشمند پرواز اضافی می‌شود.

علاوه بر این، خود DJI Mini 3 (بدون کنترلر یا شارژر) را می‌توان در اوایل ژانویه 2023 با قیمت 469 دلار خریداری کرد. برای مقایسه، پهپاد Mini 3 Pro با کنترلر DJI RC-N1، با قیمت 759 دلار فروخته می‌شود.

در‌نهایت باید اشاره کرد که شرکت DJI پهپادهای مقرون‌به‌صرفه دیگری نیز در مجموعه خود دارد. به‌عنوان مثال DJI Mini 2 قدیمی‌تر هم‌اکنون با قیمت 449 دلار (که شامل یک کنترلر می‌شود) در دسترس است. اما دوربین DJI Mini 3 دارای سنسور بسیار بزرگ‌تر و دیافراگم بازتر برای ورود نور بیشتر است. Mini 3 همچنین عمر باتری طولانی‌تری را ارائه می‌کند که در صورت تمایل می‌توان آن را ارتقا داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی