ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لاماری ایما آرین موتور
اخبار خودرو

ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺳﻮﻡ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ﺩﺭ ﺑﻮﺭﺱ ﻛﺎﻻ با قیمت قبلی + جدول

سری نخست لاماری ایما در آستانه تحویل به مشتریان قرار دارد و هم‌زمان آرین موتور دور تازه عرضه این کراس اوور را اعلام کرده است.

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵

در این نوشتار با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش مربوط به خودرو لاماری ایما و تغییرات قیمت این خودرو.

فهرست مطالب

ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺳﻮﻡ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ﺩﺭ ﺑﻮﺭﺱ ﻛﺎﻻ با قیمت قبلی + جدول [به‌روزرسانی] - آذر ۱۴۰۱

شرکت آرین پارس موتور شرایط سومین مرحله عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا را اعلام کرد.

علاقمندان جهت شرکت در سومین مرحله عرضه کراس اوور لاماری ایما، بورس کالا از از روز دوشنبه مورخ ۲۸ آذرماه تا پایان همان روز اقدام نمایند. در این دوره لاماری ایما با قیمت قبلی در بورس کالا حضور داشته و افزایش قیمتی را تجربه نکرده است. در حال حاضر لاماری ایما با قیمت ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد و موعد تحویل ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ است.

در این دوره نیز مانند دوره‌های پیشین هر کد‌ملی تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه‌شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار انجام خواهد شد.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره‌گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ، واریز کنند.

همه هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب‌گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

ﺧﻮﺩﺭﻭﻣﺪﻝرنگ‌های ﻗﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﻪ ﻓﺮﻭﺵﻣﺎﻟﻴﺎﺕ ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﻓﺰﻭﺩﻩﺳﺎﻳﺮ ﻫزینه‌ﻫﺎﯼ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽﻛﺪ ﻃﺮﺡ ﻓﺮﻭﺵﺳﺮﺭﺳﻴﺪ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺳﻠﻒ
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ١۴٠١ﺳﻔﻴﺪ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎیی ﻓﺮﻭﺵ٢۴٧٬٢٨٢٬۴۶۵Eama-B- ١٠۶١۴٠١/١٢/٠٨
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ١۴٠١ﻣﺸﻜﯽ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ نهایی ﻓﺮﻭﺵ٢۴٧٬٢٨٢٬۴۶۵Eama-B-١٠٧١۴٠١/١٢/٠٨
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ١۴٠١ﺧﺎکسترﯼ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎیی ﻓﺮﻭﺵ٢۴٧٬٢٨٢٬۴۶۵Eama-B-١٠٨١۴٠١/١٢/٠٨

فروش لاماری ایما در بورس کالا زیر قیمت بازار [به‌روزرسانی] - آبان ۱۴۰۱

روز گذشته 100 دستگاه لاماری ایما با قیمت پایه 981 میلیون تومان (بدون احتساب هزینه مالیات و هزینه‌های جانبی) در بورس کالا عرضه شده است که ماحصل این عرضه، فروش خودروها با اختلافی نسبتاً محسوس، کمتر از قیمت بازار آزاد بود.

این خودروها که با موعد تحویل 10 دی‌ماه به فروش رسیده‌اند، با احتساب بیمه و مالیات و هزینه‌های شماره‌گذرای با قیمت میانگین 1 میلیارد و 312 میلیارد تومان به دست خریداران خواهند رسید. این در حالی است که قیمت بدون هزینه‌های جانبی به‌شکل میانگین در حدود 1 میلیارد و 181 میلیون تومان اعلام شده که از اختلافی در حدود 130 میلیون تومان حکایت دارد!

همچنین در مقایسه با قیمت‌های بازار می‌توان گفت که با توجه به تحویل سری نخست لاماری ایما به مشتریان ظرف هفته‌های گذشته، این خودرو با ارقامی در محدود 1.4 الی 1.5 میلیارد تومان در وب‌سایت‌های خرید و فروش خودرو آگهی می‌شد و از این رو، عرضه با قیمتی 1 میلیارد و 312 میلیون تومان به‌معنای شکسته‌شدن نرخ‌های فعلی بازار توسط بورس کالاست.

این در حالی است که با توجه به قیمت پایه کمتر از 1.2 میلیارد تومانی این خودرو، آرین موتور نیز موفق به کسب سودی در حدود 120 میلیون تومان روی هر خودرو شده است و از این رو، عرضه لاماری ایما در بورس کالا را می‌توان مصداقی از موفقیت این روش در ایجاد شرایط فروش به شیوه برنده-برنده توصیف کرد.

لاماری ایما در بورس کالا عرضه خواهد شد [برو رسانی] - مهر ۱۴۰۱

تابلوی عرضه بورس کالای ایران، اول آبان‌ماه میزبان عرضه 200 دستگاه خودروی لاماری خواهد بود.

۱۰۰ دستگاه خودروی لاماری مشکی رنگ و ۱۰۰ دستگاه خودروی دیگر سفید رنگ است که به قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودروها ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

هر کد‌ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه‌شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره‌گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.

همه هزینه‌ها باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

فروش لاماری ایما بدون افزایش قیمت با تحویل 90 روزه [به‌روزرسانی] - مهر ۱۴۰۱

شرکت آرین پارس موتور ﻓﺮﻭﺵ ﻓﻮﻕ‌ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ را با ﻗﻴﻤﺖ ﻗﻄﻌﯽ و بدون تغییر قیمت و با قیمت مصوب پیشین معادل با ۱ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان ﻭ ﺑﺎ ﻣﻮﻋﺪ ﺗﺤﻮیل ٩٠ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ‌ﺻﻮﺭﺕ ﻗﺮﻋﻪﻛﺸﯽ اعلام کرد.

ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎﻥ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﺯ ﺳﺎﻋﺖ ١٠ ﺻﺒﺢ ﺭﻭﺯ ﺩﻭشنبه ﻣﻮﺭﺥ ١۴٠١/٠٧/١٨ ﻟﻐﺎﻳﺖ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﭘﻨﺞ‌شنبه ﻣﻮﺭﺥ ١۴٠١/٠٧/٢١ ﺑﻪ‌ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﯽ نسبت ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﭘﻴﺶ ﺛﺒﺖ‌ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

رعایت قواعد و ضوابط ذیل برای متقاضی الزامی است و در صورت عدم رعایت هر یک، ثبت‌نام به‌خودی‌خود ملغی‌الاثر خواهد بود:

عرضه لاماری ایما صرفاً از طریق قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد.

ثبت‌نام فروش لاماری ایما صرفاً برای افراد رشید (بالای ۱۸ سال سن و غیر محجور) مجاز است.

شماره تلفن همراه ثبت شده در وبگاه جهت ثبت‌نام، حتما باید به نام شخص متقاضی باشد.

هر کد‌ملی مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو لاماری ایما از کلیه بخشنامه‌های جاری عرضه‌کننده است.

برخورداری از گواهینامه رانندگی معتبر و ارائه آن در زمان ثبت‌نام لاماری ایما الزامی است.

امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال میسر نیست.

شماره حساب و شبای معرفی‌شده در زمان ثبت‌نام باید به نام فرد متقاضی بوده و کلیه تراکنش‌های مالی، حسب مورد، باید از و یا به همان حساب صورت پذیرد.

موعد تحویل خودروهای فروخته شده ۹۰ روز کاری است.

شرایط فروش جدید لاماری ایما [به‌روزرسانی] - شهریور ۱۴۰۱

در مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱، کراس‌اوور لاماری ایما محصول آرین پارس موتور به‌عنوان اولین خودرو در این سامانه عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند جهت خرید و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، ظرفیت عرضه لاماری ایما در تیم دوره از طرح فروش یکپارچه خودرو با افزایش قابل‌توجهی همراه بوده است.

قیمت مصوب فروش خودرو لاماری ایما ۱ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان تعیین شده است و در بازار آزاد تا ۱.۳ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

مهلت ثبت‌نام اولیه برای خرید لاماری ایما تا روز جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده است. قرعه‌کشی این طرح فروش لاماری ایما نیز هفته آینده برگزار خواهد شد

افزایش 90 میلیونی قیمت لاماری ایما رسما اعلام شد؛ شرایط فروش جدید [به‌روزرسانی] - تیر ماه 1401

پس از عرضه سری نخست لاماری ایما با قیمت 989 میلیون تومانی، حالا آرین موتو تصمیم گرفته است تا با افزایش قیمتی در حدود 90 میلیون تومان و قیمت جدیدی یک میلیارد و هفتاد و نه میلیون تومان، ثبت‌نام سری دوم لاماری ایما را از طریق قرعه‌کشی انجام. خودرو لاماری ایما شرکت آرین موتور با موعد تحویل (حداکثر 3 ماهه) به شرح ذیل اعلام می‌گردد. متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام نمایند. این شرایط فروش از شنبه 1401/04/25 آغاز خواهد شد و به مدت 72 ساعت ادامه خواهد داشت. تمامی محدودیت‌های شرایط فروش قبلی همچنان اعمال می‌شود.

قیمت لاماری ایما

جزئیات شرایط فروش لاماری ایما آرین موتور در گفت‌وگو با مهندس حجت‌زاده - [به‌روزرسانی] اردیبهشت 1401

چند روز قبل آرین موتور قیمت خودرو لاماری ایما را اعلام کرده و عنوان کرد که به‌زودی نخستین شرایط فروش مربوط به این خودرو را اعلام خواهد کرد. لاماری ایما آرین موتور را می‌توان یکی از جنجالی‌ترین خودروهای معرفی شده در سال گذشته دانست که در حال حاضر برچسب قیمتی 989 میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

شرایط فروش این خودرو در قالب دو طرح شرایط فروش نقدی و اقساطی از طریق قرعه‌کشی به‌واسطه سامانه اینترنتی ایرانی‌کار، از ساعت 10 صبح سه‌شنبه برقرار خواهد بود و به شرح زیر توسط آرین پارس موتور اعلام شده است.

قیمت لاماری ایما
برای بزرگ نمایی روی تصویر کلیک کنید

با توجه به سؤالات زیادی که پیرامون این خودرو به‌عنوان اولین محصول مونتاژی آرین پارس موتور وجود دارد، تصمیم گرفتیم تا به‌سراغ مدیر مارکتینگ این شرکت، آقای مهندس حجت‌زاده برویم تا از چگونگی شرایط فروش این خودرو مطلع شویم.

میزان پیش ­پرداخت و شرایط اقساطی به چه صورت خواهد بود؟

شرایط پرداخت در طرح فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی به‌صورت پرداخت یکجا پس از پیش ثبت‌نام و در شرایط پیش‌فروش عادی، به‌صورت دریافت ۴۹۴.۵۰۰.۰۰۰ به‌صورت علی‌الحساب است.

سری دوم فروش برای چه زمانی برنامه‌ریزی شده است و آیا احتمال افزایش قیمت مجدد وجود دارد؟

در چشم­‌انداز چندماهه شرکت رسیدن به میزان تولید 440 خودرو در ماه اولویت است. میزان فروش خودرو و همچنین بازه زمانی تحویل خودرو با تعداد تولید رابطه مستقیم دارد.

مشخصات فنی و تست و بررسی لاماری ایما (ویدیویی)

نسخه فول آپشن لاماری امسال به بازار عرضه می شود؟

با توجه به میزان رضایت خریداران، نسخه فول آپشن نهایتاً تا آخر امسال به بازار عرضه می‌­شود.

چه تغییراتی برای لاماری ایما در نظر گرفته شده است؟ آیا امکان سفارشی‌سازی و عرضه در نسخه ­هایی با امکانات یا تجهیزات متفاوت وجود دارد؟

برای سفارشی­‌سازی شرکت در اولین قدم باید به تیراژ مورد‌نظر برسد و فعلاً با این میزان تولید، برنامه­‌هایی برای این موضوع نداریم.

لاماری ایما

جایگاه لاماری ایما را در بازار چگونه می‌بینید؟

برای جواب به این سؤال اول باید بدانیم در چه جایگاهی این سؤال را می­‌پرسیم. براساس برآورد ما به‌لحاظ طراحی، ب­ه‌روز‌بودن و قدرت موتور از دیگر خودروهای هم­‌رده حتی از خودروهایی که از لحاظ قیمتی بالاتر هستند، حداقل یک سر و گردن بالاتر است. از زاویه دیگر، با توجه به تحقیقات به‌دست ­آمده در یک ماه اخیر از بین خریداران و نظرات آن‌ها، به این نتیجه رسیدیم که این خودرو تأییدیه اولیه را از مردم گرفته است. در نگاه اولیه ظاهر این خودرو و لذت از سواری آن برای مردم اولویت دارد. از نگاه دیگر، با توجه به میزان علاقه مردم لاماری ایما را نمی‌توان در میان خودروهایی که به خریدار تحمیل می­‌شوند معرفی کرد.

آیا شرکت تمهیداتی برای جلوگیری از بازار سیاه اندیشیده است؟

تفکر شرکت بر این اساس بوده که با بالا‌بردن قدرت آی تی و شبکه و همچنین قوانین جدید، نهایت تلاش خود را در از بین بردن بازار سیاه اعمال کرده است. به‌طور مثال، هر کس یا کد‌ملی، تنها می‌تواند یک خودرو خریداری کند. اما می­‌دانیم هیچ قانونی نیست که نشود آن را دور زد؛ همچنان بسیاری از کسانی که ثبت‌نام می‌کنند یا دلال و معامله­‌گر هستند یا با دور‌زدن قوانین نیت سوداگری در بازار را دارند؛ این موضوع واقعیت امروز جامعه ماست.

مشخصات لاماری ایما

محصول بعدی آرین موتور در چه کلاسی قرار خواهد داشت و چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

دو دسته‌ B Segment و سدان در حال بررسی گزینه­‌های مختلف برای مذاکره و شروع همکاری هستند.

برای افزایش تعداد نمایندگی های شهرستان، برنامه آرین پارس موتور چیست؟

در حال حاضر ۲۰ نمایندگی در کشور وجود دارد و قطعاً تا پایان سال این تعداد به ۳۵ عدد می‌رسد. با توجه به پلن توسعه نمایندگی‌­ها، انتظار می‌­رود این تعداد سال به سال بیشتر شود.

مشخصات لاماری ایما
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی